Gå til innhold

Forskjeller på kviser og herpesutbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet sånn ca hva forskjellene er? Mtp hvordan det føles..? Har hatt 2-3 kviser inni de første kjønnsleppene siden mandag, og de har gjort vondt såklart men blitt bedre nå utover uken. Gjør bare vondt å tørke seg, men ikke tisse. Nå igår fikk jeg en veldig stor (det jeg fortsatt tror) kvise oppå selve ene kjønnsleppen, sånn at når jeg sitter og beveger meg så treffer jeg den og da gjør det veeeeldiiig vondt..? Kan dette være herpes utbrudd? Kan ikke huske å ha hatt munnsår på veldig lenge og har heller ikke vært seksuelt aktiv på en stund. Jeg shavet med barberhøvel på mandag og da kom disse som sagt..

Ja for ordens skyld; skal til legen i morgen grunnet andre ting men tenker da også å sjekke nedentil for å bare se at det bare er kviser/alt står bra til 🫣

Må si jeg gruer meg litt til at legen skal sjekke der nede 🤭🫣

Anonymkode: f5974...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå igår fikk jeg en veldig stor (det jeg fortsatt tror) kvise oppå selve ene kjønnsleppen, sånn at når jeg sitter og beveger meg så treffer jeg den og da gjør det veeeeldiiig vondt..? Kan dette være herpes utbrudd?

Nå er det lenge siden jeg hadde utbrudd, men jeg mener å huske at herpesblemmene var vondest etter å ha sprukket. Før det gir de mer kløe og evt svie ved berøring. Beklager ekle detaljer! En stor kvise, derimot, kan bli sykt øm ganske lenge. Gjerne helt til du får klemt den og fått ut pusset også. Først da letter trykket, liksom.

Anonymkode: 4bf57...d9f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er det lenge siden jeg hadde utbrudd, men jeg mener å huske at herpesblemmene var vondest etter å ha sprukket. Før det gir de mer kløe og evt svie ved berøring. Beklager ekle detaljer! En stor kvise, derimot, kan bli sykt øm ganske lenge. Gjerne helt til du får klemt den og fått ut pusset også. Først da letter trykket, liksom.

Tusen takk 🙏🏻 Da er dette kanskje bare en stor byll jeg kjenner på 🙏🏻 Forhåpentligvis bedre i morgen 🥺🙏🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tusen takk 🙏🏻 Da er dette kanskje bare en stor byll jeg kjenner på 🙏🏻 Forhåpentligvis bedre i morgen 🥺🙏🏻

Forhåpentligvis, ja. Jeg føler med deg, både herpesutbrudd og byller der nede kan være grusomt! Oppdater gjerne om hva legen sa da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...