AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Det kan bli sent. Lurer på om barna kan være alene til utpå natta? De er 13 og 17 år. Anonymkode: 3bb85...189
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan bli sent. Lurer på om barna kan være alene til utpå natta? De er 13 og 17 år. Anonymkode: 3bb85...189 Ja, såfremt du stoler på ungene dine er det virkelig ikke noe problem. Jeg bodde alene som 17 åring, uten at det er relevant i din sak. Hadde lett latt en 13 åring vært hjemme alene uten storesøsken også jeg. Men igjen, du kjenner dine unger best. Er de "normale" og vettuge, burde det være null problem. Anonymkode: 68e67...cda 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, såfremt du stoler på ungene dine er det virkelig ikke noe problem. Jeg bodde alene som 17 åring, uten at det er relevant i din sak. Hadde lett latt en 13 åring vært hjemme alene uten storesøsken også jeg. Men igjen, du kjenner dine unger best. Er de "normale" og vettuge, burde det være null problem. Anonymkode: 68e67...cda Vettuge er de i aller høyeste grad. Eldste er koblet opp mot en trygghetsalarm, men så sier nå legene at vi skal leve så normalt som mulig. Og han skal jo bo for seg selv etterhvert. Har så og si aldri anfall. Og skulle det komme så kommer det fort hjelp. Anonymkode: 3bb85...189
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det kan bli sent. Lurer på om barna kan være alene til utpå natta? De er 13 og 17 år. Anonymkode: 3bb85...189 det er helt greit Anonymkode: 47e9d...25f
Mezzosoprena Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vettuge er de i aller høyeste grad. Eldste er koblet opp mot en trygghetsalarm, men så sier nå legene at vi skal leve så normalt som mulig. Og han skal jo bo for seg selv etterhvert. Har så og si aldri anfall. Og skulle det komme så kommer det fort hjelp. Anonymkode: 3bb85...189 Relevant informasjon å komme med i HI eller? 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Jeg vil si ja. Eldste er vel alene hjemme på dagtid? Aner ikke hva slags tilstand det er snakk om, men jeg vil jo tro at det ikke er "farligere" om kvelden enn om dagen? Blir 13-åringen redd hvis det skjer noe med 17-åringen? Eller er han/hun komfortabel med det og vet hva som skjer osv? Hvis de er komfortable med å være alene, og tilstanden til eldste er under kontroll, så tenker jeg ja. Anonymkode: 5fecd...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå