Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er i fin form men har de siste dagene spist mindre og mindre (spiser generelt litt lite og mat er ett mas). 

i dag har jeg tilbudt jeg vet ikke hvor mange ganger, men hun nekter! hun har kun tatt noen få tak i puppen og ellers drukket en halv lillego smoothie og drukket vann. 

jeg blir så bekymret at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv 🥺 hun spiser hver 3t på natt så heldigvis er bleien søkkvåt på natt. 

hun har forresten blitt tilbudt grøt, flere typer smoothie, brød meg allslags pålegg, avocado og banan staver, pupp 18293 ganger.. 

hun er rød i kinnene, kan tenner gjøre hun så utilpass? er ikke grinete utenom, men sover dårlig. jeg kjenner helsevesenet såpass godt at hun fyller ikke kriterier for legesjekk med kun dårlig matlyst når hun har våt bleie på morgen, fin allmenntilstand og uten feber 🙄

Anonymkode: 6fb4f...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger går matlysten opp og ned uten at jeg kan si hvorfor. Eller at det er noe spesielt. Noen dager er de småspist. Andre dager kan de spise som om de ikke har fått mat på evigheter. Se det an i morgen. 

Anonymkode: 32de1...de7

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som hun spiser på natten i steden for dagen. Kanskje prøve å kutte et og et måltid på natten, så blir hun nok mere sulten på dagen. 

Anonymkode: bfd12...5cd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...