Jandia Skrevet 11. desember 2005 #1 Del Skrevet 11. desember 2005 På torsdag var jeg og mannen på 3D ultralyd på Majorstua. Gud så ufattelig deilig det var å se den bittelille igjen. Gleder meg såååå til hun kommer. Vi visste ikke hva vi får, så det var ekstra gøy da han kunne fortelle at vi kommer til å få en liten jente. Vi er i skyene... Til nå er det bare forloverne til meg og mannen som vet hva vi får. Tenkte vi skulle fortelle det til familien i jula. Anbefales iallfall på det sterkeste å ta 3D ul... SUKK... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 12. desember 2005 #2 Del Skrevet 12. desember 2005 Så artig. Ja, UL var virkelig en fantastisk opplevelse. Kunne dere se hvem hun lignet på, og har dere bestemt dere for navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. desember 2005 #3 Del Skrevet 12. desember 2005 Så koselig! Trodde aller først det var en negativ erfaring jeg, med alle sukkene i overskriften - men det var jo kjempefint at det var glade og rørte sukk! Håper vi får til en 3D UL selv i romjulen eller på nyåret en gang. Jeg er jo fra Oslo, men her på Sørlandet hvor vi bor, er det jo ikke mulighet for privat UL! Gratulerer med ei lita jente i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2005 Så artig. Ja, UL var virkelig en fantastisk opplevelse. Kunne dere se hvem hun lignet på, og har dere bestemt dere for navn? ← Vi kunne se ganske mye ja, men hvem hun ligner på? :klø: tja... Kanskje litt sin far? Iallfall nesa. hehehe... Navn er nesten bestemt, står mellom Hedda og Maja. Føler meg mer komfortabel med Maja... men vi får se. Fremdeles i lykkerus, og vi har ikke sagt noe til familiene våre ennå. hehe, de får bilde i julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 12. desember 2005 Så koselig! Trodde aller først det var en negativ erfaring jeg, med alle sukkene i overskriften - men det var jo kjempefint at det var glade og rørte sukk! Håper vi får til en 3D UL selv i romjulen eller på nyåret en gang. Jeg er jo fra Oslo, men her på Sørlandet hvor vi bor, er det jo ikke mulighet for privat UL! Gratulerer med ei lita jente i magen! ← Takk skal du ha. Gleder meg masse til å bli kjent med den lille jenta mi. Er jo ikke såååå lenge til nå. Bare (SKREKK OG GRU) 12 uker og noen dager igjen, sånn ca ca... Håper det ordner seg med en 3D ul for dere i romjula da. Det ER virkelig en super ting altså... hehehe Forresten, kan man legge inn bilder her? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. desember 2005 #6 Del Skrevet 13. desember 2005 Bilder kan legges i galleriet Grooo, moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. desember 2005 #7 Del Skrevet 13. desember 2005 Bilder kan legges i galleriet Grooo, moderator ← Ja, du laster bare bilder opp i galleriet og linker evt. til dem her! Vet det...når du skriver at det bare er snakk om uker/få måneder igjen, det er da man virkelig skjønner at man skal få en liten baby - vi skal bli mødre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå