AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Snakker med en voksen mann jeg har blitt satt i kontakt med via venner, fordi vi har opplevd noe av det samme. Han er en såkalt likemann. Han er litt eldre enn meg og vi snakker godt sammen. Han er gift, jeg er ikke. I forrige samtale sa han til meg klart og tydelig "du? Vi kan ikke bli et par!", hvorpå jeg lo litt og sa at jeg hadde jo ikke akkurat tenkt den tanken, og kommenterte at han er jo dessuten gift! Jeg fleipet litt med han. Jo men dette mente han at vi måtte ha en avtale om. Eh ja? Null problem, sa jeg. Jeg skjønte virkelig ingenting!! Hvem sier sånt midt i en samtale om noe helt annet. Helt ut av det blå. Og så sa han "ja for dette kan jo minne litt om en date"... Ja svarte jeg, "bortsett fra at det ikke er det".... Da ble han stille og vi snakket ikke mer om det. Hva i....! Hva mente han med dette? Jeg tenker jeg vil ta det opp neste gang, hvorfor sier han til meg at vi ikke kan bli et par? Ikke er jeg interessert og ikke har jeg flørtet eller lagt an på han. Ingen grunn til å signalisere avstand liksom.... Ville dere tatt det opp igjen og spurt hvorfor han sa dette? Jeg er litt satt ut av det jeg. Er da helt opplagt at vi ikke skal bli et par, mannen er jo gift! Hva skal jeg tenke om dette? Anonymkode: e309f...3f3
Macro Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Jeg pleier som regel ikke å antyde at menn er dyr, men han her sitter å tenker på hvordan du ser ut naken mens dere prater. Jeg hadde holdt meg unna han. Hadde ihvertfall ikke gitt næring til noen private samtaler med han. 13
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Tenker han er innbilsk, og innbiller seg at du er keen på ham. Har en sånn fyr i kretsen min selv, og nylig sendte han meg melding og forklarte at han hadde fått seg dame, så nå kunne ikke vi to bli et par. Altså...jeg er lykkelig gift på 17. året, og synes fyren er så uspiselig at jeg ALDRI kunne tenkt meg å flørte med ham. Aner ikke hvor han fikk idéen fra🤷🏼♀️ Tror ikke jeg hadde orket så mye kontakt med denne likemannen. Anonymkode: 8b50c...d34 11
aksase Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Kanskje han er redd for at han skal gjøre noe dumt som gift mann og at han sa dette for å få litt "hjelp" av deg til å unngå å gjøre noe dumt? Hvis han er like dårlig på å tolke kvinners signaler, eller mangel på signaler, som det jeg er, så trenger han kanskje å få tatt ord på ting som du kanskje tenker er helt åpenbart, bare for å være sikker på at dere forstår hverandre.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Takk for tankene deres. Jeg og tenker at han muligens er innbilsk og tror han er Guds gave til kvinnen. Eller fisket han etter bekreftelse? At jeg skulle sagt "å det var jo leit" eller noe? Jeg har aldri opplevd noe lignende. Syns det er en blanding av rart og ubehagelig. Om han er redd for deg selv, så forstår jeg på en måte at han sa det, for å gjøre ting helt klart og si det høyt liksom... Men jeg må innrømme jeg lurer på dette. Veldig veldig merkelig. Og å kommentere at det lignet på en date? Eh... Nei... Det gjorde ikke det. Jeg klør meg i huet fortsatt. Skal jeg driste meg til å spørre hvorfor han sa som han gjorde? Da får jeg jo en anledning til å si fra at det er ingen fare for noe som helst...! 🙄Ts Anonymkode: e309f...3f3
Macro Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk for tankene deres. Jeg og tenker at han muligens er innbilsk og tror han er Guds gave til kvinnen. Eller fisket han etter bekreftelse? At jeg skulle sagt "å det var jo leit" eller noe? Jeg har aldri opplevd noe lignende. Syns det er en blanding av rart og ubehagelig. Om han er redd for deg selv, så forstår jeg på en måte at han sa det, for å gjøre ting helt klart og si det høyt liksom... Men jeg må innrømme jeg lurer på dette. Veldig veldig merkelig. Og å kommentere at det lignet på en date? Eh... Nei... Det gjorde ikke det. Jeg klør meg i huet fortsatt. Skal jeg driste meg til å spørre hvorfor han sa som han gjorde? Da får jeg jo en anledning til å si fra at det er ingen fare for noe som helst...! 🙄Ts Anonymkode: e309f...3f3 Jeg hadde som sagt holdt meg unna og ikke sagt noe som helst. Om du tar opp igjen temaet dagevis etterpå så skjønner jo han at du tenker mye på dette, og da får han garantert vann på mølla. 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Macro skrev (2 minutter siden): Jeg hadde som sagt holdt meg unna og ikke sagt noe som helst. Om du tar opp igjen temaet dagevis etterpå så skjønner jo han at du tenker mye på dette, og da får han garantert vann på mølla. Ja selvsagt, godt poeng. Det tenkte jeg ikke på. Men ærlig talt så grubler jeg mye på dette. Noe av det rareste jeg har opplevd og forstår ikke helt hva han ville med det. Men tipper en av dere her har rett. Jeg bør legge det vekk og ikke ta det opp igjen... Lurest det. Blir bare nysgjerrig på hva som forgår i hodet på enkelte😁ts Anonymkode: e309f...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Han er ikke bare innbilsk, han er rar. Anonymkode: b797b...1fe 2
Hedda-78 Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Nå vet ikke jeg hva slags kursing eller opplæring slike likemenn gjennomgår, men kan det være at de får beskjed om å være påpasselige med å unngå misforståelser og uheldige relasjoner? At de må være tydelig i kommunikasjonen for å definere rollene og konseptet. Og så hadde han bare en veldig klønete og bardus måte å gjøre det på? 1
Helene1982 Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Jeg tror at han er litt forvirret fordi han føler en tilknytning til deg gjennom samtaler og at dere har en felles opplevelse, samtidig som at han er glad i kona si. Han vil ha sitt på det rene, men samtidig har han tenkt romantiske tanker om deg, ellers ville han ikke sagt noe. Jeg ville snakket med ham, og gjort det 100% klart at du kun er interessert i et vennskap, og er usikker på hvorfor han følte det nødvendig å påpeke det. Så må du vurdere om dere bør skape litt mer avstand, slik at slike misforståelser ikke oppstår igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Jeg hadde kuttet kontakten. Det der blir ikke en nyttig og trygg relasjon for deg å få hjelp fra, tenker jeg. Anonymkode: 1a918...f46 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 Jeg er en direkte person og min reaksjon hadde rett og slett vært å håne han litt. Svare at «Nei? Så rart du i det hele tatt nevner det. Det hadde ikke falt meg inn i i den villeste verden å være sammen med deg.» Også ledd. Som om det var en vits. Så innbilske menn har godt av å komme litt ned på jorda. Anonymkode: 9cc51...879 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 Jeg koser meg med å lese svarene deres. Innbilsk og rar, ja, følger den. Bytte likemann. Ja kanskje det blir nødvendig men på den annen side er jeg utrolig nysgjerrig på personligheter og har litt lyst til å se litt på denne snodigheten videre. Men kan det være, som en her skrev, at han faktisk bare prøver si (på en svært klumsete måte) at vi må ha et helt formelt forhold, og bare viser meg hvor skapet står....? Jeg vet ikke? Jeg var vel også litt direkte mot han når jeg poengterte at vi overhode ikke var på noe date og at han var alene om den tanken... 🤣 Helt utrolig hvis han faktisk er så innbilsk eller sier dette for å prøve hinte eller finne ut om hvor han har meg.... Hm... Ts Anonymkode: e309f...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå