AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #21 Del Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 8.32): Så jeg skal bare drite i at eks venninna mi har sendt dette rundt? Og at eksen min skrev dette til henne, akkurat som om det var normalt å skrive sånne ting om folk. Jeg driter i det andre han skrev om meg om hvor jævlig jeg var osv men at han legger ut om at jeg slet med psykisk og var suicidal som i tillegg var pga hvordan han behandlet meg så er det ren onskap i mine øyner. Og denne eksen min skal jobbe i helse hvor det er folk som sliter med det samme jeg gjorde den gangen.. Ts Anonymkode: 217c0...85e Selvfølgelig er det helt sykt at han driver på slik, men han er ikke god. Har en eks som fant glede i å trykke folk rundt seg ned. Eksen din finner glede i å vite at du føler deg liten nå. Hold hodet høyt og ei din egen fortid! Mange har slitt psykisk ila livet, det er ingen skam. Hev deg over det og ikke bruk energi på å tenke på dette. Snakker av erfaring. Eksen min fant på løgner som han spredte rundt, ganske stygge løgner også. Vi hadde jo felles venner. Jeg falt helt sammen. Men har ingen kontroll på hva han gjør, nei. Kan jeg styre hva folk tenker, nei. Så jeg lar det gå. Folk skjønner vanligvis etterhvert hva slags person han er. Det verste du gjør nå er å bruke av DIN energi og DINE følelser på ham. For det er det du gjør. Så han har det på en måte rundt lillefingeren fortsatt. Anonymkode: 1e582...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #22 Del Skrevet 12. desember 2022 MizzVic skrev (På 9.12.2022 den 15.33): Å sitte å le av at noen har det så vondt at de vurderer selvmord, er så spesielt, at denne eksen og venninnen, burde håpe den samtalen ble mellom dem. Det er IKKE du som kommer dårlig ut av dette. Generell drittslenging av ekser, er også noe de fleste vil reagere på. Det tar seg rett og slett ikke bra ut. Tenk over dette ts. Folk skjønner at disse to ikke er riktig koblet. Du trenger ikke gjøre noe, for de viser hvem de er og hva slags verdier de har. Anonymkode: 1e582...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #23 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 8.01): Voksne mennesker oppfører seg ikke sånn, så jeg antar dere er unge. Gå til en voksen, og få hjelp til å håndtere situasjonen. Anonymkode: 94ddc...54d Min x-venninne tok bilder av meldinger når hun kranglet med folk, og sendte dem til meg for å fiske etter sympati. (litt over 50år var hun, når det skjedde) Det fikk hun ikke. Så kranglet vi, jeg skrev noen stygge kommentarer til henne, og regner med at de er vist frem til alle hun kjenner. Jeg var stygg, men jeg skal stå for det. Jeg satt pungtum. Eksen har fortalt masse løgner om meg til de som vil høre. Jeg har vistnok vært utro og pult rundt, men det var det han som gjorde. Føler med deg ,Ts. Men dette sier ingenting om deg, og mye om dem. Forsøk å hev deg over det. Anonymkode: 5ca09...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 12. desember 2022 #24 Del Skrevet 12. desember 2022 Lite du får gjort:( Er dere fra bygda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå