Gå til innhold

Letrozole selvom jeg har el

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på PP 15 og skal starte opp IVF i mai 2023. Jeg har veldig stabile sykluser på 29-30 dager med el på cd16-17. Jeg har ikke fått påvist noe feil annet enn «kanskje» 1 tett eggleder, og jeg selv mistenker endometriose men er veldig usikker. Jeg fikk Letrozole av gynekologen fordi jeg spurt som det.

Er det noen som har lykkes med Letrozole selv om de har Eggeløsning av seg selv?

takk på forhånd! 

Anonymkode: 9bb87...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk letrozol av gynekolog selv om jeg hadde eggløsning. 

Ble gravid etter 3 runder med letrozol. 

Hadde prøvd å bli gravid i over 1 år før jeg begynte på letrozol. 

Lykke til! 

Anonymkode: db447...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i PP15 og tredje runde med letrozol, har hatt EL alle sykluser påvist av EL-tester og blodprøver for å sjekke hormonnivået. Har ikke fungert hittil, men håper at det kanskje klaffer denne runden. Spent på om noen har hatt god erfaring med dette :)

Anonymkode: b7198...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd I 1,5 år. Klaffet første syklus med Letrozol dobbel dose, er i uke 8 nå🥰

Har hatt helt stabil syklus med EL alle mnd.

Anonymkode: 5564a...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 23.29):

Hei, jeg er på PP 15 og skal starte opp IVF i mai 2023. Jeg har veldig stabile sykluser på 29-30 dager med el på cd16-17. Jeg har ikke fått påvist noe feil annet enn «kanskje» 1 tett eggleder, og jeg selv mistenker endometriose men er veldig usikker. Jeg fikk Letrozole av gynekologen fordi jeg spurt som det.

Er det noen som har lykkes med Letrozole selv om de har Eggeløsning av seg selv?

takk på forhånd! 

Anonymkode: 9bb87...f64

Ja, angrer som en hund egentlig.

Visste ikke selv jeg hadde endometriose, men i påvente av IVF og noen sykluser med Letrozol så ble det fullstendig fyr og flamme.

Endocyste som måtte opereres og dertil skade på ene eggleder, tredje grad svært betent endovev. Måtte operere, var veldig stor belastning og reduserte jo sjansene. 

Vil overhodet ikke anbefale det til andre som mistenker endo.

Jeg gikk fra å aldri ha plager/smerter til å ligge på operasjonsbordet ila 4 sykluser. 
Kan jo ha vært tilfeldig, men jeg var 35 år og hadde aldri vært plaget før. Kun Letrozol som var endringen.

IVFmedisinene gav ikke den virkningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...