AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Når jeg ble mor så opplevde jeg et barn med sanseforstyrrelser, lang historie kort så ble han kalt en klovn og jeg forfulgt og stemplet som en dårlig mor. Jeg nektet å la dem vinne og gjorde ALT i min makt for at han skulle få et godt liv og jobbet selv på områder med han- der de feilet. Resultatet som veldig ung voksen er en reflektert oppegående ung mann som tar utdannelse. I dag fikk han lappen❤️ 😭 Gledestårer⭐ Anonymkode: 8f545...5d6 3 35 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når jeg ble mor så opplevde jeg et barn med sanseforstyrrelser, lang historie kort så ble han kalt en klovn og jeg forfulgt og stemplet som en dårlig mor. Jeg nektet å la dem vinne og gjorde ALT i min makt for at han skulle få et godt liv og jobbet selv på områder med han- der de feilet. Resultatet som veldig ung voksen er en reflektert oppegående ung mann som tar utdannelse. I dag fikk han lappen❤️ 😭 Gledestårer⭐ Anonymkode: 8f545...5d6 Lappen før kl 8 om morgenen? Anonymkode: 6dc4a...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Oi. Det var imponerende tidlig oppkjøring han hadde! Men godt jobbet! Anonymkode: 5f616...738 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi. Det var imponerende tidlig oppkjøring han hadde! Men godt jobbet! Anonymkode: 5f616...738 Jeg sitter med bestått bildet foran meg, det var i går ... he he.. er så glad at det gikk fort i svingene⭐ Dere kan jo bare tenke dere selv hvor mange ekstra kamper man må ta, hvor mye jobb, svette og tårer slike diagnoser medfører, der er mye sorg så det er viktig med bekreftelse på at ting kan gå bra Anonymkode: 8f545...5d6 2 9
Japp Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sitter med bestått bildet foran meg, det var i går ... he he.. er så glad at det gikk fort i svingene⭐ Dere kan jo bare tenke dere selv hvor mange ekstra kamper man må ta, hvor mye jobb, svette og tårer slike diagnoser medfører, der er mye sorg så det er viktig med bekreftelse på at ting kan gå bra Anonymkode: 8f545...5d6 Gratulerer både til deg og gutten ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Japp skrev (11 minutter siden): Gratulerer både til deg og gutten ❤️ Takk⭐ Anonymkode: 8f545...5d6
Iia Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Gratulerer! Så god følelse, å være stolt og glad på hans vegne ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Iia skrev (3 minutter siden): Gratulerer! Så god følelse, å være stolt og glad på hans vegne ❤️ Ja, det er derfor jeg deler min glede. Autisme er ingen spøk. Anonymkode: 8f545...5d6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Gratulerer! Jeg har aspergers selv og har ikke lappen, så jeg vet hvor stort det hadde vært. (Jeg har klart mye annet jeg ikke hadde trodd da, så jeg er både fornøyd og stolt likevel. ) Håper det går bra for din sønn fremover også. Anonymkode: f0933...120 2 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 Gratulerer! ;D Jeg har en datter på 12 som nylig fikk asperger-diagnose. Jeg vet ikke hvordan jeg skal se for meg fremtiden hennes, alt er veldig vanskelig akkurat nå. Så det er godt å høre at noe kan gå bra også Anonymkode: db7bf...a68 2 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 Min sønn har også autisme, Asperger, og han klarte også å ha førerkortet. Det er ikke umulig, det kommer nok helt an på funksjonsnivået til autisten. Jeg satt mange, mange kvelder og pushet han til å lese i Veien til førerkortet-boka og pugge skilter etc. Anonymkode: 374ec...43a 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #13 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min sønn har også autisme, Asperger, og han klarte også å ha førerkortet. Det er ikke umulig, det kommer nok helt an på funksjonsnivået til autisten. Jeg satt mange, mange kvelder og pushet han til å lese i Veien til førerkortet-boka og pugge skilter etc. Anonymkode: 374ec...43a Hurra! Jeg er veldig glad på din og og din sønns vegne🌸 jeg kunne ønske at jeg leste en slik trår som dette da det var mye sorg og fremtiden var så usikker.. Takk for at dere deler! Anonymkode: 8f545...5d6 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #14 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Gratulerer! ;D Jeg har en datter på 12 som nylig fikk asperger-diagnose. Jeg vet ikke hvordan jeg skal se for meg fremtiden hennes, alt er veldig vanskelig akkurat nå. Så det er godt å høre at noe kan gå bra også Anonymkode: db7bf...a68 Ja, jeg vet🌸 Anonymkode: 8f545...5d6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #15 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Gratulerer! Jeg har aspergers selv og har ikke lappen, så jeg vet hvor stort det hadde vært. (Jeg har klart mye annet jeg ikke hadde trodd da, så jeg er både fornøyd og stolt likevel. ) Håper det går bra for din sønn fremover også. Anonymkode: f0933...120 Takk🌸 Anonymkode: 8f545...5d6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #16 Skrevet 9. desember 2022 Maskinfører skrev (45 minutter siden): Gratulerer så mye Takk🌸 Anonymkode: 8f545...5d6 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Skrevet 9. desember 2022 Iia skrev (56 minutter siden): Gratulerer! Så god følelse, å være stolt og glad på hans vegne ❤️ Takk🌸 Anonymkode: 8f545...5d6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #18 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg ble mor så opplevde jeg et barn med sanseforstyrrelser, lang historie kort så ble han kalt en klovn og jeg forfulgt og stemplet som en dårlig mor. Jeg nektet å la dem vinne og gjorde ALT i min makt for at han skulle få et godt liv og jobbet selv på områder med han- der de feilet. Resultatet som veldig ung voksen er en reflektert oppegående ung mann som tar utdannelse. I dag fikk han lappen❤️ 😭 Gledestårer⭐ Anonymkode: 8f545...5d6 Fantastisk, synd med alle forståsegpåere som stempler foreldre uten å ha kunnskap. Mange med den diagnosen som klarer seg veldig bra gjennom livet, så nå må han bare kjøre pent så mor fortsatt kan være stolt. Ha en fin jul 🙂 Anonymkode: fbd59...c8b 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #19 Skrevet 9. desember 2022 Gratulere:D har også asperger, har BE, CE, DE sertifikat:) Anonymkode: e6192...e3d 4
KatyP Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 Så fantastisk! Gratulerer til sønnen din🥰 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå