AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Får man noe progresjon om man bare klatrer en gang i uka? Får ikke klatret mer ettersom jeg ikke har noen å klatre med de andre dagene. Anonymkode: 146c4...f5e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Innspill? 😊 Anonymkode: 146c4...f5e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 Ja så klart Anonymkode: 61bf9...f35
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #4 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja så klart Anonymkode: 61bf9...f35 Supert 😊 Vet du om det er stor forskjell på progresjonen man får av en dag klatring og to dager i uka? Anonymkode: 146c4...f5e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2022 #5 Skrevet 23. desember 2022 Hvor bor du? Flere av sentrene i Oslo har autobelay, og det som bedre er: buldring!! 🤩 Da kan du pøse på uavhengig av om du har noen å klatre med. (og dette er grunnen til at jeg ikke kan flytte fra Oslo 😅) Kanskje du kan henge opp en lapp på ditt senter om at du søker flere klatrepartnere? Anonymkode: d49d9...577
Lill3My Skrevet 23. desember 2022 #6 Skrevet 23. desember 2022 Å klatre en gang i uka gir mye mer fremgang enn null! Ellers kan du supplere med klatrerelatert styrke & mobilitetstrening. Kanskje kan du også legge inn en økt med buldring? Da trenger du ingen å trene med (men kanskje treffer du flere med samme interesse slik at du får flere å kunne klatre med)
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #7 Skrevet 24. desember 2022 Jeg og noen venninner klatrer sjeldnere enn en gang i uka og vi har hatt merkbar progresjon fra gang til gang. Klatring er ikke kun styrke, det handler også om hvilken rute man skal velge og å bygge opp selvtilliten til å se at dette klarer man. Enig med brukeren over at man kan supplere med styrke og mobilitetstrening ved siden av. Anonymkode: fad29...19d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå