Gå til innhold

Vaskemaskin med vann fra vasken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i en stor blokk med mange folk, og et felles vaskerom. Ofte er begge vaskemaskinene i bruk, og jeg merker et behov for en egen vaskemaskin. Men det er ikke noen uttak for vaskemaskin i leiligheten, og jeg lurer derfor på om det finnes en vaskemaskin som kan bruke vann fra vasken/dusjen osv... kobler f.eks en adapter og slange til vasken på badet når jeg renser akvariet.

Anonymkode: 9b44f...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har uttak for vann fra vask på vaskerommet til vaskemaskin, men vannet må også ut igjen fra vaskemaskinen og ikke bare inn.. 

Anonymkode: a297c...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig å ha vaskemaskin på kjøkkenet og det er ganske vanlig i mange land, kan enten monteres under benken hvis du har plass og da kobles både vann og avløp på det som er der fra før. Finnes også små benkmaskiner der vannet kobles til vannkranen og slangen til avløp legges ned i sluken. 

Anonymkode: 70f1a...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg bodde et sted for noen år siden, og der hadde vi en gammel halvautomatisk AEG turnamat vaskemaskin på kjøkkenet. Den rullet vi bort til kjøkkenvasken og koblet slangen på krana og la slangen i utslagsvasken. Så var det å koble fra og trille den på plass etterpå. Det gikk greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha en vanlig vaskemaskin som du kopler på kranen på kjøkkenet. Om du i tillegg kopler inntak og utspyling sammen, så er problemet løst, siden maskinen da vil spyle ut vannet i vasken. 

Finnes koplinger for dette å få kjøpt. 

Anonymkode: de984...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...