AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Trenger et råd; vi er godt voksne og kjærester.. han har flere innlegg fra tidligere på Facebook hvor han har blitt tagget av venninner på tur osv. Jeg har tagget han noen ganger men de vises ikke. Tok det opp med han og han påstod at han ikke visste hvorfor det ikke ligger på veggen hans.. legger merke til at han legger ut mye vi gjør sammen men nevner aldri at jeg er med.. må si jeg stusser over dette.. skjuler han meg? Har jo allerede tatt det opp og trenger råd til hva jeg gjør for jeg finner meg IKKE i å bli skjult for noen som helst .. Anonymkode: efe0d...626
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Vi legger heller ikke ut noe. Kanskje det kommer et brudebilde etterhvert...Jeg føler ikke lenger for å dele alt med alle. Anonymkode: e4977...2ce 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Ingen kan tagge meg heller. Jeg liker ikke å bli tagget. Anonymkode: 64ade...239 4 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Jeg var sammen med en mann som var opptatt av å få likes og oppmerksomhet fra andre damer samtidig som han var sammen med meg. Jeg hadde vært på Facebook i mange år da jeg ble sammen med han, og da han kom på Facebook sendte jeg han en forespørsel om å stå i forhold med meg, noe som han ikke besvarte. Jeg sendte flere ganger og til slutt svarte han at han ikke kunne skrive på veggen sin at han var i et forhold, siden han var medlem/leder for en forening for aleneforeldre, der de fleste var alenemødre, og at det ikke var riktig at han da viste at han hadde kjæreste på fb for da kunne de andre føler at det var upassende. Jeg tenkte han var teit men tenkte at livet foregår ikke på Facebook men i virkeligheten, så jeg valgte å heve meg over det. Etter noen år oppdaget jeg at han hadde sendt flørtende meldinger til damer, og at flere damer hadde tatt kontakt og bydd seg frem siden han ikke hadde status på Facebook. Etter det igjen oppdaget jeg at han hadde vært utro mot meg, både emosjonelt og fysisk. En stund etter at han kom på Facebook avgrenset han veggen sin også, slik at jeg ikke kunne se hvem han var venn med, men kun se hva våre felles venner la ut. Dette er store røde flagg! Han er nå min eks kjæreste😒 Anonymkode: 655df...9b7 12 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Han lyver når han sier han ikke vet hvorfor det ikke er synlig. Man kan velge å ha som innstilling at bilder man blir tagget i må godkjennes av seg før de dukker opp på profilen, det betyr at han har godtatt bilder venninner tagget han i men fysisk valgt å ikke godta bilder du tagger han i. Han får notification uansett når han blir tagget så det står ikke på at han ikke har sett det eller ikke har fått valget. Han skjuler deg helt klart og det er et stort rødt flagg som bør være nok dumpegrunn spør du meg, du vil bare holdes for narr og bli bedratt før eller senere når han har denne moralen allerede nå Anonymkode: 7b8ee...5a0 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Han lyver når han sier at han ikke vet hvorfor… min eks var også sånn. Grunnen hans var at han skjulte meg. Hvis han gjorde ting, så nevnte han heller aldri at han var med meg.. jeg var kunn en «person». Vi var offisielle på fb, men etterhvert slettet han den. «Jeg vet ikke hvorfor det ble slettet»… Tagget jeg han i bilder på insta, så slettet han de. Kommenterte jeg på han sine bilder, så slettet han også de. Viste seg at han var utro, så dumpet han. Jeg hadde ikke stolt på han… Anonymkode: 8fe7b...272 7
Epictetus Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Facebookbruk i 2012,2017,2020 og i dag bør ikke sammenlignes. Før i tiden delte man barn og koner og hva som skjedde. Nå er det bare memes og selvpropaganda, hvis man besøker fb i det hele tatt lenger. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Ts igjen.. ja, dette gir uggen følelse i kroppen.. samtidig har jeg møtt kollegaer og familie og barn og han kysser og holder hender hvor enn vi går offentlig. Sier han elsker meg og at det er meg han vil ha .. MEN, han har mange venninner som han kaller de og jeg vet dette har vært issues i tidligere forhold. Vil gjerne ta en siste liten test for å se hva han gjør for han vet nå at jeg stusser veldig på dette .. noen forslag? Anonymkode: efe0d...626 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Min kjæreste ville heller ikke ha meg i forhold på face. Sammen i 7 år og jeg og min datter har aldri vært med på ett bilde på face eller snap hos han. Viste seg han flørtet på messenger, snap etc med andre. Han og «visste ikke hvordan man tagget etc». Men tagget ivrig kompiser og søstra med middager og trening. Jeg bare slutta å ta bilder av han å dele noe som helst jeg også. Vi kunne være på noe sammen med han og hans barn, men jeg la ut kun av meg og min datter. Anonymkode: 34861...cb2 3
Rotemor Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Kjæresten min har heller ikke noe behov for å blotte livet sitt på SoMe, heldigvis. Da er vi to om det. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Rotemor skrev (Akkurat nå): Kjæresten min har heller ikke noe behov for å blotte livet sitt på SoMe, heldigvis. Da er vi to om det. Hadde ikke stusset om han var sånn hele veien.. men han legger ut ALT annet .. turer , reiser osv.. bare nevner aldri at jeg er med .. og lar tagger fra venninner gå gjennom 🙈 Anonymkode: efe0d...626 9 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts igjen.. ja, dette gir uggen følelse i kroppen.. samtidig har jeg møtt kollegaer og familie og barn og han kysser og holder hender hvor enn vi går offentlig. Sier han elsker meg og at det er meg han vil ha .. MEN, han har mange venninner som han kaller de og jeg vet dette har vært issues i tidligere forhold. Vil gjerne ta en siste liten test for å se hva han gjør for han vet nå at jeg stusser veldig på dette .. noen forslag? Anonymkode: efe0d...626 Prøv å drit i det, ikke snakk om det mer. Ta bilder som du pleier ( ikke overdriv posting på some). Men legg ut om dere hsr vært på noe som at du har vært der alene. Se om han reagerer da. Ikke vis at du er usikker og heller følg litt med på han på andre vis. Om så slett han på some etterhvert og om han spør , så si at dere ikke har noe felles der uansett. Vær litt stille bitterfitte. Anonymkode: 34861...cb2 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøv å drit i det, ikke snakk om det mer. Ta bilder som du pleier ( ikke overdriv posting på some). Men legg ut om dere hsr vært på noe som at du har vært der alene. Se om han reagerer da. Ikke vis at du er usikker og heller følg litt med på han på andre vis. Om så slett han på some etterhvert og om han spør , så si at dere ikke har noe felles der uansett. Vær litt stille bitterfitte. Anonymkode: 34861...cb2 Akkurat som jeg ville gjort Om jeg hadde brukt sosiale medier da, det gjør jeg kun i jobbsammenheng, fordi jeg må. Ingen kan skrive på veggen min, legge meg til som venn eller tagge meg på noen ting. Er så deilig å være inaktiv. Anonymkode: 2d80c...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ts igjen.. ja, dette gir uggen følelse i kroppen.. samtidig har jeg møtt kollegaer og familie og barn og han kysser og holder hender hvor enn vi går offentlig. Sier han elsker meg og at det er meg han vil ha .. MEN, han har mange venninner som han kaller de og jeg vet dette har vært issues i tidligere forhold. Vil gjerne ta en siste liten test for å se hva han gjør for han vet nå at jeg stusser veldig på dette .. noen forslag? Anonymkode: efe0d...626 Det har ikke noe å si at han viser deg frem for kollegaer og familie som han uansett ikke har tenkt til å ha sex eller flørte med. Ikke fremmede damer på gaten heller. Min eks presenterte meg som sin kommende kone til alle kompisene sine og familien og kollegaer, men var nøye på å fremstille seg singel ovenfor såkalte "venninner". Jeg skjønte det ikke først fordi han jo så stolt viste meg frem for andre. Når din manns "venninner" har vært en utfordring i hans tidligere forhold også sier det veldig mye. Da er ikke dette akuratt barndomsvenner og familievenner fra når