AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Hvordan? Har en mistanke om at det er noe sånn Anonymkode: 88fe7...f7f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Står han ikke har sett snappen min på en mnde og snapscoren er vært det samme. Har han blokket eller slettet meg? Vet ikke om jeg tror på at han ikke bruker snap akuratt i det han ble helt rar mot meg Anonymkode: 88fe7...f7f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Det er et grått ikon. Man står på "venter" til personen fjerner det😅 Anonymkode: bf6e5...b3c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Bare å blokke personen selv, så er du helt sikker på at den er borte. Anonymkode: ee94b...7c6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare å blokke personen selv, så er du helt sikker på at den er borte. Anonymkode: ee94b...7c6 Vill først finne ut om jeg faktisk har rett. Synes hele greia har vært rar og blir oversett helt til han trenger noe. Men vill helst vite om jeg har rett først men magefølelsen pleier jo å stemme Anonymkode: 88fe7...f7f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Det spiller vel egentlig ingen rolle om du er blokkert eller ei, hvis han uansett ignorerer deg? Resultater er jo null kontakt uansett. Anonymkode: 76b70...186 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det spiller vel egentlig ingen rolle om du er blokkert eller ei, hvis han uansett ignorerer deg? Resultater er jo null kontakt uansett. Anonymkode: 76b70...186 Vist han faktisk bare ikke bruker snap å vi har noe kontakt på melding er det jo ikke null kontakt. Snapscoren står jo enda på det samme. Men han har innrømmet å fjernet så han ikke får meldinger av meg på Facebook selv om vi er venner der. Synes det er mye rar oppførsel. Har kun kontakt med meg når han kjeder seg eller trenger noe skryt virker det som. Kan sende han melding og få svar 3 dager senere og han prater om å gå sammen men har ikke ville være med meg siden slutten av sommeren. Blir bare forvirret på hvorfor ha noe kontakt i det heletatt å har spurt hva som er galt men han sier bare det ikke er noe Anonymkode: 88fe7...f7f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vist han faktisk bare ikke bruker snap å vi har noe kontakt på melding er det jo ikke null kontakt. Snapscoren står jo enda på det samme. Men han har innrømmet å fjernet så han ikke får meldinger av meg på Facebook selv om vi er venner der. Synes det er mye rar oppførsel. Har kun kontakt med meg når han kjeder seg eller trenger noe skryt virker det som. Kan sende han melding og få svar 3 dager senere og han prater om å gå sammen men har ikke ville være med meg siden slutten av sommeren. Blir bare forvirret på hvorfor ha noe kontakt i det heletatt å har spurt hva som er galt men han sier bare det ikke er noe Anonymkode: 88fe7...f7f Greit å opplyse om dette i hovedinnlegget da, slik at du får mer passende respons av folk. Anonymkode: 76b70...186
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Greit å opplyse om dette i hovedinnlegget da, slik at du får mer passende respons av folk. Anonymkode: 76b70...186 Hvorfor? Det er jo akuratt det samme jeg lurer på. Lurer på hvordan jeg ser om jeg har blitt blokkert eller slettet Anonymkode: 88fe7...f7f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor? Det er jo akuratt det samme jeg lurer på. Lurer på hvordan jeg ser om jeg har blitt blokkert eller slettet Anonymkode: 88fe7...f7f Eksempelvis fordi de fleste i dag bruker snap ganske hyppig. Du lurer på om du er blokkert på snap, men på samme tid har dere ikke brukt å kommunisere på appen fordi han ikke bruker den? Men for å svare på spørsmålet ditt; en som er interessert i deg bruker ikke tre dager på å svare, men mindre han er på safari i Afrika og har gitt beskjed om at han har dårlig dekning. Move on. Anonymkode: 76b70...186
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 Hvorfor spør du han bare ikke? Om dere har kontakt på melding. Anonymkode: 3a07d...b4a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Står han ikke har sett snappen min på en mnde og snapscoren er vært det samme. Har han blokket eller slettet meg? Vet ikke om jeg tror på at han ikke bruker snap akuratt i det han ble helt rar mot meg Anonymkode: 88fe7...f7f Du er ikke blokkert om snapscoren er der samme. Og du ser det fremdeles. Om du er fjernet eller slettet får du ikke sett snapscoren deres. Sikker på at det ikke har skjedd han noe? Siden han ikke har svart på 1 måned. Og ikke åpnet noe og snapscoren ikke har økt noe. Har du mobilnr hans? Anonymkode: ae3ea...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #13 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er ikke blokkert om snapscoren er der samme. Og du ser det fremdeles. Om du er fjernet eller slettet får du ikke sett snapscoren deres. Sikker på at det ikke har skjedd han noe? Siden han ikke har svart på 1 måned. Og ikke åpnet noe og snapscoren ikke har økt noe. Har du mobilnr hans? Anonymkode: ae3ea...b5a Takk får at du svarte på det jeg lurte på 😊 Anonymkode: 88fe7...f7f
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #14 Skrevet 9. desember 2022 Du kan ikke se om du er blokkert eller slettet fra Snapchat. Det eneste tegnene du kan se er at personen ikke er aktiv på Snapchat, og du ikke lenger ser deres historie. Du kan også forsøke å sende en snap til personen, og hvis det ikke leverer, så er det et tegn på at du er blokkert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå