Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt vanskelig å beskrive humor kanskje, men lurer på hva dere syns er morsomt. Jeg syns jeg har en teit form for humor, jeg og en venninne har utviklet "vår" humor. Har hatt samme type humor med andre gode venner før, litt sånn intern humor som jeg ikke viser til folk jeg ikke kjenner så godt (er litt sjenert og da)

Jeg liker litt sånne dumme ordspill, litt barnslige ting, ler av latterlige situasjoner osv. Umulig å forklare :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja litt både og og litt av alt ;)

Men, den vitsen om bananene, hvor den ene er så umoden, DEN ler jeg meg fillete av!!! :ler:

Skrevet

Min humor varierer litt etter humøret.

Noen dager ler jeg av komiseriene på tv, andre dager ikke.

Jeg kan le så jeg griner av hjemmfilmer av barn og dyr som gjør rare ting.

Noen ganger ler jeg av ting som ikke er ment å være morsomt, rett og slett fordi hjernen min innimellom slår over på latter uten grunn.

Jeg kan le hvis jeg detter på isen, som i dag... det var jo bare latterlig og gjorde ikke vondt.

Jeg kan le av rare ansiktsuttrykk når folk ikke tenker over hvordan de ser ut i enkelte situasjoner.

Jeg ler av ironi og sarkasme hvis den er velplassert.

Også ler jeg ganske mye av tråden om hvilke overskrifter man leser feil - der er det mye gøy.

Og barns "logiske" forklaringer på ting.

Skrevet

Jeg knekker sammen av ting som "ikke skal skje"; folk som tryner i lyktestolper, tryner generelt, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...