AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Fikk høre at typen til venninna mi har vært utro, detaljer vil jeg ikke gå innpå da det kan gjenkjennes om disse leser her inne men der er blitt lagt frem solide bevis som meldinger mellom han og en annen. Skal jeg fortelle henne det? Hva gjør man når man finner ut slikt? Får så vondt inni meg, å holde slikt hemmelig for henne føles så fælt. Anonymkode: 4c5f8...081
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Skaff bevis og fortell det. Du er like ille selv om du ikke sier noe, hun er jo bestevenninna di. Anonymkode: a598a...fed 17 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Har alle bevis, da skal jeg gjøre det. Tærer meg opp innvendig å holde det hemmelig…. Anonymkode: 4c5f8...081 6
HannaSol Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fikk høre at typen til venninna mi har vært utro, detaljer vil jeg ikke gå innpå da det kan gjenkjennes om disse leser her inne men der er blitt lagt frem solide bevis som meldinger mellom han og en annen. Skal jeg fortelle henne det? Hva gjør man når man finner ut slikt? Får så vondt inni meg, å holde slikt hemmelig for henne føles så fælt. Anonymkode: 4c5f8...081 Er du en god venninne forteller du venninnen din om utroskapen. 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Selvfølgelig forteller du det! Sjokkert over at du i det hele tatt lurer!!!! Anonymkode: d0798...8b6 7 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har alle bevis, da skal jeg gjøre det. Tærer meg opp innvendig å holde det hemmelig…. Anonymkode: 4c5f8...081 Si det face to face og ikke over telefon for da kan han være i bakgrunnen og rekke å manipulere henne til å ikke tro på det før hun får se bevisene Anonymkode: d0798...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Selvfølgelig forteller du det! Sjokkert over at du i det hele tatt lurer!!!! Anonymkode: d0798...8b6 Har da vell aldri opplevd dette at jeg får den slags informasjon, derfor jeg spør. Ro ned par hakk.. Skal møte henne imorgen å snakke med henne om det. Anonymkode: 4c5f8...081 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Selvfølgelig forteller du det til venninnen din, men du må være 200% sikker på at det stemmer og ha bevis å vise henne. Anonymkode: f7701...222 1
ClausSaus Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk høre at typen til venninna mi har vært utro, detaljer vil jeg ikke gå innpå da det kan gjenkjennes om disse leser her inne men der er blitt lagt frem solide bevis som meldinger mellom han og en annen. Skal jeg fortelle henne det? Hva gjør man når man finner ut slikt? Får så vondt inni meg, å holde slikt hemmelig for henne føles så fælt. Anonymkode: 4c5f8...081 Hva slags "venninne" er du om du hjelper ham med å holde dette skjult for henne? 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Selvfølgelig må du fortelle om dette. Anonymkode: ec601...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har fortalt henne det nå, møtte henne. Kort fortalt, hun trodde ikke på det og så seg blind på alle bevis. -ts Anonymkode: 4c5f8...081 1 1
Romilo Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har fortalt henne det nå, møtte henne. Kort fortalt, hun trodde ikke på det og så seg blind på alle bevis. -ts Anonymkode: 4c5f8...081 Hun er nok bare i sjokk enn så lenge, forhåpentligvis tar hun det til seg etter det har sunket litt inn
ClausSaus Skrevet 9. desember 2022 #13 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fortalt henne det nå, møtte henne. Kort fortalt, hun trodde ikke på det og så seg blind på alle bevis. -ts Anonymkode: 4c5f8...081 Jaja, men da har du ihvertfall gjort det rette. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #14 Skrevet 9. desember 2022 6 hours ago, ClausSaus said: Jaja, men da har du ihvertfall gjort det rette. Det kan du si, men kan godt hende de hadde levd videre i et lykkelig forhold om hun ikke nå hadde ødelagt det. Kan jo hende denne mannen hadde behov for å ha sex med noen andre for å kunne være en best mulig ektemann. Ikke noe i veien med det. Sex er bare sex. Har ingenting med forhold å gjøre. Anonymkode: 7305b...014
ClausSaus Skrevet 9. desember 2022 #15 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan du si, men kan godt hende de hadde levd videre i et lykkelig forhold om hun ikke nå hadde ødelagt det. Kan jo hende denne mannen hadde behov for å ha sex med noen andre for å kunne være en best mulig ektemann. Ikke noe i veien med det. Sex er bare sex. Har ingenting med forhold å gjøre. Anonymkode: 7305b...014 Feil. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #16 Skrevet 9. desember 2022 Vær en bestevenninne og si det til henne! Min bestevenninne fant ut at min eks var utro mot meg. Satt veldig stor pris på at hun fortalte det til meg. Dumpa eksen med en gang Anonymkode: 85af8...bd1 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan du si, men kan godt hende de hadde levd videre i et lykkelig forhold om hun ikke nå hadde ødelagt det. Kan jo hende denne mannen hadde behov for å ha sex med noen andre for å kunne være en best mulig ektemann. Ikke noe i veien med det. Sex er bare sex. Har ingenting med forhold å gjøre. Anonymkode: 7305b...014 Men unnskyld meg? Nå vet ikke jeg om du er i et forhold, men hvis sexen med deg og din partner hadde vært dårlig, så mener du det er greit å ha sex med andre? For det å ha sex med andre i et forhold går fint? Usj… Anonymkode: 85af8...bd1 1
Carrot Skrevet 9. desember 2022 #18 Skrevet 9. desember 2022 men skal selvsagt være forsiktig med å blande seg i andres saker, men hvis du mener dette er noe du bør involvere deg i så gjør det for all del - men vær forberedt på at det setter deg i en posisjon du kanskje ikke så komme..
Tough cookie Skrevet 9. desember 2022 #19 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har fortalt henne det nå, møtte henne. Kort fortalt, hun trodde ikke på det og så seg blind på alle bevis. -ts Anonymkode: 4c5f8...081 Hva slags bevis har du på at han er utro?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fikk høre at typen til venninna mi har vært utro, detaljer vil jeg ikke gå innpå da det kan gjenkjennes om disse leser her inne men der er blitt lagt frem solide bevis som meldinger mellom han og en annen. Skal jeg fortelle henne det? Hva gjør man når man finner ut slikt? Får så vondt inni meg, å holde slikt hemmelig for henne føles så fælt. Anonymkode: 4c5f8...081 Si til han hva du vet og si at enten må han si det selv eller så gjør du det. Anonymkode: 03ecd...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå