AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har hatt et veldig dårlig kosthold og aldri trent. Men nå har jeg endelig begynt å spise sunt, trener også styrke med egen kroppsvekt. Er også 10 kg overvektig. Hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Anonymkode: 7733b...26d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Til DU ser litt resultater kanskje 6mnd - 1,5 år. Anonymkode: 784a3...8fd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Er du skjematisk? Feks tracker du kalorier inntatt og forbrent. Det er lettere å si hva du kan forvente da, enn dersom du bare prøver å spise litt sunnere og trener litt styrke her og der. Anonymkode: fd267...6da
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt et veldig dårlig kosthold og aldri trent. Men nå har jeg endelig begynt å spise sunt, trener også styrke med egen kroppsvekt. Er også 10 kg overvektig. Hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Anonymkode: 7733b...26d Det er jo svært individuelt, TS. Ingen samme kropp og folk reagerer forskjellig på alt, så det kan man faktisk ikke vite. Hvis du fra dag 1 trener flere ganger i uka og legger om kosthold, så vil jeg tro du begynner å se resultater etter 2-3 måneder. Anonymkode: 8d2cc...b72 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du skjematisk? Feks tracker du kalorier inntatt og forbrent. Det er lettere å si hva du kan forvente da, enn dersom du bare prøver å spise litt sunnere og trener litt styrke her og der. Anonymkode: fd267...6da Ja, jeg tracker alt i lifesum og veier hvert gram så er ganske så sikker på hva jeg spiser i kalorier 🙂 Anonymkode: 7733b...26d
sicario Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har hatt et veldig dårlig kosthold og aldri trent. Men nå har jeg endelig begynt å spise sunt, trener også styrke med egen kroppsvekt. Er også 10 kg overvektig. Hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Anonymkode: 7733b...26d I speilet kan det ta lang tid før du ser resultater. Om du tar noen bilder av deg selv nå, og nye bilder 1 gang i uken, vil du se forskjell veldig raskt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 sicario skrev (Akkurat nå): I speilet kan det ta lang tid før du ser resultater. Om du tar noen bilder av deg selv nå, og nye bilder 1 gang i uken, vil du se forskjell veldig raskt. Hva er det som gjør at det er så stor forskjell og at man ser resultater på bilde og ikke i speilet? Anonymkode: 7733b...26d
sicario Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som gjør at det er så stor forskjell og at man ser resultater på bilde og ikke i speilet? Anonymkode: 7733b...26d Fordi bildene kan du sammenligne side om side. Da blir selv små forandringer lett synlig. Når man ser seg i speilet daglig, blir mange nyanser borte, og hjernen din «husker ikke» hvordan du så ut 3 dager tidligere. Om du går fra null trening og svært dårlig kosthold, til å legge helt om kosthold+trening er det ikke unormalt å ta av ca 1 1/2-2 kilo i uken de første ukene. Alt i alt, bunner det i kalorier inn/ut. Ligger du i underskudd, så vil du gå ned i vekt. Nøkkelen ligger i kostholdet. Treningen utgjør ikke så mye i rent vekttap i forhold kostholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå