AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Del Skrevet 9. desember 2022 Den jeg har brukt i alle år, hvit/lys deo fra dermica ser ut til å være forvunnet. Jeg finner bare en blå variant fra samme merke. Tips til deo uten parfyme og aluminium i annet merke? Anonymkode: 3110c...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #2 Del Skrevet 12. desember 2022 Jeg bruker nå deo fra Dermica som jeg kjøpte på Apotek1, og det er den eneste deodoranten uten parfyme og aluminium som ikke gjør at jeg lukter. Testa også Dr.Organic Aloevera deodoranten, men jeg syntes jeg luktet veldig svett av den. Det gjør jeg ikke med Dermica 😊. Anonymkode: c1f92...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #3 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker nå deo fra Dermica som jeg kjøpte på Apotek1, og det er den eneste deodoranten uten parfyme og aluminium som ikke gjør at jeg lukter. Testa også Dr.Organic Aloevera deodoranten, men jeg syntes jeg luktet veldig svett av den. Det gjør jeg ikke med Dermica 😊. Anonymkode: c1f92...f31 Du snakker om den blå dermica da? For jeg finner ikke den som var hvit og litt rosa lenger i hyllene på apoteket hvor jeg kjøpte dem. Anonymkode: 3110c...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #4 Del Skrevet 12. desember 2022 Masaga. Deodorantkremene har løs og fin konsistens for enkel påføring. De er helt naturlige deodoranter uten aluminium, alkohol eller parfyme. Anonymkode: 0d958...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #5 Del Skrevet 12. desember 2022 Google Masaga. Anonymkode: 0d958...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå