Gå til innhold

Får man noe progresjon om man bare klatrer en gang i uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man noe progresjon om man bare klatrer en gang i uka? Får ikke klatret mer ettersom jeg ikke har noen å klatre med de andre dagene.

Anonymkode: 146c4...f5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innspill? 😊

Skrevet

Ja så klart 

Anonymkode: 61bf9...f35

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja så klart 

Anonymkode: 61bf9...f35

Supert 😊 Vet du om det er stor forskjell på progresjonen man får av en dag klatring og to dager i uka?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor bor du? Flere av sentrene i Oslo har autobelay, og det som bedre er: buldring!! 🤩 Da kan du pøse på uavhengig av om du har noen å klatre med. 

(og dette er grunnen til at jeg ikke kan flytte fra Oslo 😅)

Kanskje du kan henge opp en lapp på ditt senter om at du søker flere klatrepartnere?

Anonymkode: d49d9...577

Skrevet

Å klatre en gang i uka gir mye mer fremgang enn null!

Ellers kan du supplere med klatrerelatert styrke & mobilitetstrening. Kanskje kan du også legge inn en økt med buldring? Da trenger du ingen å trene med (men kanskje treffer du flere med samme interesse slik at du får flere å kunne klatre med)

Skrevet

Jeg og noen venninner klatrer sjeldnere enn en gang i uka og vi har hatt merkbar progresjon fra gang til gang. Klatring er ikke kun styrke, det handler også om hvilken rute man skal velge og å bygge opp selvtilliten til å se at dette klarer man.

Enig med brukeren over at man kan supplere med styrke og mobilitetstrening ved siden av. 

Anonymkode: fad29...19d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...