Danseskjørt Skrevet 8. desember 2022 #1 Del Skrevet 8. desember 2022 Før var det en egen nettside for sånt, men finner den ikke lenger. Evt boktips?🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 9. desember 2022 #2 Del Skrevet 9. desember 2022 (endret) Sexnovell.se Endret 9. desember 2022 av Atheena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Del Skrevet 9. desember 2022 Noveller.no Anonymkode: 37a88...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg liker tidvis både lese og skrive litt selv, og har tenkt tanken om vi kunne ha en tråd for sånt her🤔 Anonymkode: b736e...82f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 9. desember 2022 #5 Del Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg liker tidvis både lese og skrive litt selv, og har tenkt tanken om vi kunne ha en tråd for sånt her🤔 Anonymkode: b736e...82f Det hadde jeg også likt. Jeg har lest noen tilfeldige erotiske blogger her og der, med kommentarer fra leserne. Det er en fin modell egentlig, dersom kommentarene er litt gjennomtenkte. Jeg kunne tenkt meg en slags ring med blogger hvor alle er interessert i å skrive om erotikk. Der kunne vi delt historier og gitt tilbakemeldinger om hva som var bra, og kanskje ikke like bra for den som leser osv. Der kunne vi også ha ønsket at noen skrev om spesielle temaer osv. Så kunne vi diskutert forbedringer og alternative veier for andres historier osv. Altså, ikke bare kommentarer som " å så bra, jeg ble grisekåt!". Jeg synes i mange tilfeller det er mer "inspirerende" å skrive selv, enn å lese. Sikkert fordi da handler det alltid om slike ting som passer meg selv 🤔😄. Andres skriverier kan gi gode ideer, og av og til spennende fantasiopplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Del Skrevet 9. desember 2022 Paramount skrev (15 minutter siden): Det hadde jeg også likt. Jeg har lest noen tilfeldige erotiske blogger her og der, med kommentarer fra leserne. Det er en fin modell egentlig, dersom kommentarene er litt gjennomtenkte. Jeg kunne tenkt meg en slags ring med blogger hvor alle er interessert i å skrive om erotikk. Der kunne vi delt historier og gitt tilbakemeldinger om hva som var bra, og kanskje ikke like bra for den som leser osv. Der kunne vi også ha ønsket at noen skrev om spesielle temaer osv. Så kunne vi diskutert forbedringer og alternative veier for andres historier osv. Altså, ikke bare kommentarer som " å så bra, jeg ble grisekåt!". Jeg synes i mange tilfeller det er mer "inspirerende" å skrive selv, enn å lese. Sikkert fordi da handler det alltid om slike ting som passer meg selv 🤔😄. Andres skriverier kan gi gode ideer, og av og til spennende fantasiopplevelser. Dette låter spennende, og kanskje man kunne funnet noen å dele en story med eller skrive en story sammen med noen?😊 Anonymkode: b736e...82f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Del Skrevet 9. desember 2022 Kondomeriet.no, nytelse.no Ligger under inspirasjon - erotiske noveller Anonymkode: c4d82...3f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Del Skrevet 9. desember 2022 Hvis du kan lese på engelsk kan du sjekke ut https://literotica.com/ og https://www.lushstories.com/ Anonymkode: 3465d...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #9 Del Skrevet 9. desember 2022 Det finnes mange nettsider som tilbyr erotiske noveller, som for eksempel Literotica og EroticStories.com. Det er også mulig å finne erotiske noveller i bøker, som Fifty Shades of Grey-serien av E.L. James, Delta of Venus av Anais Nin og The Story of O av Pauline Réage. Om du ønsker en mer personlig erotisk novelle, kan du også kontakte meg; jeg skriver personlig tilpassede erotiske noveller for de som ønsker det - helt gratis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg mener det var en tråd her, det ble skrevet et par te noveller men så døde det dessverre ut av seg selv. Anonymkode: 5d647...923 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tentaturen Skrevet 10. desember 2022 #11 Del Skrevet 10. desember 2022 Har savnet det selv. Har opprettet en tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #12 Del Skrevet 11. desember 2022 Danseskjørt skrev (På 8.12.2022 den 23.35): Før var det en egen nettside for sånt, men finner den ikke lenger. Evt boktips?🤭 tror dette er verdens største kartotek av sexnoveller (dog på engelsk). Men virker som det er flere tusen stories der. Literotica.com Anonymkode: 61266...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mannemannen Skrevet 11. desember 2022 #13 Del Skrevet 11. desember 2022 (endret) Danseskjørt var en sensuell og vakker kvinne som alltid hadde en forkjærlighet for dans. Hun elsket å føle musikken pulsere gjennom kroppen hennes mens hun svevde rundt i sin favorittkjole, et rødt danseskjørt som klasket mot lårene hennes i takt med musikken. En kveld hadde Danseskjørt blitt invitert til en stor dansetilstelning, og hun gledet seg stort til å vise frem danseskjørtet sitt foran et stort publikum. Hun hadde brukt timevis på å sminke seg perfekt og kjæle for håret sitt, og da hun endelig stod foran speilet var hun mer enn fornøyd med resultatet. Danseskjørt hadde aldri sett så vakker ut før. Hun var klar til å danse seg gjennom natten. Da hun kom inn i dansesalen ble hun møtt av et fantastisk syn. Musikken dundret gjennom rommet og lysene flimret over dansende mennesker i alle farger og former. Danseskjørt kjente en stor glede boble opp i brystet hennes, og hun strakk ut armene for å ta imot dansen. Danseskjørt beveget seg elegant gjennom mengden, og snart hadde hun samlet en stor skare tilhengere rundt seg. Hun danset med en stor glede og overskudd, og publikum klappet. Han var en av dem. Han betraktet henne med et begeistret blikk, og hun kunne se at han likte det han så. "Kom her", sa han med en dyp stemme, og hun krysset rommet og stilte seg foran ham. Han la en hånd på hoften hennes og dro henne nærmere seg. "Jeg elsker danseskjørtet ditt", hvisket han i øret hennes. "Det får meg alltid i god stemning". Hun kjente varmen spre seg i kroppen og smilte tilfreds. "Jeg liker også å danse for deg", sa hun og tok tak i hånden hans. "La oss danse sammen i kveld". Han nikket og reiste seg, før han tok henne i armen og ledet henne inn i dansegulvet. Musikken som spilte var sensuell og eksotisk, og de begynte å svinge seg til rytmen. Hun kjente hans kropp presse seg mot henne, og hun kunne kjenne hans varme pust mot halsen. Han tok tak i hoftene hennes og dro henne enda nærmere, mens han smilte lurt. Med en stadig økende puls la han hendene sine på rumpen hennes og styrte henne rundt i dansegulvet. Hun kjente seg både seksuelt opphisset og trygg i hans armer, og lot seg villig lede av ham. Han stanset plutselig og så henne dypt inn i øynene. "Jeg vil ha deg", hvisket han. Hun kunne ikke motstå blikket hans, og nikket. Han tok henne i hånden og førte henne inn på soverommet. De kledde av hverandre sakte og nølende, hver eneste berøring sendte bølger av glede gjennom kroppene deres. Han la henne ned på sengen og la seg over henne, kysset henne på halsen og begynte å utforske resten av kroppen hennes med hendene. Hun kjente seg svimmel av lyst og gledet seg til å føle ham inni seg. Han kom nærmere og nærmere, til hun kunne kjenne varmen hans mot seg. Hun lukket øynene og nøt følelsen av ham. Plutselig kjente hun at han trengte inn i henne, og hun stønnet høyt av lykke. De beveget seg i takt, og hun kunne kjenne at han var like ivrig som hun. De kom samtidig, og hun kjente seg fyllt av lykke og tilfredshet. De lå våte og utslitte i sengen, utmattet etter den intense opplevelsen. Hun smilte til ham og kysset ham på kinnet. "Jeg elsker deg", hvisket hun. "Jeg elsker deg også", svarte han. "Du er min, danseskjørt". Endret 11. desember 2022 av mannemannen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #14 Del Skrevet 11. desember 2022 Cupido.no Anonymkode: af643...7d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå