AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Det har skjedd to ganger nå (av ca 6 ganger) at han har avbrutt penetreringen for at jeg skal suge han i mål uten at ham sier det direkte men det skjer av seg selv. Betyr det at han (tynn penis så til og med kondomet har sklidd av en gang) føler like lite som meg av penetreringen? For min del går det greit alikevel fordi jeg stimulerer klitoris samtidig men er litt redd for at han ikke får noe ut av penetreringen når jeg leser her om menn som kaller vagina bøtte med vann... Han sier han elsker blowjobene mine men når han penetrerer meg kjenner jeg lite og tenker hele tiden på om han kjenner like lite 😖 Vet jo at penis er mye mer sensitiv enn vagina men det stresser meg at han heller vil avslutte med blowjob noen ganger Anonymkode: 26ed5...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Det jeg blir usikker på er om han penetrerer for min skyld siden jeg gir uttrykk for å like det (jeg stønner pga klitoris stimulering jeg gjør selv) og ham egentlig ikke merker noe selv eller om han liker det selv Anonymkode: 26ed5...fc7
Sphere Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Det kan by på utfordringer når man møter en ny partner og det viser seg at størrelsene kanskje ikke er helt kompatible. Nå vet vi ingenting om hva dere er vant med fra før, annet enn at du åpenbart er vant til tykkere. Du nevner kondom, men ikke hva slags type. Det at kondomet sklir av 1 av 6 ganger, kan bety at han mistet litt stivhet den ene gangen. Og klarer han seg uten å måtte bruke et «slankere» kondom, er det kanskje ikke så «ille stelt» med ham likevel. Sånn objektivt sett. Men for deg skaper det en usikkerhet. Naturlig nok. Han avbryter jo penetrering, uten å kommunisere hvorfor. Vi vet ingenting om hans tenningsmønster, hvor sensitiv han er, eller hvor han foretrekker å komme, men dette kan jo være noe å tenke på, dersom du føler det er for tidlig å snakke om slik. Et tenningsmønster eller preferanse kan jo være at han faktisk foretrekker å komme av oralsex. Vi vet jo heller ingenting om hvor trang du er, om du bruker musklene aktivt, om du er aktiv eller passiv, hvor mye du tenner ham og lignende. Det kan tenkes dere ikke passer så godt sammen fysisk nå, men det er fantastisk hvordan man kan tilpasse seg etterhvert. Iallefall til en viss grad. Det vil jo også være lurt å trappe opp knipeøvelsene. Både for ham og deg. Ingenting å stresse med. Det går seg nok til etterhvert. Da finner dere også bedre ut hvilke stillinger som passer best til dere begge. Sex er så mye mer enn kun penetrering, og han sier jo han elsker blowjobene dine. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Det går an å ha lite følelse i penis, helt uavhengig størrelse på noen av dere. Nerveskader, medisinbruk etc. Og det er veldig frustrerende, når man ikke kjenner noe. Anonymkode: db83a...37e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Han kjenner mindre fordi han har for liten pikk. Samme grunnen til at penetreringen ikke gir deg noe heller. At størrelse ikke har noe å si er bare tull. Anonymkode: 0b2fe...981 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han kjenner mindre fordi han har for liten pikk. Samme grunnen til at penetreringen ikke gir deg noe heller. At størrelse ikke har noe å si er bare tull. Anonymkode: 0b2fe...981 En slik mann må ha en dame som matcher han. Jeg har alltid hatt masse kjip sex, så jeg trodde det var noe feil med meg. Så traff jeg en mann som hadde trent hele livet og var veldig sterk, og som hadde littegrann større kuk enn de jeg hadde vært med før. Det var helt sykt bra, men fyren var kjip da. Så traff jeg etterhvert en herlig mann, som også var slank, og som hadde den størrelsen som matchet med meg. Og så ble det bra sexliv igjen. Man passer bra med noen. man må bare finne personen. Anonymkode: db643...72f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 De færreste kvinner får noe ut av penetrering. Du får jo ingenting ut av det selv heller. Synd du da skal være bekymret for han. Han koser seg tydeligvis, OG kommer. Det viktigste her, er jo hva DU får ut av sex med denne fyren. Så får han heller slite med seg selv. Anonymkode: 4a57e...8bc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: En slik mann må ha en dame som matcher han. Jeg har alltid hatt masse kjip sex, så jeg trodde det var noe feil med meg. Så traff jeg en mann som hadde trent hele livet og var veldig sterk, og som hadde littegrann større kuk enn de jeg hadde vært med før. Det var helt sykt bra, men fyren var kjip da. Så traff jeg etterhvert en herlig mann, som også var slank, og som hadde den størrelsen som matchet med meg. Og så ble det bra sexliv igjen. Man passer bra med noen. man må bare finne personen. Anonymkode: db643...72f Det er jo ingen som «matcher» med en fyr som har penis som i erigert tilstand er så liten at selv en kondom faller av. Da har man isåfall en så trang vagina at man antageligvis har problemer med det. Anonymkode: 0b2fe...981 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 Tenker man kan ha bra sexliv med en som har liten penis som en med stor penis. Men kondom gjør at man føler mindre. Og da føles det sånn ut for deg også. Samme her og, jeg føler ikke mye uavhengig om det er stor eller liten penis. Men når kondomet ikke er på, er det bedre, man føler mere, man kjenner den nytelsen. Uansett om jeg finner en bra mann som har liten penis, så dumper jeg ikke han, tenker ikke: jeg vil ikke være i forhold med en med liten penis. Det er noe som er medfødt, har han de andre tingene på plass så er det bra, ingen er perfekt. Anonymkode: e248e...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Om jeg ligger med en ny en som har stor penis så bruker han lengre tid på å komme inne i meg, fordi jeg trenger tid til å bli våt og ikke være for trang, . Men jeg har det beste sexlivet med de som hadde liten/middels penis Anonymkode: e248e...2ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå