Menchit Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Leter etter en bok om tema kosthold og diabetes 2, Helst både med informasjon om hvordan maten virker i kroppen i tillegg til oppskrifter. Noen tips?
Tilbakestående Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 I mellomtiden, frem til du finner denne magiske boken, kan du allikevel begynne å jobbe med diabetes 2 problematikken din. Kutt så mye du kan av mettet fett og sukker i kostholdet ditt. Ethvert gram du klarer å fjerne er ren gevinst i helsebanken din. Får du i tillegg til å gå en tur hver dag, har du allerede en betydelig bedre prognose. Med innsats og disiplin, kommer nysgjerrighet og motivasjon, og du vil lære deg flere enkle grep til et bedre kosthold. Forøvrig ga google-søket "diabetes 2 bok" enmillionsyvhundreogtitusen treff. Mulig du finner noe der. Lykke til!
Menchit Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2022 Tilbakestående skrev (1 time siden): I mellomtiden, frem til du finner denne magiske boken, kan du allikevel begynne å jobbe med diabetes 2 problematikken din. Kutt så mye du kan av mettet fett og sukker i kostholdet ditt. Ethvert gram du klarer å fjerne er ren gevinst i helsebanken din. Får du i tillegg til å gå en tur hver dag, har du allerede en betydelig bedre prognose. Med innsats og disiplin, kommer nysgjerrighet og motivasjon, og du vil lære deg flere enkle grep til et bedre kosthold. Forøvrig ga google-søket "diabetes 2 bok" enmillionsyvhundreogtitusen treff. Mulig du finner noe der. Lykke til! Takk for svar, det er ikke meg som har diabetes, jeg tenkte å gi boken bort til jul. Fant også veldig mange forskjellige, derfor jeg ønsket noen tips
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Min mormor gjorde det. Hun brukte blodsukkerapparat og spiste f.eks det samme hver søndag, med små variasjoner. F.eks to vaffelplater en søndag, en en annen, for å lære seg hvordan det slo ut på kroppen. Anonymkode: 94855...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå