Gå til innhold

Vil han ha et vennskap? Eller er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han snakker med meg på snap, og tar noe inititativ til prat. Det går vel begge veier. Han har bare bedt meg ut en gang - og jeg venter på at han skal gjøre det igjen. Vi har vært intime og det var god kjemi mellom oss.

Han har ikke en travel fritid og er mye hjemme etter jobb.

Kan noen gi meg litt råd om hva jeg bør gjøre, og ikke minst hva virker det som han vil? Et vennskap? 

Syntes det er litt rart at han ikke har bedt meg ut igjen men holder likevel kontakt.

Anonymkode: 88a56...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han holder deg på gress? Jeg prater med en jeg aldri har møtt på tinder og etter 3 uker har han fremdeles ikke bedt meg ut, flørter ingenting og bruker av og til lang tid på å svare, med han tenker jeg han er ute etter vennskap så jeg har friendzonet og begynt å snakke med han som en nettvenn istedenfor.

Hadde han ligget med meg èn gang og så steppet litt unna hadde jeg umiddelbart tenkt jeg ble holdt på gress og gitt svært lite tilbake annet enn korte og høflige svar. 

Anonymkode: 424a5...fbb

Skrevet

En ting til. Et veldig fint tips jeg hørte fra en mannlig datingekspert. Hvis en mann har bedt deg ut allerede og spesielt etter intimitet må alle kvinner slutte å tenke ut unnskyldninger for hvorfor han ikke gjør det igjen, som for eksempel sjenanse. Har han gjort det en gang har han ingen sperrer for å gjøre det igjen hvis han er interessert. Derfor kan man konkludere med at han ikke er interessert og spare seg mye hodebry. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Høres ut som han holder deg på gress? Jeg prater med en jeg aldri har møtt på tinder og etter 3 uker har han fremdeles ikke bedt meg ut, flørter ingenting og bruker av og til lang tid på å svare, med han tenker jeg han er ute etter vennskap så jeg har friendzonet og begynt å snakke med han som en nettvenn istedenfor.

Hadde han ligget med meg èn gang og så steppet litt unna hadde jeg umiddelbart tenkt jeg ble holdt på gress og gitt svært lite tilbake annet enn korte og høflige svar. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En ting til. Et veldig fint tips jeg hørte fra en mannlig datingekspert. Hvis en mann har bedt deg ut allerede og spesielt etter intimitet må alle kvinner slutte å tenke ut unnskyldninger for hvorfor han ikke gjør det igjen, som for eksempel sjenanse. Har han gjort det en gang har han ingen sperrer for å gjøre det igjen hvis han er interessert. Derfor kan man konkludere med at han ikke er interessert og spare seg mye hodebry. 

Takk for svar og tips. Jeg liker han veldig godt så det frister å bare spørre han rett ut fordi jeg blir litt irritert på meg selv som venter på meldinger fra han 😣 Jeg vet bare ikle hvordan jeg skal ordlegge det 😅

Tok en liten pause i noen dager uten å snakke med han, og han tok kontakt igjen. Så det var hyggelig…men ellers ganske stille fra han.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar og tips. Jeg liker han veldig godt så det frister å bare spørre han rett ut fordi jeg blir litt irritert på meg selv som venter på meldinger fra han 😣 Jeg vet bare ikle hvordan jeg skal ordlegge det 😅

Tok en liten pause i noen dager uten å snakke med han, og han tok kontakt igjen. Så det var hyggelig…men ellers ganske stille fra han.

Forstår det frister. For det er jo dum oppførsel ovenfor den andre. Men samtidig vet jeg ikke om det er særlig poeng, når han er så tafatt i starten virker det ikke lovende uansett. Føles så mye bedre ut å date en som er like eller enda mer på etter intimitet og viser at han liker deg :) 

Skrevet

På hovedinnlegget greier jeg ikke å tolke inn noe slags initiativ fra din side? Så hvor mange dates har du invitert på, og hva sier han i avklaringssamtalene? 

Du sier han har mye fritid, men hva har du?  Jeg har det slik, men hun jeg prøver å date, har en full kalender. For meg vil det være mye lettere, om hun foreslår dager, i stedet for den evinnelige "desverre, den dagen kan jeg ikke". Det er veldig demotiverende i lengden. 

Anonymkode: 8e5b3...7d6

Skrevet

Bare spør han rett ut. Hei er du fortsatt singel? Kunne du tenke deg å date som noe seriøst eller er du mer utrolig etter noe uforpliktende? 

Anonymkode: d9a94...5f3

Skrevet

Hva med her?
Vi har allerede møttes. Han tar initaiv til 90% av samtalene, jeg sender veldig skjeldent noe først. Jeg er tilbakeholden og avvisende, og kald og kort på svarene pga usikker på han. Han har ikke spurt om å møtes igjen, mulig fordi jeg virker avvisende? eller....

Anonymkode: 8f83b...a1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva med her?
Vi har allerede møttes. Han tar initaiv til 90% av samtalene, jeg sender veldig skjeldent noe først. Jeg er tilbakeholden og avvisende, og kald og kort på svarene pga usikker på han. Han har ikke spurt om å møtes igjen, mulig fordi jeg virker avvisende? eller....

Han spurte om jeg holdt på med noen andre

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva med her?

Hva synes vi om å kuppe andres tråder? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva synes vi om å kuppe andres tråder? 

Beklager

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

På hovedinnlegget greier jeg ikke å tolke inn noe slags initiativ fra din side? Så hvor mange dates har du invitert på, og hva sier han i avklaringssamtalene? 

Du sier han har mye fritid, men hva har du?  Jeg har det slik, men hun jeg prøver å date, har en full kalender. For meg vil det være mye lettere, om hun foreslår dager, i stedet for den evinnelige "desverre, den dagen kan jeg ikke". Det er veldig demotiverende i lengden. 

Jeg har bedt han ut flere ganger, og fått ja den ene gangen. De andre gangene var det et eller annet som gjorde det vanskelig å møtes. Han tok bare initiativ til den første daten. 
Jeg har mye ledig tid etter jobb, og gjennom samtaler ser jeg at han er stort sett alltid hjemme etter jobb.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva med her?

Yupp. Han venter kanskje på å se mer interesse fra din side…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...