Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lys, stjerne, kule og så glitterlenke, eller glitterlenke før kuler?

Anonymkode: 6454c...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glitter er visst kjempe harry og helt ut nå 🤷‍♀️ men jeg tar lys, stjerne, glitter også kuler til slutt 😜

Anonymkode: dbd4d...a96

Skrevet

Lys, kuler, glitter og så stjerna som den store finalen.

• Liker 1
Skrevet

Stjerne (ledning må trekkes langs stammen). Lys. Kuler og annen pynt. Selvfølgelig ikke noe glitter. 

Anonymkode: ea874...de0

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Glitter er visst kjempe harry og helt ut nå 🤷‍♀️ men jeg tar lys, stjerne, glitter også kuler til slutt 😜

Hvor har du lest det? Glitter er in, spesielt sånn “englestøv“ sånn i remse som man kaster på greinene. Typ at treet får glitter hengende ned fra greinene ☺️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Med mindre man lever av instagramkontoen sin så driter man vel i hva som er in?😂 Av miljøhensyn, og fordi vi faktisk blir glad i tingene våre så bytter ikke vi ut interiør bare fordi ei eller annen frue har funnet det ut.

Skal man være in så bør man vel ha rosa tre også, og da kan man like godt gi faen mener jeg.

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi tar lys, kuler/pynt og så glitterlenke til sist. Hva enkelte mennesker måtte mene er in eller ikke gir jeg blaffen i. Det er jo ren idioti å kjøpe ny julepynt hvert år for å alltid ha et moteriktig tre. Juletreet vårt er personlig, det er alt fra gammel pynt, pynt vi har arvet, pynt vi har kjøpt, pynt vi har laget selv, pynt fra steder vi har vært på ferie osv. Det er uendelig mye viktigere enn mote.

• Liker 6
Skrevet

I denne rekkefølgen her:

Lys, kuler, snø (bomull), andre ting som skal henges på tre, flagg, glitter,og lange perlekjeder. Stjerne til slutt.

Skrevet

Lys, GLITTER, kuler og annet ræl, stjerne. Ikke glitter til slutt, for da vikler den seg inn i trådene til kulene.

Kjører 3 forskjellige lyslenker, noen falske klassiske stearinlys, fargelys og fargekongler. 

Skrevet

Lys, stjerne, kuler, engler, fugler og annen pynt. Så glitter, både lange nedover og den typen man kaster på. Ikke noe "less is more" her i huset!

• Liker 3
Skrevet

Jøsses, trudde ikke det var noen fasit på rekkefølgen. Jeg har kunstig tre med lys fastmontert så bare setter treet opp. Noen setter på kuler og andre slenger på glitter en siste setter på stjerna. Dette går hips om haps så ingen rekkefølge her da all pynt skjer samtidig.

Skrevet

LED-lys sitter fast på treet, så da blir rekkefølgen stjerne, kuler og annen pynt, flagg og glitter.

Anonymkode: fab3c...ea3

Skrevet

Lys først, som alltid settes på av mannen i huset, så kuler, engler, kongler og slik, så glitter og flagg og stjerne til slutt. 

Anonymkode: c8562...3c4

Skrevet

Jeg starter med lys som jeg tar fra toppen av treet, surrer det nedover hele stammen. Her bruker jeg lyslenker som går på batteri. Så setter jeg på stjerna, har ikke lys i selve stjerna. Så tar jeg kulene og diverse annet hengende pynt. Fugler med clips, og annen pynt på clips. Remser med perler. Og så setter jeg på lysene, som også er batteridrevne. 
Har ikke glitter på grunn av kattene.

Anonymkode: 6faf7...bc0

Skrevet
Eva-Lena skrev (42 minutter siden):

Jøsses, trudde ikke det var noen fasit på rekkefølgen. Jeg har kunstig tre med lys fastmontert så bare setter treet opp. Noen setter på kuler og andre slenger på glitter en siste setter på stjerna. Dette går hips om haps så ingen rekkefølge her da all pynt skjer samtidig.

Det har vel omtrent like mye/lite å si som rekkefølgen på tacoingredienser, men de fleste har nok en fast rekkefølge likevel. ;) 

• Liker 1
Skrevet

Lys, kuler/ornamenter og stjerne. 
Har ikke glitter lenger da det er så mye forskjellige kuler/ornamenter 😅

Anonymkode: 7230e...8f7

Skrevet

Treet er kunstig og har led. Vi begynner med kuler, ornamenter, glitterlenke (brukes igjen og igjen), stjerne til slutt.

Jeg har samme farger, gull og rødt. Akkurat her begynner jeg å bli litt lei men er ikke glad i mange forskjellige farger heller. Hva bruker dere?

Anonymkode: 6d0a5...c8c

Skrevet

Setter først på lysene, så glitter og norske flagg før det er fritt frem for ungene med kulene og figurene :)

Skrevet

Lys, så kuler/nisser/engler. 

Har aldri hatt glitter på treet, og flagg sluttet vi med tidlig på 90-tallet. 

Skrevet
hjärterdam skrev (16 minutter siden):

Setter først på lysene, så glitter og norske flagg før det er fritt frem for ungene med kulene og figurene :)

Det høres veldig ut som hvordan ting ble gjort da jeg var barn. :juletre: Det var rett og slett et praktisk spørsmål - det er lettere å å henge kuler mellom langsgående glitter og lenker enn å skulle lirke dem noenlunde rett på plass mellom et hav av kuler og annen pynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...