AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Del Skrevet 9. desember 2022 Er det noen som har/hatt endetarmskreft? Hva er symptomene på det? Tok det lang tid før du merket noe til sykdommen? Har noen hemoroider som er så volde. De blør også. Jeg har hatt vondt på høyresiden i midtpartiet på kroppen( om du skjønner?) siden oktober.. Litt redd for hva det kan være. Redd for at symptomene mine kan være kreft 🤕 Anonymkode: 4425d...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Del Skrevet 9. desember 2022 Hvis du mistenker kreft må du gå til lege, ikke KG. Anonymkode: d05d1...0a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 9. desember 2022 #3 Del Skrevet 9. desember 2022 Det kan være blant annet smerter, vekttap, endring i avføringsmønster. Om du mistenker kreft så går du til lege med en gang i stede for å vente eller bruke kg som lege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Del Skrevet 9. desember 2022 Har du blod i avføringen?? Isåfall kan de komme av hemoroidene. Har du mye og kraftig forstoppelse så kan det være et symptom. Du går til legen din også ber du om henvisning til koloskopi. Endetarm/tykktarmskreft er egentlig en veldig "grei" kreft og forholde seg til. Først dukker det opp pylypper i tarmsystemet og hvis disse oppdages tidlig så bare fjerner dem det, og disse polyppene blir ikke til kreft. Du må nok kanskje ved et slikt funn inn å ta koloskopi hvert 3-5 år resten av livet, i jakt på nye polypper men, det er ikke vondt. Skulle man oppdage det for sent så kan det spre seg videre i organene, og selv da er det en relativ snill kreft men, du kan risikere å få utlagt tarm hvis det har gått for langt. Så ta kontakt med en gang du, for sikkerhets skyld. Dette går nok bra. Anonymkode: c577b...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. desember 2022 #5 Del Skrevet 9. desember 2022 (endret) Min far hadde endetarms kreft (2011) som endte med stomi er usikker på symptomer da han også i alle år har hatt Cøliaki om endetarms kreften har noe med dette å gjøre er jeg usikker på kirurgen som opererte han sa at det tok tid å finne noe av tarmen som kunne benyttes ( ikke for å skremme) far har slitt i mange år Endret 9. desember 2022 av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå