AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg trodde (kanskje regnet med) at Outlet varer var ting som var returnert på 30 dagers åpent kjøp eller utstilling. Men ser nå at det står at de kan ha "liten skade". Da er det ikke aktuelt med mindre rabatten er bedre. Noen med erfaring? Anonymkode: 9d00a...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg har veldig god erfaring. Outlet Laptop fra Elkjøp. Valgte til og med den litt billigere varianten. Åpnet laptop, så helt ny ut. Ikke en skramme. Så dette gjør jeg igjen. Sparte kr 3000,-. Så føles det godt å hindre et produkt å bli kastet, å være miljøbevisst. Men hvis denne "helt nye" laptop skulle i bosset, ja da er det gale. Så benytt gjerne outlet. Jeg har gjort det med mobil et annet sted også. Like fornøyd. Men er jeg litt forberedt på at en gang blir jeg ikke like fornøyd. Men da har jeg allerede spart penger og miljø så mye at det er verdt det. Anonymkode: 317ae...130 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Del Skrevet 9. desember 2022 Har vært helt uproblematisk og varer som fremstår som nye. Sist kjøpte jeg et headset som hadde et lite merke. Da sendte jeg mail og fikk 300 kr tilbake på konto. Ellers går det jo an å returnere om det ikke stemmer med beskrivelsen. Anonymkode: 87024...3a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Del Skrevet 9. desember 2022 Ikke fra Elkjøp, men fra Nesten Ny. Vi kjøper nesten ikke ny elektronikk lenger. Går heller for Nesten Ny og får bedre modeller for samne pris. Klikker på en slik lobil nå, den har jeg hatt et år uten problemer. Alle pc'r i huset er også kjøpt slik. Men ser ann hvert produkt. Kjøper kun de uten synlige skader. For selv om merket i seg selv ikke gjør oss noe, betyr merke ofte hard medfart, og det gjør oss noe. Anonymkode: 9d315...af0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Del Skrevet 9. desember 2022 Tja, ikke den beste erfaringen, men det går kanskje på min elkjøp generelt. Kjøpte en mikrobølgeovn på outlet. Oppdaget en feil etter kort tid som kom og gikk, og hadde en video av problemet. Først så ville de ikke helt tro på meg, men da jeg viste video så var det OK. De aksepterte ikke å gi meg en ny ovn eller pengene tilbake, de ville reparere. Men de fant ingenting på reparasjon, og jeg fikk tilbake ovnen uten at noe hadde blitt gjort. Jeg har oppdaget feilen et par ganger etter dette og mistenker det er et tidsspørsmål før hele mikrobølgeovnen slutter å fungere. Da har vel reklamasjonstiden gått ut tenker jeg. Mulig jeg er urimelig, men jeg synes det er for dårlig kundeservice. Anonymkode: c0940...b29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Del Skrevet 9. desember 2022 Veldig bra erfaring! Vi kjøpte både TV og lydplanke på outlet 😊 Sparte nesten 5000 på TV og nesten 3000 på lydplanken. Begge deler så helt nytt ut og fungerer utmerket 👍 Anonymkode: a076e...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå