Gå til innhold

Hvor kan man lage ønskelister til bryllups?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at man kan lage ønskelister til bryllup hos Kitchn og Tilbords, men noen som vet om andre butikker/kjeder som også tilbyr slikt? Gjerne interiør/møbel

Anonymkode: 07b13...740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kvalmt å sette opp ønskelister til sitt eget bryllup 🥲

Anonymkode: cf483...fb7

Høh?

Jeg har vært i ett eneste bryllup uten ønskelister (av typ 20) og det var jo helt krise. Hva i huleste kjøper man til et voksent par som ofte har det meste, uten en ønskeliste? 

Nei, det er mye som er kvalmt altså, men ønskelister i eget bryllup er en selvfølge, ikke noe kvalmt. Inngangspenger, krav om å ta med medbrakt eller å kjøpe festklær i en bestemt stil eller farge, det er kvalmt.

Å fikse ønskelister er i grunn bare å hjelpe gjestene sine, og det tenker jeg er ganske ålreit.

Anonymkode: 900b0...3c9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2022 den 14.03):

Kvalmt å sette opp ønskelister til sitt eget bryllup 🥲

Anonymkode: cf483...fb7

Skulle gjerne ikke lagd ønskeliste, men flere gjester etterspør dette så da er det veldig greit å ha en sånn digital en å sende rundt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skulle gjerne ikke lagd ønskeliste, men flere gjester etterspør dette så da er det veldig greit å ha en sånn digital en å sende rundt

Det er lov å si dere ikke vil ha gaver og at gjestene kommer i bryllupet er mer enn nok gave for dere.

Anonymkode: 17af2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er lov å si dere ikke vil ha gaver og at gjestene kommer i bryllupet er mer enn nok gave for dere.

Ja, særlig. Det var en venninne en gang som tok den da jeg prøvde å finne ut hva hun ønsket seg da jeg ble invitert når hun feiret et rundt tall. Jeg var dum nok til å ta henne på ordet. Og satt der og følte meg så smålig, dum og gjerrig når samtlige av de andre gjestene dro fram flotte gaver. 

Det funker ikke sånn. Man tar med gaver, spesielt i bryllup!

Anonymkode: 07d29...aa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men vi vil ha gaver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men vi vil ha gaver:)

Det har jeg skjønt for lenge siden. Aller helst så dyrt som mulig så det veier opp for utgiftene dere har til bryllupet. Om ett par kjøper gave til 500.- og middagen tilsammen for paret koster 700, så er det 200 i tap og gjerrige gjester.

Hadde dere kunne gifte dere hos sorenskriveren og ikke hatt selskap, så ville dere hatt ekstremt mye bedre råd til å kjøpe disse tingene på ønskelisten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har jeg skjønt for lenge siden. Aller helst så dyrt som mulig så det veier opp for utgiftene dere har til bryllupet. Om ett par kjøper gave til 500.- og middagen tilsammen for paret koster 700, så er det 200 i tap og gjerrige gjester.

Hadde dere kunne gifte dere hos sorenskriveren og ikke hatt selskap, så ville dere hatt ekstremt mye bedre råd til å kjøpe disse tingene på ønskelisten selv.

Første del av innlegget ditt får stå på din egen regning; dine ord og dine holdninger.

Andre del av innlegget ditt er åpenbart. Så hva er egentlig poenget ditt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiania Glasmagasin. Der kan man også legge til ønsker fra andre butikker.

Anonymkode: 438b8...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...