AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Flere som har opplevd at mannen dere har vært sammen med lenge, endrer seg når dere gifter dere? Har vært sammen med mannen min i 10 år. Etter vi giftet oss i sommer ble han mer sint og sur. Hjelper nesten ikke til lengre med husarbeid. Mer frekk og hissig. Ligger mye i sofaen. Tar jeg det opp blir han sint. Noe han ikke har gjort før når jeg tar opp noe. Håper dette gir seg 😬 Anonymkode: 1de64...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Det kan være en reaksjon på å gifte seg. Ellers er jo mange sure/frustrerte/trøtte i høst pga alt er så dyrt og flere steder er det også kaldere enn vanlig. Anonymkode: 17f29...34a
flusa Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Kanskje han har fått en vinterdepresjon? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Jepp. Var sammen i fem år, giftet oss og så holdt det i et halvår. Da ville han ut. Gudene vet hvorfor, det ville han aldri snakke om. Anonymkode: 56b37...50f 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Jeg skal love deg at det er mange damer som forandrer seg også. Skikkelig "kjerring" etter noen år, hjelpe meg 🙄 Anonymkode: 8f80f...248 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 ... så gubben blei sur og tverr omtrent samtidig som sexlivet gikk fra hvetebrødsdager til hver 4 lørdag? hvis da ikke man var for trøtt, vondt hodet, mye å tenke på , kaldt, varmt, sulten, mett ..... Anonymkode: 5a4a8...fa9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 I menns tilfeller har vel ekteskap i mange tilfeller vært frivillig tvang har jeg inntrykk av. En del har hauset ekteskap opp til noe det ikke er og det hele ender opp som skikkelig antiklimaks. Min mor sa agså at sene giftemål og anskaffelse av hund er starten på slutten, og det har overrasket meg hvor mange ganger hun har hatt rett i det. Kvinner kan vel også endre seg, og har inntrykk av at det er vanligere den veien. Anonymkode: 74219...88a 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Flere som har opplevd at mannen dere har vært sammen med lenge, endrer seg når dere gifter dere? Har vært sammen med mannen min i 10 år. Etter vi giftet oss i sommer ble han mer sint og sur. Hjelper nesten ikke til lengre med husarbeid. Mer frekk og hissig. Ligger mye i sofaen. Tar jeg det opp blir han sint. Noe han ikke har gjort før når jeg tar opp noe. Håper dette gir seg 😬 Anonymkode: 1de64...1a7 Hva er det som har endret seg ved deg da siden han har endret seg? Husk at dette er din side av saken med tunnelsyn, og det er sikkert minst like mange ting han irriterer seg over ved deg. Og ikke minst så er den fasen av livet hvor man er blitt for gammel for morsomme ting, og er stuck i familieliv med kjærring mildt sagt ganske kjedelig så det er ikke rart mange blir irritabel. Synd samfunnet er lagt opp til at det er sånn man må leve. Anonymkode: 9780f...30a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som har endret seg ved deg da siden han har endret seg? Husk at dette er din side av saken med tunnelsyn, og det er sikkert minst like mange ting han irriterer seg over ved deg. Og ikke minst så er den fasen av livet hvor man er blitt for gammel for morsomme ting, og er stuck i familieliv med kjærring mildt sagt ganske kjedelig så det er ikke rart mange blir irritabel. Synd samfunnet er lagt opp til at det er sånn man må leve. Anonymkode: 9780f...30a Man må faktisk ikke det, og det finner flere og flere utav. Anonymkode: 74219...88a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Nei. Han var den samme da vi datet, som da vi var samboere, som da vi var nygift, og nå 20 år senere. De gangene jeg har hørt tilsvarende brå endring i oppførsel så er det fordi man har truffet en annen, og begynner å få motvilje mot partneren. Anonymkode: adf88...0fb
Andro Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tar jeg det opp blir han sint. Noe han ikke har gjort før når jeg tar opp noe. Håper dette gir seg 😬 Opplevde det da vi hadde fått barn. Trakk seg mer og mer tilbake, og takla ingen krav. Ville ikke snakke om det. Tok meg for gitt i alle sammenhenger, og jeg følte meg lite verdsatt. Ikke velkommen hjemme. Kasta ham ut og fikk et bedre liv. Veldig trist for ungene, men det var ikke jeg som var drittsekk, og jeg skal ikke tåle dritt. Om han ikke vil bli med i familiebehandling; kast ham ut. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #12 Skrevet 10. desember 2022 Hva har endret seg ellers da? Økonomien, f.eks.? Det er jo dyrt å gifte seg. Kanskje han egentlig ville brukt dette på hus, bil eller reise? Har dere mindre sex? Pynter du deg mindre? Er du også sur bare at du ikke tenker over det? Anonymkode: 921f3...698
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Skrevet 10. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har endret seg ellers da? Økonomien, f.eks.? Det er jo dyrt å gifte seg. Kanskje han egentlig ville brukt dette på hus, bil eller reise? Har dere mindre sex? Pynter du deg mindre? Er du også sur bare at du ikke tenker over det? Anonymkode: 921f3...698 Gode spørsmål. Men husk at kvinnene her på KG er ufeilbarlige, og det er menn som er kilden til alle problemer i livene deres. Anonymkode: 9780f...30a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #14 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva har endret seg ellers da? Økonomien, f.eks.? Det er jo dyrt å gifte seg. Kanskje han egentlig ville brukt dette på hus, bil eller reise? Har dere mindre sex? Pynter du deg mindre? Er du også sur bare at du ikke tenker over det? Anonymkode: 921f3...698 Det er rart at folk tror at jeg på en eller annen måte har pushet han til å gifte seg eller jeg som hadde størst ønske om det, for hos oss var det han som ønsket å gifte seg mest. Vi har ikke mindre sex. Jeg pynter meg ikke mindre. Jeg er ikke sur, men lei meg over at han er sånn. Ts Anonymkode: 1de64...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #15 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 7.10): Flere som har opplevd at mannen dere har vært sammen med lenge, endrer seg når dere gifter dere? Har vært sammen med mannen min i 10 år. Etter vi giftet oss i sommer ble han mer sint og sur. Hjelper nesten ikke til lengre med husarbeid. Mer frekk og hissig. Ligger mye i sofaen. Tar jeg det opp blir han sint. Noe han ikke har gjort før når jeg tar opp noe. Håper dette gir seg 😬 Anonymkode: 1de64...1a7 Tja, hvorfor endrer kvinner seg etter at de blir gift? Før ekteskap så har kvinnen høy sexlyst, etter at de blir gift så daler sexlysten. Har dere mindre sex enn før? Kan der ligge noe der? Anonymkode: 01946...38a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #16 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): I menns tilfeller har vel ekteskap i mange tilfeller vært frivillig tvang har jeg inntrykk av. En del har hauset ekteskap opp til noe det ikke er og det hele ender opp som skikkelig antiklimaks. Min mor sa agså at sene giftemål og anskaffelse av hund er starten på slutten, og det har overrasket meg hvor mange ganger hun har hatt rett i det. Kvinner kan vel også endre seg, og har inntrykk av at det er vanligere den veien. Anonymkode: 74219...88a Sene ekteskap? Hva mener du med det? Sene som høy alder? Bare lurer på hva du mente? Anonymkode: 01946...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå