Gå til innhold

kirstang

Anbefalte innlegg

Skrevet

`Bruker man kir stenger å henge gardiner på lengre, eller bruker alle sånne fancye greier med spyd eller kule i enden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har kirstenger nesten overalt i huset mitt jeg, bortsett fra et soverom og på kjøkkenet hvor jeg har bestemorstenger(som har hørt til her fra gammelt gammelt av). Mitt hjem er av gammel type, hvor det ikke ville passet med nye gardinløsninger, og da så jeg ikke noe vits i å kjøpe stenger for en formue, når jeg hadde fra før.

Endret av vimselims
Skrevet

Kirstenger er vel ikke hypermoderne og fancy, men blir vel aldri totalt feil?

Skrevet

hvordan henger man opp kirstenger? Tenker å ha dette på barnerommet med noen lyse gardiner. Bruker dere 6 eller 9 cm ut fra veggen?

Skrevet
hvordan henger man opp kirstenger? Tenker å ha dette på barnerommet med noen lyse gardiner. Bruker dere 6 eller 9 cm ut fra veggen?

kirstenger henges i egne fester. (små firkanter med hekter til å hekte stengene på, de er doble så man kan ha to stenger på samme vindu). De stengene jeg har er nok 6 cm ut fra vegg tror jeg (aldri målt).

Skrevet

Man kan bruke både 6 cm og 9 cm stenger. Heng 6 cm innerst med selve gardina på og heng en 9 cm uten på med en kappe på. Det er plass til begge stengene på samme kirsjfeste.

• 2 år senere...
Gjest emilie hagen
Skrevet

hvor får man kjøpt fester til kir stenger?

Skrevet
`Bruker man kir stenger å henge gardiner på lengre, eller bruker alle sånne fancye greier med spyd eller kule i enden?

Begge deler!

Jeg har kirstang med "spyd på endende" i stua men av den typen som blir....eh, ikke hektet fast :fnise:

Når du sier kirstang, tenker du på de hvite "firkanta" greiene da som har sånt spesielt feste på sidene?

Joda, de brukes de!Jeg har dem på soverommene!De eksisterer enda og de er jo geniale enda :)

hvor får man kjøpt fester til kir stenger?

Jysk, Kid Interiør mm.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...