Gå til innhold

Langweekenden gikk ikke som planlagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titlene taler for seg saken er jeg er på besøk hos en venninne og vi har begynt å krangle. Hun har hele familien på besøk som gjør det verre. Vi har kranglet så jeg har ikke lyst å være her lenger, jeg befinner meg i en annen by. Noen som vet om Gardemoen er døgnåpen? Det har vært litt alkohol i bildet men jeg har bestemt og avslutte vennskapet og vil komme meg hjem. 

Anonymkode: f16e3...8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt unna bor du? Gardermoen er ikke døgnåpen, kun når det går fly. Det høres ut som om du har fått i deg alkohol selv? Prøv og pust dyp, legg deg til å sove og gjenoppta dette imorgen. 

Anonymkode: 4ac25...486

Skrevet

Det er døgnåpent på Gardermoen ja. 

Ikke alle restauranter ect er oppe da, men du kan jo være der.

Anonymkode: 4303c...671

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor langt unna bor du? Gardermoen er ikke døgnåpen, kun når det går fly. Det høres ut som om du har fått i deg alkohol selv? Prøv og pust dyp, legg deg til å sove og gjenoppta dette imorgen. 

Bor i en annen by ja jeg har drukket litt. Jeg kan ikke sove fordi jeg vil ikke være her mer, jeg tenker jeg skal gå uten å si det. 

Skrevet

For en dramatisk og dårlig venninne du er som lager styr for så å bare dra uten å si noe. Venninna di har det nok bedre uten dette dramaet. 

Anonymkode: e3371...6dc

• Liker 3
Skrevet

Vær voksen. Gå og legg deg, sov. Snakk med venninnen din i morgen. Tenker du fortsatt at du vil dra/hjem, så dra! Ta deg en hvit måned, helst lengre!

Anonymkode: 7eb86...7f3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor langt unna bor du? Gardermoen er ikke døgnåpen, 

Gardermoen er såklart døgnåpen.

• Liker 2
Skrevet

Igjen?

Anonymkode: 21310...cc2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gardermoen er såklart døgnåpen.

Det er åpent på flyplassen i seg selv, men 1) nesten alt av tilbud er stengt, og 2) du kommer ikke langt uten billett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vær voksen. Gå og legg deg, sov. Snakk med venninnen din i morgen. Tenker du fortsatt at du vil dra/hjem, så dra! Ta deg en hvit måned, helst lengre!

Det har ingenting med og være voksen eller ikke. Det går ikke fly før i morgen noe som er krise.

Skrevet

Ta inn på hotell. 

Anonymkode: e85e3...f7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For alt vi vet er venninna klin gæren og ustabil, så ikke sikkert det bare er å legge seg og snakke om det i morgen 

Anonymkode: beb00...eb0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For alt vi vet er venninna klin gæren og ustabil, så ikke sikkert det bare er å legge seg og snakke om det i morgen 

Anonymkode: beb00...eb0

Sannsynligvis er det bare to som har fått for mye alkohol. Og det er en bagatell. 

• Liker 4
Skrevet

Dette er en trolletråd. Har vært en nesten lik tidligere. 
Men da var personen på besøk hos foreldrene til venninnen. De var fulle, kranglet og hun ville stikke midt på natten uten å gi beskjed. 

Anonymkode: be110...8e8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...