han var liten, men damer som er en trussel og forstyrrende element for forholdet. Eller rettere sagt damer som han har en type kontakt eller intensjon med som skader forholdet. Vet ikke helt hva du mener med at du vil ta en siste test? En mann som er tilbøyelig til å være utro eller som liker å flørte med andre vil uansett aldri innrømme at det er intensjonen hans. Det du kan gjøre er å be om å få logge inn på Facebook profilen hans og se i personverninnstillingene om han har satt på flere innstillinger som er mistenkelige og fremstiller han som singel, se i app innstillingene på Facebook om han er tilknyttet tinder eller andre dating apper ( der kan man også se hvilken dato han lastet ned sist) og be om å få se på meldinger i messenger, instagram og snap. Hvis han klikker og blir sur er det en sterk og klar indikasjon på at han har noe å skjule. Samtidig så vil det aldri gi deg 100% trygghet om han lar deg sjekke og du ikke finner noe heller, for mange menn som liker å flørte med andre har for eksempel to snap kontoer og sletter spor andre steder. Anonymkode: 7b8ee...5a0 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 Du kan også stille ultimatum om at han må legge ut profilbilde av dere to ellers slår du opp fordi du ikke stoler på han. Men det kan godt hende han er så grenseløs at han fortsetter å flørte med andre om det er det han driver med og bare kaller deg en psyko eks de ikke skal bry seg om. Jeg tenker at reaksjonen hans når du krever disse tingene betyr mer enn selve handlingen om han faktisk gjør disse tingene du stiller som ultimatum! Anonymkode: 7b8ee...5a0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at reaksjonen hans når du krever disse tingene betyr mer enn selve handlingen om han faktisk gjør disse tingene du stiller som ultimatum! Anonymkode: 7b8ee...5a0 Fortsettelse til innlegg over: Da mener jeg om han blir sur og nekter, at den reaksjonen sier alt. Mens om han sier jada kjære såklart men faktisk ikke gjør det så er det handlingen du skal se på Anonymkode: 7b8ee...5a0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 Kan du ikke bare begynne å legge ut klissete kjærlighetsmeldinger på veggen hans, da? Anonymkode: 980c9...67f 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ts igjen.. ja, dette gir uggen følelse i kroppen.. samtidig har jeg møtt kollegaer og familie og barn og han kysser og holder hender hvor enn vi går offentlig. Sier han elsker meg og at det er meg han vil ha .. MEN, han har mange venninner som han kaller de og jeg vet dette har vært issues i tidligere forhold. Vil gjerne ta en siste liten test for å se hva han gjør for han vet nå at jeg stusser veldig på dette .. noen forslag? Anonymkode: efe0d...626 Er det før deres tid sammen han aksepterte tagging? Han lyver uansett om din tagging. Han har satt på funksjonen «godkjenne», den har jeg og. Slik at man kan sile ut hva som kommer på veggen. Anonymkode: ed8f1...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Tipper han vil fremstå som singel på SoMe for å dra damer han kan ha i "stallen" sin Anonymkode: 81845...058 6 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Trenger et råd; vi er godt voksne og kjærester.. han har flere innlegg fra tidligere på Facebook hvor han har blitt tagget av venninner på tur osv. Jeg har tagget han noen ganger men de vises ikke. Tok det opp med han og han påstod at han ikke visste hvorfor det ikke ligger på veggen hans.. legger merke til at han legger ut mye vi gjør sammen men nevner aldri at jeg er med.. må si jeg stusser over dette.. skjuler han meg? Har jo allerede tatt det opp og trenger råd til hva jeg gjør for jeg finner meg IKKE i å bli skjult for noen som helst .. Anonymkode: efe0d...626 Hvorfor må du ha bekreftelse på alt på fb? Hater damer som er mere opptatt av å være på sosiale mediaer en å bare være ilag. Hvor er tiden da man ikke måtte dele alt med alle? Savner den tiden jeg. Nå handler alt om "Jeg skal være på hans facebook og vise meg fram" Anonymkode: 01a6d...bac 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå