AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Hvis han sa ” Jeg vil at du skal være lykkelig og for meg betyr det at du kan kose deg med en yngre mann, for å få litt mer livsgnist.” Hadde du gjort det? Anonymkode: 260f7...c97 1 2
Rasjonalisten Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Nei, jeg ville ikke gått for det. Jeg tror ikke det er noen god ide å gå inn i et forhold med en person som er så mye yngre enn meg. Min mann ga meg grønt lys, men jeg tror det beste er å holde meg til min alder og å fokusere på å bygge et sunnere og mer stabil forhold med ham. 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Nei. Den lille sexlysten jeg har, vil jeg bruke på å bevare forholdet til mannen. Dessuten er det ikke mannen som kan definere hva som vil gi meg livsgnist. Fint at han vil at jeg skal få mer livsgnist, men det er helt andre tiltak som vil være mer effektive for det. Anonymkode: c65e3...7a2 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Er ikke opp til ham å diktere hvordan jeg skal oppnå lykke, så nei. Anonymkode: 369cc...262 6 1
NiceOrNothing Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis han sa ” Jeg vil at du skal være lykkelig og for meg betyr det at du kan kose deg med en yngre mann, for å få litt mer livsgnist.” Hadde du gjort det? Anonymkode: 260f7...c97 Hadde begynt å lurt om det hadde rablet for han , evnt at han selv hadde et eventyr på gang . 12
Tarzani Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Jeg hadde sagt nei takk, og deretter aldri klart å slutte å lure på om han sa det fordi han kunne tenkt seg at jeg sa det samme til han..😬 Siden det er så fjernt for meg å ønske noe slikt mens jeg er i et forhold, så kunne det i verste fall laget splid og trøbbel for forholdet vårt. 10
asterix Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Samboeren min er jo en ung mann, så jeg trenger ingen yngre. Og hvorfor skulle det å være med en annen mann gitt meg livsgnist egentlig? 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Før ville jeg sagt nei men de siste årene blitt mer åpen for å bli hotwife ja 😇 Anonymkode: 3fdd1...f1a 3 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Nei takk, det siste jeg trenger i livet mitt er enda et mannfolk. Anonymkode: c6f16...46a 5 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Nei, og om min mann hadde sagt det så hadde forholdet vært over. Vil da ikke ha en mann som oppfordrer til sex med andre. Da hadde lysten min forsvunnet. Anonymkode: 6dc88...41a 6
Nevrosererroser Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Nei. Jeg er ikke interessert i yngre mannfolk, jeg har endelig blitt gammel nok for de mannfolka jeg alltid har likt best og gått etter så nå holder jeg meg til de, mer presist til en spesifikk fyr. Mannen har blitt 44 og er flottere nå enn han var som 34åring. Jeg er nok ikke helt objektiv men han blir bare bedre og bedre på alle vis. 3 1 1
SlemUlv Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 Som poly, har jeg alt denne tillatelsen.. Og nei jeg har enda ikke gått for yngre menn, jeg holder meg til personer rundt min egen alder. Jeg er 42
Trolltunge Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 Da hadde jeg begynt å lure på om han overhodet kjente meg. Både angående annen mann og ung mann. Jeg har ingen lyst på annen mann, og har aldri vært aldersliberal. Han vet begge deler. Jeg hadde også lurt veldig på hva han mente med å få mer livsgnist. 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 Ung mann ja.... Nei det yngste jeg går er 2-3 år yngre enn meg. Har alltid syns menn rundt min egen alder er mest attraktive. Anonymkode: 6b31c...467
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis han sa ” Jeg vil at du skal være lykkelig og for meg betyr det at du kan kose deg med en yngre mann, for å få litt mer livsgnist.” Hadde du gjort det? Anonymkode: 260f7...c97 Hvis det hadde gjort meg yngre ja hvis det hadde følt meg som en alternativ til runking og at den yngre karen ikke bytter meg ut som en liten øre framfor en yngre kvinne så nei Anonymkode: 19071...25f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 Hadde lurt litt på hvorfor han presiserte "ung". Hvor går grensen for hva som er en ung mann? Hva hvis jeg heller vil holde på med en eldre eller jevngammel mann, en "ikke-ung" mann? Må jeg velge mann i en bestemt aldersgruppe?? Anonymkode: c65e3...7a2 2
Helene1982 Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det hadde gjort meg yngre ja hvis det hadde følt meg som en alternativ til runking og at den yngre karen ikke bytter meg ut som en liten øre framfor en yngre kvinne så nei Anonymkode: 19071...25f Hele poenget er vel at den unge gutten skal være et altarnativ til "runking" for kona? Mannen vil vel ikke at kona skal starte et emosjonelt forhold med denne unggutten? 2
Rosa Dartle Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 Helt uinteressant. Fortrekker menn på min egen alder, helst innenfor 5 år yngre og 5 år eldre. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Kanskje .... ? Jeg vet ikke riktig for å være helt ærlig. Jeg vet forresten om ei på 47 som ligger med sin 20 år gamle "stesønn". Mannen vet om det, men hun får ikke lov å fortelle til sønnen at faren vet. Sønnen tror det er hemmelig. Merkelige greier. Dette er helt oppegående folk, ikke noe rus eller sosiale tilfeller. Så merkelige ting skjer nok rundt om kring. Anonymkode: 10e21...b77 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 Nei, jeg tenner bare på menn som er eldre enn meg. Anonymkode: 3d34d...df1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå