AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg var i en stor krangel med en vennine, og skulle fortelle dette på messenger til en annen, men presterte å sende til hun jeg kranglet med. Og hun har sett hva jeg har skrevet..... Jeg lurer på om jeg sletter henne som venn, og blokkerer henne, vil hun da ha tilgang til våre tidligere samtaler inkl det jeg skrev feil til henne selv om jeg sletter henne? Eller fjernes samtale historikken også? For jeg bør jo ikke vises for henne på fb om jeg fjerner henne som venn, og blokkerer henne samtidig? Eller? Anonymkode: 8130e...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Del Skrevet 9. desember 2022 Du kan slette en enkelt melding i chatten ved å holde den inne og trykke slett Anonymkode: 535b1...f88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Del Skrevet 9. desember 2022 Sendt er sendt, så det hjelper ikke så mye hva du gjør. Hun vil fortsatt kunne lese meldingen du skrev om henne bak hennes rygg. Anonymkode: b5b1c...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Del Skrevet 9. desember 2022 Den vil bli slettet for begge parter men hun vil få varsel om at en melding er slettet Anonymkode: 535b1...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Del Skrevet 9. desember 2022 Du kan slette meldingen som 👆 sier. Trykk og hold på meldingen, da får du påå smilyes og under de vil du ser bla angre. Hun har jo likevel lest den , men om du sletter kan hun ikke vise den til andre . Anonymkode: 7e7e0...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Del Skrevet 9. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sendt er sendt, så det hjelper ikke så mye hva du gjør. Hun vil fortsatt kunne lese meldingen du skrev om henne bak hennes rygg. Anonymkode: b5b1c...26c Du kan slette meldinger etter at de er sendt Anonymkode: 0c92e...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Del Skrevet 9. desember 2022 Når hun allerede har sett meldingen er det ingenting du kan gjøre. Om du sletter og blokkerer henne vil hun fortsatt se hele chatten deres bare at det ikke går an å trykke på navnet ditt og komme inn på profilen din siden du har blokkert henne fra profilen. Anonymkode: ac5b9...c15 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den vil bli slettet for begge parter men hun vil få varsel om at en melding er slettet Anonymkode: 535b1...f88 Dette gjelder bare hvis det er slettet innen 10 minutter etter at meldingen er sendt og mottakeren ikke har lest det. Etter det så er det bare slettet i din logg og vises fortsatt i hennes. Anonymkode: 07491...c0c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan slette meldingen som 👆 sier. Trykk og hold på meldingen, da får du påå smilyes og under de vil du ser bla angre. Hun har jo likevel lest den , men om du sletter kan hun ikke vise den til andre . Anonymkode: 7e7e0...fe9 Noen ganger får jeg opp at jeg bare kan slette og kun jeg får opp at det er slettet, men vedkommende vil se alt jeg skrev selv om jeg slettet. men om personen ikke har lest meldingen før jeg slettet, så vil det kun stå som slettet melding. Men om jeg sletter vedkommende som venn og blokkerer, så mener dere samtaleloggen vår er fortsatt tilgjengelig med det som er skrevet mellom oss før jeg slettet? Anonymkode: 8130e...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan slette meldinger etter at de er sendt Anonymkode: 0c92e...7c0 Hun skriver at venninnen allerede har lest beskjeden Anonymkode: ac5b9...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogger Skrevet 9. desember 2022 #11 Del Skrevet 9. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Noen ganger får jeg opp at jeg bare kan slette og kun jeg får opp at det er slettet, men vedkommende vil se alt jeg skrev selv om jeg slettet. men om personen ikke har lest meldingen før jeg slettet, så vil det kun stå som slettet melding. Men om jeg sletter vedkommende som venn og blokkerer, så mener dere samtaleloggen vår er fortsatt tilgjengelig med det som er skrevet mellom oss før jeg slettet? Anonymkode: 8130e...81b Ja det er den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Del Skrevet 9. desember 2022 Er det virkelig ikke noen måte man kan slette alt man har snakket med en person om på messenger? Selv med så drastiske grep som å fjerne som venn og blokkere? Hvorfor kan dem se samtale loggen vår da? Anonymkode: 8130e...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 9. desember 2022 #13 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen ganger får jeg opp at jeg bare kan slette og kun jeg får opp at det er slettet, men vedkommende vil se alt jeg skrev selv om jeg slettet. men om personen ikke har lest meldingen før jeg slettet, så vil det kun stå som slettet melding. Men om jeg sletter vedkommende som venn og blokkerer, så mener dere samtaleloggen vår er fortsatt tilgjengelig med det som er skrevet mellom oss før jeg slettet? Anonymkode: 8130e...81b Ja, med mindre hun sletter samtalen vil den ligge tilgjengelig for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #14 Del Skrevet 9. desember 2022 Hva med å bare stå for hva du skrev? Med mindre du har skrevet stygge ting om henne som ikke handler om krangelen så er hun vel ikke sjokkert over at du kom til å fortelle noen om det? Ville prøvd å slette den som nevnt, og heller sendt "Beklager den var ikke ment til deg" Anonymkode: f3843...e9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #15 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det virkelig ikke noen måte man kan slette alt man har snakket med en person om på messenger? Selv med så drastiske grep som å fjerne som venn og blokkere? Hvorfor kan dem se samtale loggen vår da? Anonymkode: 8130e...81b Nei det er det ikke Anonymkode: ac5b9...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #16 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det virkelig ikke noen måte man kan slette alt man har snakket med en person om på messenger? Selv med så drastiske grep som å fjerne som venn og blokkere? Hvorfor kan dem se samtale loggen vår da? Anonymkode: 8130e...81b Nope, ikke etter 10 minutter eller at mottaker har lest meldingen. Sjekket nå med en jeg vet har blokkert meg og jeg ser fortsatt chatloggen, men kan ikke søke personen opp på facebook. Anonymkode: 07491...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Del Skrevet 9. desember 2022 Men det gjør vel ikke noe om hun kan se at du har slettet meldingen ? Det hjelper hvertfall ikke å blokkere henne og slette chatten fra din messenger. Hos henne vil samtaleloggen være like hel. Anonymkode: 7e7e0...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #18 Del Skrevet 9. desember 2022 Om jeg går på sletting får jeg 2 valg. Kun for meg eller for alle. Og på alle står det: " Angre sending for alle Denne meldingen blir angret for alle i chatten. Andre har kanskje allerede sett eller videresendt den. Meldinger som er angret, kan fortsatt tas med i rapporter." Anonymkode: 8130e...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #19 Del Skrevet 9. desember 2022 Betyr dette at velger jeg dette vil det i morgen stå for henne at melding er "angret"? Angre sending for alle Denne meldingen blir angret for alle i chatten. Andre har kanskje allerede sett eller videresendt den. Meldinger som er angret, kan fortsatt tas med i rapporter." Anonymkode: 8130e...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #20 Del Skrevet 9. desember 2022 Er du helt sikker på at dere ikke kommer til å bli venner igjen på et senere tidspunkt ? For hvis det skjer og hun spør om den meldingen, så kan du bare si som sant er at du ville høre hva andre mente om situasjonen.. Anonymkode: 7e7e0...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå