Gå til innhold

I dag fikk min sønn med asperger syndrom sertfikatet

Anbefalte innlegg

Skrevet

:klappe:

Når jeg ble mor så opplevde jeg et barn med sanseforstyrrelser, lang historie kort så ble han 

kalt en klovn og jeg forfulgt og stemplet som en dårlig mor.

Jeg nektet å la dem vinne og gjorde ALT i min makt for at han skulle få et godt liv og jobbet selv på områder med han- der de feilet.

Resultatet som veldig ung voksen er en reflektert oppegående ung mann som tar utdannelse.

I dag fikk han lappen❤️

😭 Gledestårer

Anonymkode: 8f545...5d6

• Liker 3
  • Hjerte 35
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når jeg ble mor så opplevde jeg et barn med sanseforstyrrelser, lang historie kort så ble han 

Jeg nektet å la dem vinne og gjorde ALT i min makt for at han skulle få et godt liv og jobbet selv på områder med han- der de feilet.

Resultatet som veldig ung voksen er en reflektert oppegående ung mann som tar utdannelse.

I dag fikk han lappen❤️

😭 Gledestårer

Lappen før kl 8 om morgenen?

Anonymkode: 6dc4a...ba7

• Liker 2
Skrevet

Oi. Det var imponerende tidlig oppkjøring han hadde!

Men godt jobbet! 

Anonymkode: 5f616...738

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oi. Det var imponerende tidlig oppkjøring han hadde!

Men godt jobbet! 

Anonymkode: 5f616...738

Jeg sitter med bestått bildet foran meg, det var i går ... he he.. er så glad at det gikk fort i svingene

Dere kan jo bare tenke dere selv hvor mange ekstra kamper man må ta, hvor mye jobb, svette og tårer slike diagnoser medfører, der er mye sorg så det er viktig med bekreftelse på at ting kan gå bra ;)

• Liker 2
  • Hjerte 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sitter med bestått bildet foran meg, det var i går ... he he.. er så glad at det gikk fort i svingene

Dere kan jo bare tenke dere selv hvor mange ekstra kamper man må ta, hvor mye jobb, svette og tårer slike diagnoser medfører, der er mye sorg så det er viktig med bekreftelse på at ting kan gå bra ;)

Gratulerer både til deg og gutten ❤️

• Hjerte 3
Skrevet
Japp skrev (11 minutter siden):

Gratulerer både til deg og gutten ❤️

Takk

Skrevet

Gratulerer! Så god følelse, å være stolt og glad på hans vegne ❤️

• Hjerte 2
Skrevet
Iia skrev (3 minutter siden):

Ja, det er derfor jeg deler min glede.

Autisme er ingen spøk.

Skrevet

Gratulerer så mye :) 

• Hjerte 2
Skrevet

Gratulerer! :)

Jeg har aspergers selv og har ikke lappen, så jeg vet hvor stort det hadde vært.

(Jeg har klart mye annet jeg ikke hadde trodd da, så jeg er både fornøyd og stolt likevel. ;))

Håper det går bra for din sønn fremover også. :)

Anonymkode: f0933...120

• Liker 2
  • Hjerte 6
Skrevet

Gratulerer! ;D Jeg har en datter på 12 som nylig fikk asperger-diagnose. Jeg vet ikke hvordan jeg skal se for meg fremtiden hennes, alt er veldig vanskelig akkurat nå. Så det er godt å høre at noe kan gå bra også :)

Anonymkode: db7bf...a68

• Liker 2
  • Hjerte 5
Skrevet

Min sønn har også autisme, Asperger, og han klarte også å ha førerkortet. Det er ikke umulig, det kommer nok helt an på funksjonsnivået til autisten.

Jeg satt mange, mange kvelder og pushet han til å lese i Veien til førerkortet-boka og pugge skilter etc.

Anonymkode: 374ec...43a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Min sønn har også autisme, Asperger, og han klarte også å ha førerkortet. Det er ikke umulig, det kommer nok helt an på funksjonsnivået til autisten.

Jeg satt mange, mange kvelder og pushet han til å lese i Veien til førerkortet-boka og pugge skilter etc.

Anonymkode: 374ec...43a

Hurra!

Jeg er veldig glad på din og og din sønns vegne🌸

jeg kunne ønske at jeg leste en slik trår som dette da det var mye sorg og fremtiden var så usikker..

Takk for at dere deler!

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gratulerer! ;D Jeg har en datter på 12 som nylig fikk asperger-diagnose. Jeg vet ikke hvordan jeg skal se for meg fremtiden hennes, alt er veldig vanskelig akkurat nå. Så det er godt å høre at noe kan gå bra også :)

Anonymkode: db7bf...a68

Ja, jeg vet🌸

:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Gratulerer! :)

Jeg har aspergers selv og har ikke lappen, så jeg vet hvor stort det hadde vært.

(Jeg har klart mye annet jeg ikke hadde trodd da, så jeg er både fornøyd og stolt likevel. ;))

Håper det går bra for din sønn fremover også. :)

Anonymkode: f0933...120

Takk🌸

Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (45 minutter siden):

Gratulerer så mye :) 

Takk🌸

• Liker 1
Skrevet
Iia skrev (56 minutter siden):

Takk🌸

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dag fikk han lappen❤️

😭 Gledestårer

Fantastisk, synd med alle forståsegpåere som stempler foreldre uten å ha kunnskap. Mange med den diagnosen som klarer seg veldig bra gjennom livet, så nå må han bare kjøre pent så mor fortsatt kan være stolt. Ha en fin jul 🙂

Anonymkode: fbd59...c8b

• Hjerte 3
Skrevet

Gratulere:D har også asperger, har BE, CE, DE sertifikat:) 

Anonymkode: e6192...e3d

• Hjerte 4
Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer til sønnen din🥰

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...