Gå til innhold

Kan noen anbefale sko til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forelsket meg helt i denne og er superfornøyd med at paljetter virker til å være populært igjen  :danser:

Jeg har noen helt svarte, flate sko. Ellers har jeg noen glitrende sølvfargede sko med litt hæl

Thoughts?

Snapchat-1790398545.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åh, den var fin! 😍

Jeg stemmer for de sorte flate av de du har, tror jeg. Litt lettere å se om du har bilde av de.
Men et par sorte pumps med litt hæl tror jeg også kunne vært fint, finishen er jeg dog litt usikker på. Tror både matt og blank kan gjøre susen her 😊

Kan jeg få spørre hvor du har funnet kjolen, forresten? 😅

Endret av Anonymous11
  • Hjerte 1
Skrevet
Anonymous11 skrev (4 minutter siden):

Åh, den var fin! 😍

Jeg stemmer for de sorte flate av de du har, tror jeg. Litt lettere å se om du har bilde av de.
Men et par sorte pumps med litt hæl tror jeg også kunne vært fint, finishen er jeg dog litt usikker på. Tror både matt og blank kan gjøre susen her 😊

Tusen takk! Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig glad i hæler, også blir jeg høyere enn kjæresten :ler:

Lurer på om jeg skulle tatt litt rød neglelakk og for å kanskje få litt mer farge..

Den er kjøpt på Floyd :rodmer:

• Hjerte 1
Skrevet
Anonymous11 skrev (3 timer siden):

Åh, den var fin! 😍

Tok rådet ditt med pumps :ler:

Snapchat-1482322477.jpg

• Liker 5
Skrevet
Fame skrev (17 timer siden):

Tok rådet ditt med pumps :ler:

Snapchat-1482322477.jpg

Så moro! 😁 De var skikkelig fine de også. Har noen fra Tamaris jeg også, sykt gode sko. Spesielt for ei som helt klart foretrekker sneakers foran pensko. 😆

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...