Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må lufte noen tanker. Denne blir lang  

Meg om min eks gjorde det slutt for 2 år siden ettersom han var utro mot meg. Vi hadde vært sammen i 2 år. 
Etter dette avsluttet vi kontakten overalt. 

For 6 mnd siden kom jeg i et nytt forhold. Meg og han har det veldig fint. 

Forrige uke, så var jeg ute på byn med et par venninner, og min eks var der. Han kom bort for en prat og lurte på hvordan det gikk med meg. Jeg sa det gikk fint og at jeg nå har kjæreste. Han var glad på mine vegner og praten tok slutt etter dette. 

Dagen etter hadde eksen sendt meg en melding der han forteller at han savner meg og alt det vi hadde, og at han aldri kom seg videre etter det ble slutt. Han spør videre om det kan bli oss to en dag igjen og han savner alt det vi gjorde sammen. 
Jeg vet ikke hvorfor, men dette stakk litt. Han var min første kjæreste, og ja jeg har mye minner sammen med han. Minner som var fine. Vi gjorde mye sammen. 

Som jeg sa til han, så hadde det ikke funket grunnet jeg har ikke tillit pga utroskapen og fordi jeg er i et forhold med en fyr jeg har det bra med. 

Vet ikke hvorfor jeg syntes dette ble så sårt og føler nå på en dårlig samvittighet. Jeg har ingen rett å føle på det da det var han som var utro… vet ikke om han prøver å manipulere meg til å ta et valg å bli sammen med han igjen..

Jeg skjønner at det ikke er lett å gi slipp på en man har følelser for.. men følelsen for min eks er ikke der lenger… 

Anonymkode: 3eb06...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må finne selvhevdelsen i deg selv og si til deg selv at han var en utro dritt du gjorde rett å dempe og nå kan han bare ha det så godt den taperen og angre og det er ikke ditt problem! Bryt kontakt med han, slett han fra sosiale medier osv. En eks har ingenting i et nytt liv å gjøre og det er ikke din jobb å smøre og ta vare på følelsene hans. 

Anonymkode: a3c0b...a9e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Må lufte noen tanker. Denne blir lang  

Meg om min eks gjorde det slutt for 2 år siden ettersom han var utro mot meg. Vi hadde vært sammen i 2 år. 
Etter dette avsluttet vi kontakten overalt. 

For 6 mnd siden kom jeg i et nytt forhold. Meg og han har det veldig fint. 

Forrige uke, så var jeg ute på byn med et par venninner, og min eks var der. Han kom bort for en prat og lurte på hvordan det gikk med meg. Jeg sa det gikk fint og at jeg nå har kjæreste. Han var glad på mine vegner og praten tok slutt etter dette. 

Dagen etter hadde eksen sendt meg en melding der han forteller at han savner meg og alt det vi hadde, og at han aldri kom seg videre etter det ble slutt. Han spør videre om det kan bli oss to en dag igjen og han savner alt det vi gjorde sammen. 
Jeg vet ikke hvorfor, men dette stakk litt. Han var min første kjæreste, og ja jeg har mye minner sammen med han. Minner som var fine. Vi gjorde mye sammen. 

Som jeg sa til han, så hadde det ikke funket grunnet jeg har ikke tillit pga utroskapen og fordi jeg er i et forhold med en fyr jeg har det bra med. 

Vet ikke hvorfor jeg syntes dette ble så sårt og føler nå på en dårlig samvittighet. Jeg har ingen rett å føle på det da det var han som var utro… vet ikke om han prøver å manipulere meg til å ta et valg å bli sammen med han igjen..

Jeg skjønner at det ikke er lett å gi slipp på en man har følelser for.. men følelsen for min eks er ikke der lenger… 

Forstår ikke helt hvorfor du får dårlig samvittighet for han ? Han var utro , du har ikke følelser lenger . Kutt kontakten med han . 

• Liker 1
Skrevet

Dere har ikke hatt kontakt på 2 år, og når han nå får vite at du har ny kjæreste, så sender han deg dette? 

Fjott. Manipulerende og respektløst. Skipet ditt har seilt. Seil videre. 

Anonymkode: 59e51...c9f

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (30 minutter siden):

Forstår ikke helt hvorfor du får dårlig samvittighet for han ? Han var utro , du har ikke følelser lenger . Kutt kontakten med han . 

Det virker til han skal gi meg dårlig samvittighet for at jeg skal bli sammen med han igjen. Var det jeg skulle frem til, men skrev det litt feil så jeg. Hadde allerede blokkert han over all sosial medier da det ble slutt. Nr har jeg blokkert nå

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det virker til han skal gi meg dårlig samvittighet for at jeg skal bli sammen med han igjen. Var det jeg skulle frem til, men skrev det litt feil så jeg. Hadde allerede blokkert han over all sosial medier da det ble slutt. Nr har jeg blokkert nå

Man skal jo aldri bli sammen med noen av dårlig samvittighet uansett , ☺️

Skrevet
NiceOrNothing skrev (Akkurat nå):

Man skal jo aldri bli sammen med noen av dårlig samvittighet uansett , ☺️

Du har helt rett! 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er helt normalt å ha nostalgiske følelser overfor en eks. De gode minnene kommer frem og de dårlige blir svakere. Tror du kanskje forveksler sorgen over den fremtid du trodde dere ville få, den idyllen du drømte om som aldri ble ne av med virkeligheten.

Så det du svaner er egentlig ikke forholdet med den romantiske ideen.

Uansett ville jeg ikke hatt mer kontakt med han, det vil være umulig å holde den kontakten platonisk og da er du over i emosjonell utroskap raskere enn du aner. Og det ender aldri bra. 

Anonymkode: 499a9...a71

• Liker 2
Skrevet

Han gjør ikke dette for å gi deg dårlig samvittighet. Han så deg og han ble overveldet med gode minner, og han tenkte han kunne ta en råsjanse tilfelle det ikke var så bra med kjæresten din egentlig.

Ta det som er kompliment og avvise han hyggelig. Ikke dikt opp intensjoner han ikke har.

Anonymkode: ec01c...ed0

Skrevet

Han sier hva han føler. Det er greit, men det er ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for. Ingen går gjennom livet uten sårhet. Det gjelder også de som har vært utro. Gå videre med ditt liv, og vit at han lærte noe av deres tid sammen. 

Anonymkode: 1b221...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...