Gå til innhold

Diabetes 2 - dere som har spist dere frisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en bok om tema kosthold og diabetes 2,

Helst både med informasjon om hvordan maten virker i kroppen i tillegg til  oppskrifter.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mellomtiden, frem til du finner denne magiske boken, kan du allikevel begynne å jobbe med diabetes 2 problematikken din. Kutt så mye du kan av mettet fett og sukker i kostholdet ditt. Ethvert gram du klarer å fjerne er ren gevinst i helsebanken din. Får du i tillegg til å gå en tur hver dag, har du allerede en betydelig bedre prognose. Med innsats og disiplin, kommer nysgjerrighet og motivasjon, og du vil lære deg flere enkle grep til et bedre kosthold.

Forøvrig ga google-søket "diabetes 2 bok" enmillionsyvhundreogtitusen treff. Mulig du finner noe der.

Lykke til! 

Skrevet
Tilbakestående skrev (1 time siden):

I mellomtiden, frem til du finner denne magiske boken, kan du allikevel begynne å jobbe med diabetes 2 problematikken din. Kutt så mye du kan av mettet fett og sukker i kostholdet ditt. Ethvert gram du klarer å fjerne er ren gevinst i helsebanken din. Får du i tillegg til å gå en tur hver dag, har du allerede en betydelig bedre prognose. Med innsats og disiplin, kommer nysgjerrighet og motivasjon, og du vil lære deg flere enkle grep til et bedre kosthold.

Forøvrig ga google-søket "diabetes 2 bok" enmillionsyvhundreogtitusen treff. Mulig du finner noe der.

Lykke til! 

Takk for svar, det er ikke meg som har diabetes, jeg tenkte å gi boken bort til jul. 

Fant også veldig mange forskjellige, derfor jeg ønsket noen tips 

Skrevet

Min mormor gjorde det. Hun brukte blodsukkerapparat og spiste f.eks det samme hver søndag, med små variasjoner. F.eks to vaffelplater en søndag, en en annen, for å lære seg hvordan det slo ut på kroppen.

Anonymkode: 94855...c21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...