AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Som tittelen indikerer så skal samboeren min på julebord, og jeg er så sykt nervøs og stresset at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har lest så mange marerittartikler om at julebord=pulebord, og at mange er generelt utro på julebord. Dette får meg til å ville rive meg i håret… Selv om jeg stoler på samboeren min, så stoler jeg ikke på de rundt. Prøver å berolige meg med at det bare varer sånn utover natten, men det hjelper ikke stort. Derfor lurer jeg på hvordan er folk flest utro på julebord? Skjer dette som oftest når det er overnatting involvert, eller? Anonymkode: 857d9...9f4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Den eneste du trenger å stole på, er kjæresten din. Hva andre gjør har ikke noe å si for deg, så lenge han sier nei til dem. Har forøvrig aldri vært pulebord på de jobbene jeg har hatt. Anonymkode: 41612...fcd 12
Epictetus Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om jeg stoler på samboeren min, så stoler jeg ikke på de rundt. Anonymkode: 857d9...9f4 Så du er redd for at han skal bli voldtatt? 21 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Har vært på julebord i snart 25 år nå og aldri opplevd det du er redd for Anonymkode: c8dfd...c5a 9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Kommer han ikke hjem etter julebordet da? Anonymkode: 533bb...e64 3
studracaris22 Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Kommer han ikke hjem etter julebordet da? Anonymkode: 533bb...e64 Jo, jeg skal hente han Endret 9. desember 2022 av studracaris22
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Ah! Young love 😂 Anonymkode: 685c4...188 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Helt ærlig, på julebord er det siste stedet jeg hadde tenkt å være utro. Ikke at jeg hadde tenkt det ellers heller, men så jævlig kleint. Anonymkode: 52d9d...2ab 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 studracaris22 skrev (4 minutter siden): Jo, jeg skal hente henne Da hadde jeg vært helt trygg. Anonymkode: 533bb...e64 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Slapp helt av. Hvis dere er ment for hverandre så er du helt trygg. Samboeren min skal også på julebord i morgen. Dette går bra❤️ Anonymkode: f1646...a47 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Hva gjør det at du ikke stoler på de andre som er der, så lenge du stoler på henne?🤔 Ingenting skjer om ikke hun vil det selv, og siden du stoler på henne, så er det bare til å slappe av. Jeg stoler på mannen min, og derfor tenker jeg ikke på slike ting i det hele tatt. Han jobber en plass der det er vanlig med div samlinger gjennom året, og det innebærer alltid alkohol, men jeg stoler 100% på han. Om ikke, så hadde jeg blitt sprø. Så du må "slippe henne fri" og vare stole på at det går fint. Anonymkode: 8b33b...b48
AnonymBruker 42 Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Selv om jeg stoler på samboeren min, så stoler jeg ikke på de rundt Du burde jo åpenbar se motsetningen i denne påstanden. Enten eller... Slapp av... Utvikler det seg til det du kaller "pulebord" - så har du åpenbart møtt på en person som ikke passer for deg, og en som burde søke mer "liberale forhold"... Vann under broen, og de greian dær Endret 8. desember 2022 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 Hvis du stoler på samboeren din trenger du ikke bekymre deg for de rundt. En trofast kjæreste man kan stole på vil avvise de som eventuelt prøver seg. Tror ikke det er spesifikt julebord med overnatting utroskap skjer. Kan like gjerne dreie seg om klinings i garderoben eller en kjapp en i heisen i vaskekjelleren på arrangementet eller bak en container før man tar nattbussen hjem. Men de fleste på julebord er jo ikke utro eller i det hele tatt interessert i å kline med noen. Man er der med kollegaer man skal kunne se i øynene igjen og ha et profesjonelt forhold med Med mindre typen din har flørtet med en kollega før eller vært utro før så hadde jeg tatt det helt med ro! Dere kan jo gjøre avtale om at du henter han der kl 02 for eksempel så vet du at han kommer hjem og ikke drar på nachspiel hvertfall Anonymkode: 56d76...b94
Spiteful Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den eneste du trenger å stole på, er kjæresten din. Hva andre gjør har ikke noe å si for deg, så lenge han sier nei til dem. Har forøvrig aldri vært pulebord på de jobbene jeg har hatt. Anonymkode: 41612...fcd Den eneste ts trenger å stole på, er seg selv. Og at hun kommer til å håndtere det dersom han faktisk er utro. Ts: At du bekymrer deg vil ikke endre om han er utro. At du forsøker å hindre han, vil ikke faktisk hindre han i å være utro. Hvis noen vil være utro så vil de være det uansett om du bekymrer og hindrer. Det eneste du må stole på, er at dersom det skjer, så vil du klare deg❤️ 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Som tittelen indikerer så skal samboeren min på julebord, og jeg er så sykt nervøs og stresset at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har lest så mange marerittartikler om at julebord=pulebord, og at mange er generelt utro på julebord. Dette får meg til å ville rive meg i håret… Selv om jeg stoler på samboeren min, så stoler jeg ikke på de rundt. Prøver å berolige meg med at det bare varer sånn utover natten, men det hjelper ikke stort. Derfor lurer jeg på hvordan er folk flest utro på julebord? Skjer dette som oftest når det er overnatting involvert, eller? Anonymkode: 857d9...9f4 Du stoler ikke på samboeren din om du lager en tråd om at samboeren din skal på julebord. Anonymkode: c57fa...d06 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 Spiteful skrev (5 minutter siden): Den eneste ts trenger å stole på, er seg selv. Og at hun kommer til å håndtere det dersom han faktisk er utro. Ts: At du bekymrer deg vil ikke endre om han er utro. At du forsøker å hindre han, vil ikke faktisk hindre han i å være utro. Hvis noen vil være utro så vil de være det uansett om du bekymrer og hindrer. Det eneste du må stole på, er at dersom det skjer, så vil du klare deg❤️ Godt sagt faktisk! Anonymkode: 56d76...b94 1
Deep Impact Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 Det er ikke noe du kan gjøre noe med uansett, om han vil være utro så kommer han til å gjøre det.. Om han ikke vil så gjør han ikke det.. Enten så stoler du på han eller så gjør du det ikke. Du må fikse deg selv litt å slutte å tro det verste før det har skjedd
Livsglad! Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 Spiteful skrev (8 minutter siden): Den eneste ts trenger å stole på, er seg selv. Og at hun kommer til å håndtere det dersom han faktisk er utro. Ts: At du bekymrer deg vil ikke endre om han er utro. At du forsøker å hindre han, vil ikke faktisk hindre han i å være utro. Hvis noen vil være utro så vil de være det uansett om du bekymrer og hindrer. Det eneste du må stole på, er at dersom det skjer, så vil du klare deg❤️ Gøy hvordan folk bare går ut fra at det handler om å være bekymret for at en mann skal være utro, når det er snakk om at han er bekymret for henne!
Spiteful Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Livsglad! skrev (2 minutter siden): Gøy hvordan folk bare går ut fra at det handler om å være bekymret for at en mann skal være utro, når det er snakk om at han er bekymret for henne! Min feil, leste kun hovedinnlegget til ts. Jeg har gitt meg selv den regla der flere ganger (det fikk meg til å komme over utroskap-frykten rimelig fort), og jeg er sammen med en mann, så det gikk helt på automatikk.
studracaris22 Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 8 hours ago, Spiteful said: Den eneste ts trenger å stole på, er seg selv. Og at hun kommer til å håndtere det dersom han faktisk er utro. Ts: At du bekymrer deg vil ikke endre om han er utro. At du forsøker å hindre han, vil ikke faktisk hindre han i å være utro. Hvis noen vil være utro så vil de være det uansett om du bekymrer og hindrer. Det eneste du må stole på, er at dersom det skjer, så vil du klare deg❤️ Problemet med dette er jo hvis jeg ikke får vite at han har vært utro, og lever en løgn - herregud, går så mange tanker i hodet mitt nå 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå