Gå til innhold

Skjønner hunder at det er jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner hunder at det er jul når folk sier til dem at det er jul,og begynner å pynte til jul hjemme?

Anonymkode: 6e793...a47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du selv? 

Anonymkode: c2da0...4e0

• Nyttig 1
Skrevet

Er dette et seriøst spørsmål?

• Nyttig 1
Skrevet

Hunden til noen i familien skjønte det i hvertfall på juleaften. Når treet var på plass med pakkene under, gikk han helt bananas, sjekket alle pakkene, fant ut hvilke var hans og så oppførte han seg helt hysterisk til alt var pakket ut. Nåde den som nærmet seg hans pakker 😄 

Jeg er derimot ganske sikker at han skjønte seg ikke på grunnen til at vi feirer jul og hvorfor det er av betydning for oss mennesker 😉

Anonymkode: 9ccde...0a1

• Hjerte 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hunden til noen i familien skjønte det i hvertfall på juleaften. Når treet var på plass med pakkene under, gikk han helt bananas, sjekket alle pakkene, fant ut hvilke var hans og så oppførte han seg helt hysterisk til alt var pakket ut. Nåde den som nærmet seg hans pakker 😄 

Jeg er derimot ganske sikker at han skjønte seg ikke på grunnen til at vi feirer jul og hvorfor det er av betydning for oss mennesker 😉

Han skjønte jo ikke noe av konseptet "jul". Han hadde bare lært å assosisere at gaver under treet betydde at han ville få noe. :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er det jeg mener. Selvfølgelig forstår de ikke grunnen, men at de skjønner at jul er jul allikevel.

Anonymkode: 6e793...a47

• Liker 1
Skrevet
Tabris skrev (14 minutter siden):

Han skjønte jo ikke noe av konseptet "jul". Han hadde bare lært å assosisere at gaver under treet betydde at han ville få noe. :) 

Det sier seg jo selv. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sier seg jo selv. 

Det er jeg enig i.

Skrevet

Om du hadde pakket inn hundeting i gråpapir, feks. onsdag midt i juni så hadde du fått samme reaksjon!

De vet hvordan hundeleker og hundegodis lukter!  :) 

Anonymkode: 0425c...8da

• Liker 1
Skrevet

Nei, det gjør de ikke.

Anonymkode: 94174...339

Skrevet

Er visst allerede laget en sang om dette spørsmålet: 

Anonymkode: 121bb...4ec

• Liker 2
Skrevet

Hahah

Anonymkode: e7edb...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...