Firefine Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Folk roper ut ‘troll’ rimelig raskt, men jeg vet jo det er mye forskjellig der ute, så jeg lar meg underholde. Husker jeg skrev noe en gang om noe som ble stjålet på skolen og som jeg fant på Finn.no. Til og med da ropte mange på ‘troll’. Har aldri trollet.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har trollet noen ganger. Men en gang trollet jeg ikke. Anonymkode: 4b901...397
Hedda-78 Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Nei, det har jeg ikke kreativitet til. Eller interesse av. Denne burde vel forresten ikke ligge under Barn og familie.
Frida Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 En gang for lenge siden, men var tydelig at det var en trolletråd. Ingen som tok den alvorlig.
Macro Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Én gang, men det var ikke ondsinnet eller for underholdningens del. Det var et tema jeg ville diskutere og det ble igrunn en god debatt av det. Var et scenario som lett skjer rundt om, så det var ikke helt vilt og sensasjonsbetont heller. Var vel litt rot i sannheten, men ikke mye. Å trolle fordi jeg kjeder meg eller for å provosere gidder jeg ikke.
Embla Othea Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 (endret) Nei, jeg har aldri trollet. Endret 9. desember 2022 av Embla Othea
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Kvinneguiden er vel idiotisk nok fra, så helt unødvendig med enda mer tullball... Anonymkode: c4a24...596 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå