AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Kjæresten har ikke fått utløsning på månedsvis, og når jeg har spurt sier han at han ikke har gjort det hjemme heller. Så spurte jeg idag for syns dette er rart, nei han visste ikke hvor ofte han gjorde det, og etterpå sier han to ganger i uken. Er det rart at han aldri kommer ved sex? Jeg trodde han hadde et problem, men istedenfor lyver han og faktisk ødelegger sexlivet sånn som det har vært. Har i vertfall et år følt på at han ikke tenner på meg siden han aldri kommer, også er grunnen at han gjør det når han er alene.. noen som kan forklare meg hvorfor det er sånn? Vi skal ikke ha barn foresten for det har vi og det blir ikke fler, så kan jo ikke være det som er grunnen. Anonymkode: 232db...dd0
Druid Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Hæ? Jeg runker gjennomsnittlig 1 gang om dagen og kan fint komme flere ganger ved sex etterpå det. Det er jo ikke slik at vi går tom. Akkurat det at han ikke kommer ved sex, har nok mere med andre ting å gjøre. Vet han hva du liker, og du hva han liker? 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Druid skrev (1 minutt siden): Hæ? Jeg runker gjennomsnittlig 1 gang om dagen og kan fint komme flere ganger ved sex etterpå det. Det er jo ikke slik at vi går tom. Akkurat det at han ikke kommer ved sex, har nok mere med andre ting å gjøre. Vet han hva du liker, og du hva han liker? Han har alltid slete med å komme men tidligere når han sluttet å gjøre det i dusjen så kom han hver gang. Og en mann klarer ikke å gå månedsvis uten å runke, da hadde han explodert ganske fort og det sier jo seg selv. hva kan det være da? Jeg gjør alt han liker og det samme omvendt, skjønner jo at han sikkert er sliten, men i så lang tid? Vi har ikke vært sammen i så mange år heller. Men sexen er fantastisk men merker at han kanskje ser på det som et ork, selvom det bare er 1 gang i uken eller 2. Anonymkode: 232db...dd0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og en mann klarer ikke å gå månedsvis uten å runke, da hadde han explodert ganske fort og det sier jo seg selv. Sier seg selv? Kroppen er nok en mer komplisert konstruksjon enn som så. Anonymkode: 8801c...8ac 4 1
anon01 Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Jeg sliter litt med å forstå hovedproblemet ditt her TS. Er det at han lyver om at han runker, eller er det at han ikke får utløsning med deg? Jeg tenker at løgn kan være av mange forskjellige årsaker, for eksempel lyver vel de fleste for å skåne den andre for sannheten, slippe unna krangel, eller at det ligger noe sårbart bak, som man ikke ønsker å forklare. Når det gjelder utløsningsgreia; Er du så sikker på at det er sånn som du beskriver? er dette noe dere har snakket mye om? jeg tror ikke svaret er så enkelt, det kan være medisinsk, det kan være traumer, det kan være at han rett og slett ikke får orgasme.. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Slutt å fokuser på det. Kanskje han bare er sliten eller ikke orker fokuset. Får du sex og orgasme da? Hvis ja, så vær fornøyd 🥳. Anonymkode: eaa95...56d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kjæresten har ikke fått utløsning på månedsvis, og når jeg har spurt sier han at han ikke har gjort det hjemme heller. Så spurte jeg idag for syns dette er rart, nei han visste ikke hvor ofte han gjorde det, og etterpå sier han to ganger i uken. Er det rart at han aldri kommer ved sex? Jeg trodde han hadde et problem, men istedenfor lyver han og faktisk ødelegger sexlivet sånn som det har vært. Har i vertfall et år følt på at han ikke tenner på meg siden han aldri kommer, også er grunnen at han gjør det når han er alene.. noen som kan forklare meg hvorfor det er sånn? Vi skal ikke ha barn foresten for det har vi og det blir ikke fler, så kan jo ikke være det som er grunnen. Anonymkode: 232db...dd0 Jeg ville vært forsiktig med å ta dette handle om meg. Han sliter med utløsning ved samleie og teolog tærer det på selvfølelse. Kanskje unngår han det av den grunn. Skal dette ordnes bør du ikke ta plass som krenket hovedperson i denne utfordringen men sette deg selv til side og vise forståelse og være åpent nysgjerrig på hva du kan gjøre for å hjelpe. Sier ikke dette for å være ekkel, men av dyrekjøpt egenerfaring. Jeg lot en tilsvarende situasjon handle om min selvtillit og overså med det min eks sin opplevelse som jo var den som burde fått plass. Jeg var ung og det ødela en del for oss. Nå, 15 år senere ville jeg møtt dette på en annen og langt mindre selvsentrert måte. Lykke til! Anonymkode: 689cb...eb4 6 1
Enmanelskeråhate Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Han er dritt lei deg da tydeligvis
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville vært forsiktig med å ta dette handle om meg. Han sliter med utløsning ved samleie og teolog tærer det på selvfølelse. Kanskje unngår han det av den grunn. Skal dette ordnes bør du ikke ta plass som krenket hovedperson i denne utfordringen men sette deg selv til side og vise forståelse og være åpent nysgjerrig på hva du kan gjøre for å hjelpe. Sier ikke dette for å være ekkel, men av dyrekjøpt egenerfaring. Jeg lot en tilsvarende situasjon handle om min selvtillit og overså med det min eks sin opplevelse som jo var den som burde fått plass. Jeg var ung og det ødela en del for oss. Nå, 15 år senere ville jeg møtt dette på en annen og langt mindre selvsentrert måte. Lykke til! Anonymkode: 689cb...eb4 Dette!!! Anonymkode: 0ec29...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Du kan ikke bli sur fordi han runker. Herlighet. Det er nok noe som stikker dypere ved at han ikke får utløsning med deg. Det handler selvfølgelig ikke om deg, men det er et problem han har. Hvis du skal være med denne mannen så må du nok belage deg på tørke. Sånne ting blir aldri bedre og blir gjerne verre og verre. Mulig man kan få hjelp, men da må han jo ta eierskap til det og ønske å ta tak i det selv. Anonymkode: 06398...53d 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 Handler ikke om deg. Jeg sliter med å komme uavhengig av dama. Søk opp death grip. Blir bedre om jeg slutter helt å runke over lengre tid. Men det er vanskelig i avstandsforhold Anonymkode: 06eb6...425 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og en mann klarer ikke å gå månedsvis uten å runke, da hadde han explodert ganske fort og det sier jo seg selv. Anonymkode: 232db...dd0 😂 Fantastisk Si meg, hvor er det egentlig du har lært om anatomi, fysiologi og seksualitet? Anonymkode: 1a754...0fb 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #13 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Handler ikke om deg. Jeg sliter med å komme uavhengig av dama. Søk opp death grip. Blir bedre om jeg slutter helt å runke over lengre tid. Men det er vanskelig i avstandsforhold Anonymkode: 06eb6...425 troll Anonymkode: 13464...2ed
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #14 Skrevet 10. desember 2022 Han har en sliten periode. Gi han tid å be han oppsøke lege, kan være medisinsk. Anonymkode: be7b1...5d2 1
Maestro Skrevet 10. desember 2022 #15 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du kan ikke bli sur fordi han runker. Herlighet. Det er nok noe som stikker dypere ved at han ikke får utløsning med deg. Det handler selvfølgelig ikke om deg, men det er et problem han har. Hvis du skal være med denne mannen så må du nok belage deg på tørke. Sånne ting blir aldri bedre og blir gjerne verre og verre. Mulig man kan få hjelp, men da må han jo ta eierskap til det og ønske å ta tak i det selv. Anonymkode: 06398...53d Selvfølgelig kan det bli bedre? Brett opp armene og fiks,.enn og feie det under teppet og ikke gjøre noe med det. Kommunikasjon, kommunikasjon og atter kommunikasjon. Kan være en psykisk sperre, ensformig sex, noe han sliter med, sliten, deprimert, vondter i kroppen osv. Listen er lang på hvorfor dette skjer. Trey og Charlotte i sex and the City slet med at Trey ikke fikk snoppen sin opp. Men runka hele tiden. Dette var pga ting skjedde fort ifht ekteskap, press hjemmefra hos sin mor og sånn. Så det ble visst en sperre. Når de holdt på og gå fra en annen, så hadde de sex hele tiden. Prat med typen din TS. Og lytt, prat og finn ut dette sammen 🧡 Og tenk at det er ikke deg det er noe galt med. Da hadde han nok ikke hatt sex med deg i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #16 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 23.03): Kjæresten har ikke fått utløsning på månedsvis, og når jeg har spurt sier han at han ikke har gjort det hjemme heller. Så spurte jeg idag for syns dette er rart, nei han visste ikke hvor ofte han gjorde det, og etterpå sier han to ganger i uken. Er det rart at han aldri kommer ved sex? Jeg trodde han hadde et problem, men istedenfor lyver han og faktisk ødelegger sexlivet sånn som det har vært. Har i vertfall et år følt på at han ikke tenner på meg siden han aldri kommer, også er grunnen at han gjør det når han er alene.. noen som kan forklare meg hvorfor det er sånn? Vi skal ikke ha barn foresten for det har vi og det blir ikke fler, så kan jo ikke være det som er grunnen. Anonymkode: 232db...dd0 Antidepressiva kan hemme evnen til å få orgasme. Bruker han Antidepressiva? Anonymkode: 7e98b...5f1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #17 Skrevet 10. desember 2022 De kan miste orgasmen, og det kan fortsette etter pilleslutt også. Blir permanent ødelagt. Anonymkode: 7e98b...5f1
Maestro Skrevet 10. desember 2022 #18 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 😂 Fantastisk Si meg, hvor er det egentlig du har lært om anatomi, fysiologi og seksualitet? Anonymkode: 1a754...0fb Den var ny, at noen tror at ballespreng er en bokstavelig greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå