AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Han har passet på barn og lagd middag mens jeg har vært på jobbreise. Kom senere enn antatt og er veldig sliten, han tolker det som om jeg er sur selvom jeg har gitt NULL indikasjon på det. Tror faktisk det er han som er sulten-sint siden han har ventet på meg å spise. vil egentlig bare si at jeg ikke vil ha mat, fordi han brøt ut «hvorfor er du så sint?» og jeg bare «hæ? Nå må du nesten forklare nøyaktig hvor jeg er og var sint?» mye huffing før han sier «kan du bare gå å sette deg så kommer jeg med maten straks?» sier jeg at jeg ikke vil ha mat nå så kommer det til å klikke for han, han sikre sikkert at han ikke skal spise selv. Er heller ikke ok med å føye meg bare fordi han ikke skal bli barnslig og si «da spiser ikke jeg heller» fordi jeg tilfeldigvis ikke lenger er sulten. skal jeg bare bite i det sure eple og spise og takke for maten, eller kan jeg si at jeg ikke er sulten? Vet ikke hvorfor jeg har null matlyst, har kjørt i 7-8 timer og egentlig ikke spist noe særlig, men spiste et ordentlig måltid før jeg reiste. Anonymkode: fb164...9f2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Bare spis og lat som ingenting. Sett restene i kjøleskapet og stå opp i natt når han sover og spis resten til en koselig juleserie Anonymkode: 2d22d...2cb 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Bare takk for maten. Spis det du orker. Si takk. Dere er nok begge slitne og virker småsure. Alt blir bedre med en hvil! Anonymkode: df4cd...c8f 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 For sent nå, men neste gang; Du beklager for at du er litt knapp, forklarer at du er sliten fordi det har vært en krevende dag, sier du setter pris på det han har gjort, at du dessverre har litt dårlig matlyst etter kjøreturen. Så spiser du det du orker og sier at du gleder deg til restene neste dag. Anonymkode: bf0a8...9b8 3
Anonym6789 Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Spis mat og vær takknemlig. To slitne foreldre = dårlig kombo, så bare la det passere 2
Eva-Lena Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han har passet på barn og lagd middag mens jeg har vært på jobbreise. Kom senere enn antatt og er veldig sliten, han tolker det som om jeg er sur selvom jeg har gitt NULL indikasjon på det. Tror faktisk det er han som er sulten-sint siden han har ventet på meg å spise. vil egentlig bare si at jeg ikke vil ha mat, fordi han brøt ut «hvorfor er du så sint?» og jeg bare «hæ? Nå må du nesten forklare nøyaktig hvor jeg er og var sint?» mye huffing før han sier «kan du bare gå å sette deg så kommer jeg med maten straks?» sier jeg at jeg ikke vil ha mat nå så kommer det til å klikke for han, han sikre sikkert at han ikke skal spise selv. Er heller ikke ok med å føye meg bare fordi han ikke skal bli barnslig og si «da spiser ikke jeg heller» fordi jeg tilfeldigvis ikke lenger er sulten. skal jeg bare bite i det sure eple og spise og takke for maten, eller kan jeg si at jeg ikke er sulten? Vet ikke hvorfor jeg har null matlyst, har kjørt i 7-8 timer og egentlig ikke spist noe særlig, men spiste et ordentlig måltid før jeg reiste. Anonymkode: fb164...9f2 Hvilken barnehage går du i? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå