Gå til innhold

Ultralyd

Jandia

Anbefalte innlegg

På torsdag var jeg og mannen på 3D ultralyd på Majorstua.

Gud så ufattelig deilig det var å se den bittelille igjen. Gleder meg såååå til hun kommer.

Vi visste ikke hva vi får, så det var ekstra gøy da han kunne fortelle at vi kommer til å få en liten jente. Vi er i skyene... Til nå er det bare forloverne til meg og mannen som vet hva vi får. Tenkte vi skulle fortelle det til familien i jula.

Anbefales iallfall på det sterkeste å ta 3D ul...

SUKK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig. Ja, UL var virkelig en fantastisk opplevelse. Kunne dere se hvem hun lignet på, og har dere bestemt dere for navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Trodde aller først det var en negativ erfaring jeg, med alle sukkene i overskriften - men det var jo kjempefint at det var glade og rørte sukk! ;)

Håper vi får til en 3D UL selv i romjulen eller på nyåret en gang. Jeg er jo fra Oslo, men her på Sørlandet hvor vi bor, er det jo ikke mulighet for privat UL! :sur:

Gratulerer med ei lita jente i magen!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig. Ja, UL var virkelig en fantastisk opplevelse. Kunne dere se hvem hun lignet på, og har dere bestemt dere for navn?

Vi kunne se ganske mye ja, men hvem hun ligner på? :klø:

tja... Kanskje litt sin far? Iallfall nesa. hehehe...

Navn er nesten bestemt, står mellom Hedda og Maja. Føler meg mer komfortabel med Maja... men vi får se.

Fremdeles i lykkerus, og vi har ikke sagt noe til familiene våre ennå. hehe, de får bilde i julegave. :):babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Trodde aller først det var en negativ erfaring jeg, med alle sukkene i overskriften - men det var jo kjempefint at det var glade og rørte sukk! ;)

Håper vi får til en 3D UL selv i romjulen eller på nyåret en gang. Jeg er jo fra Oslo, men her på Sørlandet hvor vi bor, er det jo ikke mulighet for privat UL! :sur:

Gratulerer med ei lita jente i magen!

:blomst:

Takk skal du ha. Gleder meg masse til å bli kjent med den lille jenta mi. Er jo ikke såååå lenge til nå. Bare (SKREKK OG GRU) 12 uker og noen dager igjen, sånn ca ca...

Håper det ordner seg med en 3D ul for dere i romjula da. Det ER virkelig en super ting altså... hehehe

Forresten, kan man legge inn bilder her? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilder kan legges i galleriet

Grooo, moderator

Ja, du laster bare bilder opp i galleriet og linker evt. til dem her! ;)

Vet det...når du skriver at det bare er snakk om uker/få måneder igjen, det er da man virkelig skjønner at man skal få en liten baby - vi skal bli mødre! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...