AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Del Skrevet 8. desember 2022 Skikkelig idiotspørsmål sikkert, men jeg fikk gavekort på hudpleie til jul i fjor og må bruke det før det går ut på dato, så har booket meg time for dyprens lørdag morgen. Så slo det meg at jeg ikke vet hvilken tilstand huden min bør være i når jeg kommer dit😅 Skjønner at jeg ikke bør ha på masse sminke så klart, men bør jeg også la være å rense og smøre huden som jeg pleier om morgenen slik at det ikke blir for mye rensing på kort tid? Og kan jeg ha på maskara eller bør ansiktet være 100% sminkefritt? Takker for svar/tips! Anonymkode: 15cae...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. desember 2022 #2 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Skikkelig idiotspørsmål sikkert, men jeg fikk gavekort på hudpleie til jul i fjor og må bruke det før det går ut på dato, så har booket meg time for dyprens lørdag morgen. Så slo det meg at jeg ikke vet hvilken tilstand huden min bør være i når jeg kommer dit😅 Skjønner at jeg ikke bør ha på masse sminke så klart, men bør jeg også la være å rense og smøre huden som jeg pleier om morgenen slik at det ikke blir for mye rensing på kort tid? Og kan jeg ha på maskara eller bør ansiktet være 100% sminkefritt? Takker for svar/tips! Anonymkode: 15cae...be4 Jeg hadde latt vær å sminke meg,og renset huden som vanlig om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 8. desember 2022 #3 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg sminker meg ikke, men renser som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Del Skrevet 8. desember 2022 Rens som vanlig kanskje.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 8. desember 2022 #5 Del Skrevet 8. desember 2022 Ja, rens som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Del Skrevet 8. desember 2022 Hadde latt være. Anonymkode: 3a0ad...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg pleier å komme rett fra jobb til hudpleier med «full» sminke (ikke på influenser-nivå, men med sminke på hud og øyne). Da tar hun det bare av idet vi begynner, null problem. Anonymkode: e8199...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg fikk kjeft en gang jeg kom usminket og med urenset hud til hudpleier. Hun nærmest ropte ut: se så skittent og viste meg bomullspaden. Dritflaut. Anonymkode: cdd8a...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 9. desember 2022 #9 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg gikk en periode jevnlig til hudpleier. Da kom jeg alltid rett fra jobb med sminke. Hun bare fjernet det og kom ikke med videre kommentarer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå