Gå til innhold

Når en voksen dame er rar mot meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor med moren og søsken og er ungdom.  Noen ganger besøker jeg onkel som er mors bror og hans kone som er tante. Jeg har gjort det i flere år og har hatt det koselig. De liker å være med meg og de gir god omsorg, da min egen mor har noen utfordringer.

Sist gang når jeg var der var onkel bortreist og tante måtte plutselig gjøre noe. Siden det tar et par timer å dra tid, så måtte jeg likevel overnatte der 2-3 dager.

Der var også tantes søster på besøk fra en annen by. Hun behandlet meg dårlig og var nedsettende mot meg. Hun fornærmet meg og sa sårende ting. Hun spurte tng om moren min.

Jeg har tenkt på det siden da. Bør jeg si det til onkel og tante for å få ro?  Jeg tenker det vil bli kleint og rar hvis de ikke tar meg seriøs da.

Anonymkode: 22cc8...000

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt på det og har ikke fått sovet

Skrevet

Du burde si i fra. Høres ut som de er veldig glad i deg og vist du forteller hva som er skjedd og sier at du ble lei deg vill de nokk gjøre så det ikke skjer igjen 

Anonymkode: d8006...dd4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har tenkt på det og har ikke fått sovet

Ville tatt en prat med dem de vill nokk forstå deg og hjelpe så det ikke skjer igjen og la deg prate om det ❤ dessuten er det godt og si det bare får å få en bekreftelse på at du kan! Høres ut som de bryr eg masse om deg og at du er viktig får dem!

Anonymkode: d8006...dd4

Skrevet

Ryddet for oppfordring til vold, samt  diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd.

Christina82, mod

Skrevet

Kanskje du skulle tatt opp det hun sier på mobilen og spille det av for dem ? 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...