AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Del Skrevet 9. desember 2022 Fant et tips her inne om en parfyme, Rose De Grasse Pour Filles fra Aerin, og denne uka har jeg testet den i fysisk butikk. Men den er så dyr! Ser det er noen som selger noen flasker av den på Finn, ville dere tatt sjansen på å kjøpe den? Hvilke erfaringer har du med å kjøpe parfymer på Finn? Anonymkode: 403a2...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg er i utgangspunktet veldig positiv til gjenbruk/kjøpe brukt, men akkurat hudpleie/sminke/parfyme er jeg litt skeptisk til. Man vet jo ingenting om hvordan dette har blitt oppbevart eller om det er ekte vare. Ville sjekka Prisjakt. Kanskje et parfymeri/nettbutikk har juletilbud nå..? Og spurte du på parfymeriet du prøvde den om de hadde vareprøve på den?? Anonymkode: c455f...4b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 9. desember 2022 #3 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg har god erfaring med å kjøpe parfyme på Finn. Men gidder ikke kjøpe halvtomme flasker eller mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er i utgangspunktet veldig positiv til gjenbruk/kjøpe brukt, men akkurat hudpleie/sminke/parfyme er jeg litt skeptisk til. Man vet jo ingenting om hvordan dette har blitt oppbevart eller om det er ekte vare. Ville sjekka Prisjakt. Kanskje et parfymeri/nettbutikk har juletilbud nå..? Og spurte du på parfymeriet du prøvde den om de hadde vareprøve på den?? Anonymkode: c455f...4b6 Den ene selgeren har bilder med kode under esken, så tror ikke det er så gamle parfymer. Forseglet med navnet på butikken. Fredrik & Louisa er de eneste som selger parfymen i butikk og nett her i Norge. Det er jo ikke vareprøve jeg ønsker? Jeg bor jo like ved en butikk og kan gå inn og spraye testspruter så mye jeg vil nesten. Anonymkode: 403a2...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Del Skrevet 9. desember 2022 lin skrev (4 timer siden): Jeg har god erfaring med å kjøpe parfyme på Finn. Men gidder ikke kjøpe halvtomme flasker eller mer enn det. Jeg ser det er to som selger den jeg ønsker og den ene har en forseglet eller uåpnet eske for salg til nær halv pris. Er det noe du ville slått til på? Anonymkode: 403a2...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Del Skrevet 9. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg ser det er to som selger den jeg ønsker og den ene har en forseglet eller uåpnet eske for salg til nær halv pris. Er det noe du ville slått til på? Anonymkode: 403a2...9a8 Ja det høres trygt ut. Fleste vil ikke svindle Anonymkode: f6ffb...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 9. desember 2022 #7 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja det høres trygt ut. Fleste vil ikke svindle Anonymkode: f6ffb...7bb Det tenker jeg også 😊 Kan bruke «kjøp med fiks ferdig» via Finn. Da må du som kjøper godkjenne varen før pengene blir overført til selger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå