Gå til innhold

Hvilken tyggis holder lengst på smaken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overraskende nok, går det ikke an å Google seg fram til dette spørsmålet. 

Jeg har akkurat sluttet å snuse, og trenger å bytte ut vanen med tyggis for en stund.

Jeg har forsøkt to forskjellige Extra-tyggiser, men ingen av de holder spesielt lenge på smaken.

Dermed spytter jeg de fort ut, og det begynner å bli skrekkelig dyrt med 4 til 5 pakker tyggis om dagen.

Er det noen av dere som har noen gode tips til tyggiser som holder lenge på smaken?

- Tips også gjerne om noen med litt sprek mintsmak.

Skrevet
Sommerenkommer skrev (1 minutt siden):

Supert! Er dette å få kjøpt på Kiwi eller Coop?

Nei, men dei har han på greske spesialbutikkar. 

Skrevet

Jo takk for tips, men jeg tenkte på noe litt mer mainstream 😅

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg pleide å kjøpe sånne sukkerfrie lakrisdrops som jeg lot ligge der snusen pleide å være. Det funka bra! Lakerol salvie, lakerol seasalt eller sukkerfri ifa var best syntes jeg.

Anonymkode: bc1e6...cec

• Nyttig 2
Skrevet

Når jeg skulle slutte å snuse brukte jeg fishermans friend, gjerne den med mint smak. Hendte at jeg snurret tyggisen rundt den for å forsterke smaken og varigheten. Hva man ikke gjør i desperate tider😂

Anonymkode: fdbc7...273

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk, det var gode tips som jeg faktisk ikke har tenkt på. Tyggis var liksom eneste alternativet i hodet mitt. Jeg som hater å smatte på tyggis i det hele tatt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg skulle slutte å snuse brukte jeg fishermans friend, gjerne den med mint smak. Hendte at jeg snurret tyggisen rundt den for å forsterke smaken og varigheten. Hva man ikke gjør i desperate tider😂

Anonymkode: fdbc7...273

Haha.. ja. Det er helt latterlig hva man får seg til å gjøre i ren desperasjon.

Gleder meg forøvrig VELDIG til at ingen substanser skal styre livet mitt lenger! 🙏

Snart helt avhengighetsfri etter sikkert 25 år 🤦🏼‍♂️

• Hjerte 2
Skrevet

Extra Spearmint. Min favoritt! 

Skrevet

Stimorol fusion vanilla mint

Skrevet
Capazitet skrev (4 minutter siden):

Extra Spearmint. Min favoritt! 

Monky skrev (1 minutt siden):

Stimorol fusion vanilla mint

Takker og bukker. Da skal jeg prøve dem.

Nå har jeg Extra White. Må ha minimum 2 i munnen samtidig. Og da varer smaken maks 10 minutter. Nå stress-tygger jeg sikkert litt i overkant av normalen men 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...