AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Jeg savner forum som er inndelt etter alder. Det oppstår for mange konflikter fordi folk er på helt ulike stadier i livet. Hva savner du på erotiske nettsider? Anonymkode: 51f38...994 1
Stillalive Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Der traff du egentlig spikeren på hodet. Ja jeg kunne også ha tenkt meg alders inndeling på erotiske nettsider. NP hadde jo det i live chatten, men det er jo ingen som har det på forumene?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg savner forum som er inndelt etter alder. Det oppstår for mange konflikter fordi folk er på helt ulike stadier i livet. Hva savner du på erotiske nettsider? Anonymkode: 51f38...994 Er SÅ enig!!! Ser noen generasjonskløfter her som bare ikke er til å fatte, og folk i helt ulike verdener med så ekstremt ulike syn og verdier, som prøver å diskutere med hverandre men ikke snakker samme språk. Ofte kommer det f.eks frem at noen spørsmål (som lyder generelle) har helt ulik relevans og andre svar om det er snakk om tilfeldig sex eller sex i parforhold. Noen ganger er kjønn, legning og preferanser avgjørende for hva man skal tenke om en sak osv. Men man hopper ofte bukk over alt dette og gyver løs på det med masse synsing på tynt grunnlag. Mange orker ikke å lese eller skrive mer enn et par linjer om ting jeg kan ha masse lange tankerekker rundt, og tror det fins enkle svar på ting andre skriver bøker om og aldri kommer til enkle svar på. Folk er så ufattelig ulikt skrudd sammen seksuelt. Det er noen ganske få brukere her på dette forumet jeg ofte ser at tenker som meg eller også som jeg oppfatter som kloke og reflekterte selv om de ikke tenker helt som meg. Og så er det andre som tenker så selvsentrert, umodent og uforstandig at jeg må lure veldig på hva slags selvinnsikt de har, eller om de i det hele tatt har noen. Det som irriterer meg mest HER er hvordan så mange helt ignorerer de (kloke og velmente) retningslinjene for underforumet og bryter mot oppfordringen om å respektere andres seksualitet, bruker skjellsord, setter folk i båser, later til å tro at deres seksualitet er "riktigere" og fortjener mer respekt enn andres, stempler andre som "syke" osv. Vi får ikke gjort noe med hvor forskjellige vi faktisk er, men mange kunne gjort noe med hvordan de forholder seg til det. Anonymkode: ad6fa...afb 1
Andro Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Folk med kompetanse og evne til nyanser. Det blir ofte veldig forenkla, og noen er på slike steder for å drive grisepreik heller enn å delta i en ordveksling. 1
bullehurk Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Stillalive skrev (7 timer siden): Ja jeg kunne også ha tenkt meg alders inndeling på erotiske nettsider. Enig ! Så får vi vekk alle "fjortisene". Incels og millitante PK-feminister får vi vel ikke gjort så mye med. Men hvordan kontrollere alderen ? Folk kan jo gi seg ut for hvem som helst her. Må si forumet var mye bedre for 5+ år siden.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Om det var aldersinndeling hadde det jo vært fullt i 45-99 bolken og tomt stort sett ellers. Hva om vi heller deler inn etter samfunnsklasse og attraktivitet? Mye mer fornuftig. Anonymkode: 4b052...44c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om det var aldersinndeling hadde det jo vært fullt i 45-99 bolken og tomt stort sett ellers. Hva om vi heller deler inn etter samfunnsklasse og attraktivitet? Mye mer fornuftig. Anonymkode: 4b052...44c Uenig. Attraktivitet er umulig å definere og skalere. Og nei, det er ikke bare folk over 45 som liker å diskutere sex, det er jo ganske tydelig i dette forumet her. Anonymkode: 0caf0...861 1
Gjest Paramount Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om det var aldersinndeling hadde det jo vært fullt i 45-99 bolken og tomt stort sett ellers. Hva om vi heller deler inn etter samfunnsklasse og attraktivitet? Mye mer fornuftig. Anonymkode: 4b052...44c Jeg tror det er veldig mange døgnfluer under 30 her inne. Disse bidrar med ingen ting annet enn forakt og beskyldninger før de forsvinner. Det hadde vært greit med noen med et reflektert forhold til seg selv og livet av og til. Det er noen kloke mennesker her inne, men de har bare en stemme dessverre.
bullehurk Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Uenig. Attraktivitet er umulig å definere og skalere. Og nei, det er ikke bare folk over 45 som liker å diskutere sex, det er jo ganske tydelig i dette forumet her. Anonymkode: 0caf0...861 Enig ! Det har jo florert med fjortiser som heller skulle vært på Ung.no, Klaraklok. eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå