Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #1 Skrevet 11. desember 2005 Er denne bra og eller skummel? Digger den ganle exorcisten, redd jeg blir skuffet over denne?
Superlammet Skrevet 12. desember 2005 #2 Skrevet 12. desember 2005 Jeg ble faktisk positivt overrasket over den. Men det skal sies at jeg ikke forventet stort heller. Uansett er det en helt ok film som er bedre enn den kanskje kan virke.
Tinken Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Filmen innfridde til mine forventninger, som ikke var altfor store. Hverken mer eller mindre. .
Minnie27 Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Jeg ble nok litt skuffet da jeg så den ja....
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Ikke ha høye forventninger til denne filmen. Jeg så den, og har nå nesten helt glemt den helt, hva den handlet om, etc. Så den gjorde ikke særlig inntrykk... Mens jeg DIGGER den originale exorcisten.
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2006 #6 Skrevet 6. januar 2006 Jeg forventet at den ville være elendig, men den var bare middels dårlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå