AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 (endret) For å ta det først som sist: ja, jeg vet at min kone er utro. Min kamerat, som jobber med min kone, har tatt dem begge på fersken under et julebord, og betrodd det til meg. Min kone vet ikke at jeg vet det. Jeg er fremdeles sammen med min kone, og det har jeg mine grunner til. Jeg har selv handlet urettferdig i mine yngre dager. Et tilbakelagt kapittel. Hun tilga meg for det. Sceneteppet har falt. Applaus. Publikum har gått. Så har det seg slik: denne karen har invitert oss begge til å feire jul med seg og sin familie. Min kone ble ekstatisk da vi fikk tilbudet og begynte umiddelbart å planlegge. Jeg var skeptisk. De vonde følelsene. Jeg vet at jeg kommer til å lide hvert minutt jeg må sitte der og se den jæv***n i trynet. Dette kommer simpelthen med andre ord til å ødelegge julefeiringa mi. Er jeg patetisk som vil frarøve min kone denne gleden? Selv om det går på bekostning av mitt psykologiske velvære? Burde jeg vokse opp og ta det som en mann? Jeg har så mange følelser i brystet at begeret holder på å koke over. Anonymkode: f6ded...136 Endret 10. desember 2022 av Rhodiola for å endre tittel - Rhodiola, adm.
Gjest EmKay Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Jeg tenker at nå er tiden for å fortelle din kone at du vet om utroskapen, at du ønsker å jobbe med forholdet om hun er villig til å avslutte sidespranget, men at du ikke ønsker å feire jul med denne tufsen. Ser ingen grunn til at du skal måtte lide deg gjennom dette.
mannemannen Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er jeg patetisk som vil frarøve min kone denne gleden? Selv om det går på bekostning av mitt psykologiske velvære? Burde jeg vokse opp og ta det som en mann? Du er patetisk om du ikke frarøver din kone den gleden. Hvis dere har barn, ta en farskapstest. Han var sikkert ikke den første. Det er ikke å ta det som en mann å feire jul med din kones elsker. Har du blitt så hjernevasket? Er dette trolling? 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Ta det som en underholdning. Må være interessant å se på dem da. Om du har vert utro før, så er vel dette payback time da😊 jeg ville vert vitne til dette iallefall. Anonymkode: d3f48...406 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Hvor kommer elskerinnen inn i bildet? Din kone har en lesbisk elskerinne? Anonymkode: 8b0f2...2a1 31 4
Tough cookie Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 (endret) Din kones elsker har invitert dere julaften sammen med han og hans familie? For en frekk fyr, men dra dit og få deg en fin forestilling, og så sprenger du bomben til din kone på vei hjem igjen. Endret 8. desember 2022 av Tough cookie 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor kommer elskerinnen inn i bildet? Din kone har en lesbisk elskerinne? Det gikk litt fort i svingene da jeg skulle titulere mitt innlegg! Tenker ikke helt klart i disse dager. Tankene følger meg ikke. Ord blir andre pri. EmKay skrev (8 minutter siden): Jeg tenker at nå er tiden for å fortelle din kone at du vet om utroskapen, at du ønsker å jobbe med forholdet om hun er villig til å avslutte sidespranget, men at du ikke ønsker å feire jul med denne tufsen. Tough cookie skrev (8 minutter siden): men dra dit og få deg en fin forestilling, og så sprenger du bomben til din kone på vei hjem igjen. mannemannen skrev (11 minutter siden): Har du blitt så hjernevasket? Sannheten er at jeg ikke har fortalt hele historien. Denne elskeren er ikke hvem som helst. Han kommer fra en slekt som har stor innflytelse over mitt hjemsted, hvor jeg fremdeles bor. De er nærmest som en adel å regne i denne byen, grunnværet sin rikdom og sosiale posisjon. Dersom jeg skulle avsløre ovenfor dem begge at jeg vet hva de har stelt i stand, vil jeg bli ansett som en persona non grata i denne byen. Hvis jeg konfronterer dem må jeg flytte. Jeg sa at jeg har handlet urettferdig, det var ikke utroskap. De kan sverte mitt rykte med et knips. Jeg må bli en nomade. Vandre rundt i hjemløshet til jeg forgår. Snu ryggen mot mitt eget folk. Det er ingen andre steder jeg kan ha et hjem. Bo? Ja. Leve? Nei. Nå vet dere alt. Ingenting er lenger skjult. Jeg beklager at jeg ikke presiserte dette i starten, men nå er katten utav sekken. Og jeg tror dere forstår kompleksiteten ved min sak? Anonymkode: f6ded...136 1
Tough cookie Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gikk litt fort i svingene da jeg skulle titulere mitt innlegg! Tenker ikke helt klart i disse dager. Tankene følger meg ikke. Ord blir andre pri. Sannheten er at jeg ikke har fortalt hele historien. Denne elskeren er ikke hvem som helst. Han kommer fra en slekt som har stor innflytelse over mitt hjemsted, hvor jeg fremdeles bor. De er nærmest som en adel å regne i denne byen, grunnværet sin rikdom og sosiale posisjon. Dersom jeg skulle avsløre ovenfor dem begge at jeg vet hva de har stelt i stand, vil jeg bli ansett som en persona non grata i denne byen. Hvis jeg konfronterer dem må jeg flytte. Jeg sa at jeg har handlet urettferdig, det var ikke utroskap. De kan sverte mitt rykte med et knips. Jeg må bli en nomade. Vandre rundt i hjemløshet til jeg forgår. Snu ryggen mot mitt eget folk. Det er ingen andre steder jeg kan ha et hjem. Bo? Ja. Leve? Nei. Nå vet dere alt. Ingenting er lenger skjult. Jeg beklager at jeg ikke presiserte dette i starten, men nå er katten utav sekken. Og jeg tror dere forstår kompleksiteten ved min sak? Anonymkode: f6ded...136 Er dette her i Norge? 1
Enmanelskeråhate Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gikk litt fort i svingene da jeg skulle titulere mitt innlegg! Tenker ikke helt klart i disse dager. Tankene følger meg ikke. Ord blir andre pri. Sannheten er at jeg ikke har fortalt hele historien. Denne elskeren er ikke hvem som helst. Han kommer fra en slekt som har stor innflytelse over mitt hjemsted, hvor jeg fremdeles bor. De er nærmest som en adel å regne i denne byen, grunnværet sin rikdom og sosiale posisjon. Dersom jeg skulle avsløre ovenfor dem begge at jeg vet hva de har stelt i stand, vil jeg bli ansett som en persona non grata i denne byen. Hvis jeg konfronterer dem må jeg flytte. Jeg sa at jeg har handlet urettferdig, det var ikke utroskap. De kan sverte mitt rykte med et knips. Jeg må bli en nomade. Vandre rundt i hjemløshet til jeg forgår. Snu ryggen mot mitt eget folk. Det er ingen andre steder jeg kan ha et hjem. Bo? Ja. Leve? Nei. Nå vet dere alt. Ingenting er lenger skjult. Jeg beklager at jeg ikke presiserte dette i starten, men nå er katten utav sekken. Og jeg tror dere forstår kompleksiteten ved min sak? Anonymkode: f6ded...136 Høres ut som et møkkasted, hva er det å tape. Mann deg opp 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Tough cookie skrev (1 minutt siden): Er dette her i Norge? Jeg kan avsløre at jeg bor i Agder, men nærmere kan jeg ikke presisere min lokasjon. Av frykt for dem, av frykt for meg. Anonymkode: f6ded...136
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Høres ut som et engelsk drama fra tidlig 1900-tall. Hvorfor finner du deg i dette? Og har denne adelsmannen en kone du kan egle deg innpå som hevn i så fall? Da blir det komplett. Anonymkode: f1aaa...dc9 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 Enmanelskeråhate skrev (6 minutter siden): Høres ut som et møkkasted, hva er det å tape. Mann deg opp Min familie har bebodd denne byen i ti generasjoner. Dersom jeg skulle flytte ville jeg forsømme alt hva mine forfedre har bygget opp. Jeg vil ikke, jeg kan ikke svikte mine forfedre. Det ville være å svikte meg selv. Anonymkode: f6ded...136 2
Gjest EmKay Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sannheten er at jeg ikke har fortalt hele historien. Denne elskeren er ikke hvem som helst. Han kommer fra en slekt som har stor innflytelse over mitt hjemsted, hvor jeg fremdeles bor. De er nærmest som en adel å regne i denne byen, grunnværet sin rikdom og sosiale posisjon. Dersom jeg skulle avsløre ovenfor dem begge at jeg vet hva de har stelt i stand, vil jeg bli ansett som en persona non grata i denne byen. Hvis jeg konfronterer dem må jeg flytte. Jeg sa at jeg har handlet urettferdig, det var ikke utroskap. De kan sverte mitt rykte med et knips. Jeg må bli en nomade. Vandre rundt i hjemløshet til jeg forgår. Snu ryggen mot mitt eget folk. Det er ingen andre steder jeg kan ha et hjem. Bo? Ja. Leve? Nei. Nå vet dere alt. Ingenting er lenger skjult. Jeg beklager at jeg ikke presiserte dette i starten, men nå er katten utav sekken. Og jeg tror dere forstår kompleksiteten ved min sak? Anonymkode: f6ded...136 Ok, merkelig situasjon. Tenker først at du ikke trenger å avsløre det for dem begge, men for din kone. Dere burde kunne finne en allright måte å takke nei til feiring på, for eksempel at dere har forpliktet dere til noe annet denne julen. Alternativt, hvis du tenker at du kan leve med at hun har en elsker, så kan du jo si dette, men at du helst ikke vil feire jule med han. Det burde hun klare å forstå, og da får hun jo i pose og sekk, som antakelig er mer enn hun fortjener.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og har denne adelsmannen en kone du kan egle deg innpå som hevn i så fall? Da blir det komplett. Jeg kunne ikke drømme om å nærme meg hans kone. Dronningen blir hun kalt på folkemunne, og hun er virkelig som en majestet. Hennes vrede ville være hard. Anonymkode: f6ded...136
Gjest takinova Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Et tilbakelagt kapittel. Hun tilga meg for det. Sceneteppet har falt. Applaus. Publikum har gått. Dette er poesi.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 EmKay skrev (3 minutter siden): Dere burde kunne finne en allright måte å takke nei til feiring på, for eksempel at dere har forpliktet dere til noe annet denne julen. Tingen er at det ville bli ansett som mistenkelig å avslå invitasjonen. Alle er innforstått med at en tilsideskyver andre gjøremål dersom denne jæv***n inviterer deg. Han ville ant at det var ugler i mosen. EmKay skrev (6 minutter siden): Tenker først at du ikke trenger å avsløre det for dem begge, men for din kone. Hun har mektige kontakter nå. Å avsløre at jeg vet, vil medføre at han får vite at jeg vet. Denne risikoen blir stor for meg. Jeg skal ta dine hensyn i betraktning, men angsten gnager i mitt bryst. Anonymkode: f6ded...136
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): For å ta det først som sist: ja, jeg vet at min kone er utro. Min kamerat, som jobber med min kone, har tatt dem begge på fersken under et julebord, og betrodd det til meg. Min kone vet ikke at jeg vet det. Jeg er fremdeles sammen med min kone, og det har jeg mine grunner til. Jeg har selv handlet urettferdig i mine yngre dager. Et tilbakelagt kapittel. Hun tilga meg for det. Sceneteppet har falt. Applaus. Publikum har gått. Så har det seg slik: denne karen har invitert oss begge til å feire jul med seg og sin familie. Min kone ble ekstatisk da vi fikk tilbudet og begynte umiddelbart å planlegge. Jeg var skeptisk. De vonde følelsene. Jeg vet at jeg kommer til å lide hvert minutt jeg må sitte der og se den jæv***n i trynet. Dette kommer simpelthen med andre ord til å ødelegge julefeiringa mi. Er jeg patetisk som vil frarøve min kone denne gleden? Selv om det går på bekostning av mitt psykologiske velvære? Burde jeg vokse opp og ta det som en mann? Jeg har så mange følelser i brystet at begeret holder på å koke over. Anonymkode: f6ded...13 Ikke rør alkohol den kvelden!!!! Munnen lukket, øyne og ører lukket. Samle bevis og spreng tilværelsen til begge to i vitners nærvær. Ingenting er bedre enn å se fantasi bobla sprekke og gi utro folk en brutal virkelighetsoppvåkning. Hvorfor kan ikke slike søppel folk bare bli sammen. De fortjener virkelig å måtte leve sammen, så kan de være overvåkningspoliti for hverandre. Leve i skam uten tillit til hverandre. Not my Circus, not my monkeys. La hele deres verden implodere som en brann i søppeldunken. Men ikke drikk alkohol Anonymkode: 0e640...515 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 Nok en tråd hvor problemet er at man blander seksuell eksklusivitet inn i et forhold som egentlig bør handle om logistikk. Her har du jo en gyllen mulighet til partnerbytte evt bare la kona di ha et sexliv hun ikke må legge lokk på. Unner du ikke kona di å ha det bra? Eller vil du at hun skal ha det kjipt å kun ha sex med deg resten av livet? Anonymkode: 910bf...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg kunne ikke drømme om å nærme meg hans kone. Dronningen blir hun kalt på folkemunne, og hun er virkelig som en majestet. Hennes vrede ville være hard. Anonymkode: f6ded...136 Hva tenker dronningen om at kongen har en elskerinne da? Anonymkode: f1aaa...dc9 5
Gjest theTitanic Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For å ta det først som sist: ja, jeg vet at min kone er utro. Min kamerat, som jobber med min kone, har tatt dem begge på fersken under et julebord, og betrodd det til meg. Min kone vet ikke at jeg vet det. Jeg er fremdeles sammen med min kone, og det har jeg mine grunner til. Jeg har selv handlet urettferdig i mine yngre dager. Et tilbakelagt kapittel. Hun tilga meg for det. Sceneteppet har falt. Applaus. Publikum har gått. Så har det seg slik: denne karen har invitert oss begge til å feire jul med seg og sin familie. Min kone ble ekstatisk da vi fikk tilbudet og begynte umiddelbart å planlegge. Jeg var skeptisk. De vonde følelsene. Jeg vet at jeg kommer til å lide hvert minutt jeg må sitte der og se den jæv***n i trynet. Dette kommer simpelthen med andre ord til å ødelegge julefeiringa mi. Er jeg patetisk som vil frarøve min kone denne gleden? Selv om det går på bekostning av mitt psykologiske velvære? Burde jeg vokse opp og ta det som en mann? Jeg har så mange følelser i brystet at begeret holder på å koke over. Anonymkode: f6ded...136 Du har vært utro, hun har vært utro. Dere er begge dårlige partnere og er skuls. Men å feire jul med elskeren, det skylder du henne ikke. Det får være måte på. Hørtes ut som en kveld duket for kjefting, skriking og beskyldninger i øst og vest. Muligens både bikkje og katteslagsmål. Håper dere ikke har barn med på denne feiringen. Husk førstehjelpskrinet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå