Gå til innhold

Hu vil ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gikk fra et bra sexliv til ikke noe sexliv på noen få måneder. Plutselig vil hun ikke mer. Jeg får ikke lov til å ta på henne engang, hvis jeg nærmer meg en pupp så hører jeg "NEI! IKKE TA PÅ MEG!". Hun har vært mye med venninner i det siste. Jeg har ikke møtt venninnene og jeg har spurt om å møte dem, men det passer aldri. Tror dere hun er utro? 

Anonymkode: 8ba6a...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det høres ut som hun er på vei ut av forholdet når hun heller vil være med venninner enn deg. 

Anonymkode: de8eb...6d2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, det er ikke nødvendigvis slik at hun er utro. Det er vanskelig å si uten å kunne se hele situasjonen. Det kan hende hun har en grunn for å holde deg borte fra venninnene hennes og å ikke ha sex, eller at hun er i en vanskelig situasjon som du ikke vet om. Det viktigste er å snakke med henne om det du opplever, og prøve å finne ut hva som er årsaken til endringene. Det kan være vanskelig, men åpne og ærlige samtaler er ofte nøkkelen til å få ting tilbake til det de var.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gøy å se forskjellen på svarene i slike tråder. Hadde det vært en mann dette handlet om, hadde alle ropt utro for lenge siden🙈  (Ja, jeg er kvinne)

Når det kommer til ditt spørsmål ts: Har det skjedd noe i hennes liv som er tungt? Jeg vet selv at jeg gjerne tar avstande fra mine nærmeste samt unngår sex om jeg har det tungt. Kan derimot gjerne prate med ei venninne dersom jeg for eksempel vet at hun har gått gjenom noe lignende problem.

Har du prøvd å prate med henne?

Anonymkode: 76d91...96e

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, Rasjonalisten said:

Nei, det er ikke nødvendigvis slik at hun er utro. Det er vanskelig å si uten å kunne se hele situasjonen. Det kan hende hun har en grunn for å holde deg borte fra venninnene hennes og å ikke ha sex, eller at hun er i en vanskelig situasjon som du ikke vet om. Det viktigste er å snakke med henne om det du opplever, og prøve å finne ut hva som er årsaken til endringene. Det kan være vanskelig, men åpne og ærlige samtaler er ofte nøkkelen til å få ting tilbake til det de var.

Hun vil ikke snakke. Hun vil ikke at jeg skal møte venninnene. Hun vil ikke fortelle hva de gjør sammen. Hun vil ikke fortelle når hun kommer hjem og hva de skal finne på. De var på en hyttetur i høst og jeg vet ikke hvem som var med. Hver gang jeg spør så blir hun sur og lurer på hva det "har med saken å gjøre".

Jeg er ikke en kontrollfrik, men det finnes da grenser. Hvis dama drar til en hytte i flere dager så vil jeg gjerne vite hvem hun er med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun vil ikke snakke. Hun vil ikke at jeg skal møte venninnene. Hun vil ikke fortelle hva de gjør sammen. Hun vil ikke fortelle når hun kommer hjem og hva de skal finne på. De var på en hyttetur i høst og jeg vet ikke hvem som var med. Hver gang jeg spør så blir hun sur og lurer på hva det "har med saken å gjøre".

Jeg er ikke en kontrollfrik, men det finnes da grenser. Hvis dama drar til en hytte i flere dager så vil jeg gjerne vite hvem hun er med.

Dere er uansett ferdige. Det vanlige er å snakke om hvem man drar med, og kanskje dele litt historie og bilder fra turen. Hun kommuniserer ikke, og det er dumpegrunn god nok.

Anonymkode: 65f69...d81

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Del bekymringene dine TS. Snakk med dama di og eventuelt snu på situasjonen og si "hva om jeg hadde gjort det samme mot deg, dratt på hyttetur med kompisene mine, og ikke ville delt noe med deg om turen eller at du skulle få møtt noen av dem, hadde ikke du reagert?" eller lignende.

MED KUN den infoen du legger igjen, vil jeg si at dama di virker som hun kanskje tviler på forholdet deres/mistet følelser eller har opplevd noe tungt som hun ikke deler med deg.  

Skrevet

For å generalisere veldig: menn vil ha sex selv om forholdet er dårlig, kvinner vil ikke ha sex hvis forholdet er dårlig. Antagelig vil hun ikke ha sex med deg fordi hun er sint på deg eller har mistet følelsene for deg. Det er mulig at venninnene hun henger med fyrer oppunder dette - ved å snakke deg ned på en eller annen måte, eller ved å forherlige singellivet. 

Men jeg ville ikke hoppet rett på å antra hun var utro, uansett om partneren din var mann eller kvinne. At forholdet deres nok er over dersom du ikke får henne til å snakke ordentlig ut om det derimot, det er jeg enig i.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Veggdyret skrev (1 time siden):

For å generalisere veldig: menn vil ha sex selv om forholdet er dårlig, kvinner vil ikke ha sex hvis forholdet er dårlig. Antagelig vil hun ikke ha sex med deg fordi hun er sint på deg eller har mistet følelsene for deg. Det er mulig at venninnene hun henger med fyrer oppunder dette - ved å snakke deg ned på en eller annen måte, eller ved å forherlige singellivet. 

Men jeg ville ikke hoppet rett på å antra hun var utro, uansett om partneren din var mann eller kvinne. At forholdet deres nok er over dersom du ikke får henne til å snakke ordentlig ut om det derimot, det er jeg enig i.

Dette. Eller utro. 

Jeg hadde veldig manglende sexlyst på slutten og det var rett og slett at eksen ikke gav meg noe av tiden hans, han gjorde aldri noe romantisk, eller husarbeid.. Når vi skulle ha sex så var det rett på sak eller «pliiiis», «jeg vil ha sex», «kom igjen» osv… Sorry jeg tenner ikke på en fyr som jeg må gjøre alt for, som aldri tilbringer tid med meg (romantisk), som aldri gjør noe for meg og går rett på fingring og trygling… Til slutt fikk jeg ett skikkelig ødelagt forhold til sex fordi jeg hadde gitt etter så mange ganger for jeg orket ikke maset. Ikke sikkert det er relevant for dere i det hele tatt, men slenger det ut som en mulig grunn. Han gjorde aldri noe for å få meg kåt. 

Anonymkode: d9045...84b

• Nyttig 1
Skrevet

Eller st hun er sliten, utbrent og at sex er det siste hun tenker på.

• Liker 2
Skrevet

Utro? Nei. Men det er noe galt i forholdet dere mellom.
Enten har hun det vanskelig på noe vis, eller så tenner hun ikke på deg.
Ikke konfronter henne. Ikke noe "Hvorfor vil du ikke?" Det oppleves som press, og skyver henne bort.
Snakk om deg selv: "Jeg syns det er sårt å bli avvist. Kan vi snakke om det?"
"Hva kan jeg gjøre for å skape mer nærhet mellom oss?"

Kanskje var det bare du som hadde et ok sexliv, og at hun ikke greier å si fra hva som kunne gjort det bra for henne?

Jeg har mistet lysten når jeg ikke har blitt hørt eller tatt nok hensyn til i hverdagen. Når han ikke rydder bordet etter seg, ikke tømmer oppvaskmaskinen etc. og alt faller på meg; det er totalt utflatende å bli utnytta på den måten.
Tenk at alt du gjør i et samliv er forspill.... Alt som kan få den andre til å kjenne seg sett, verdsatt og likt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei tror heller det er du son er dårlig og egoist i senga så det ikke er en positiv opplevelse for henne 

Anonymkode: 3e68c...6c8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei tror heller det er du son er dårlig og egoist i senga så det ikke er en positiv opplevelse for henne 

Anonymkode: 3e68c...6c8

Lol

Jeg tror på julenissen og

Anonymkode: 90cbd...da6

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Gøy å se forskjellen på svarene i slike tråder. Hadde det vært en mann dette handlet om, hadde alle ropt utro for lenge siden🙈  (Ja, jeg er kvinne)

Anonymkode: 76d91...96e

Dette er så spot on 😂

• Liker 1
Skrevet
Sphere skrev (52 minutter siden):

Dette er så spot on 😂

Nå er det jo også litt vanligere generelt sett at kvinner ikke vil, enn at menn ikke vil. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi gikk fra et bra sexliv til ikke noe sexliv på noen få måneder. Plutselig vil hun ikke mer. Jeg får ikke lov til å ta på henne engang, hvis jeg nærmer meg en pupp så hører jeg "NEI! IKKE TA PÅ MEG!". Hun har vært mye med venninner i det siste. Jeg har ikke møtt venninnene og jeg har spurt om å møte dem, men det passer aldri. Tror dere hun er utro? 

Om du går rett på puppene, når intimiteten er omtrent ikke-eksisterende, da er det klart hun sier nei. 

Hun er nok på vei ut ja. 

Anonymkode: c7775...aef

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...