AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #61 Skrevet 8. desember 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Han har blitt bedre men akkurat nå i høst har han kommet inn i en fase der han skal gjøre alt selv, skal aldri ha noen innspill og så roter han det til. Han glemmer at hans oppførsel får konsekvenser for folk rundt han. Et annet eksempel er at jeg forrige uke holdt på med innspurten på min hjemmeeksamen. Jeg leste og skrev døgnet rundt og var stresset. Da hadde han sagt ja til at hans fetter med barn på 4 år kunne komme å bo hos oss i 5 dager. Dette gjorde han uten at han forhørte seg med meg om det. Jeg trodde de bare skulle komme fra lørdag til søndag, og tenkte først at det passet dårlig, men da hadde han allerede invitert de på besøk siden de var i nærområdet, så jeg tenkte at det gikk fint. Men så hadde han sagt til de at de kunne være en hel uke hvis de ønsket det, og siden jeg er altfor bløthjertet så fikk jeg meg ikke til å si at de måtte reise hjem, så jeg hadde besøk av to personer som lagde lyd i leiligheten og som gjorde at jeg ikke fikk konsentrere meg. Kjæresten hadde fortalt de at jeg holdt på med eksamen og at de måtte tilpasse seg meg, men jeg hørte jo at det var mye mer lyder og snakk i leiligheten enn vanligvis når jeg satt inne på kontoret mitt. Til slutt måtte jeg bare skjære gjennom og si til hans fetter at de måtte reise, fordi jeg måtte ha fred og ro. Samboer ble litt snurt og mente at de tok veldig mye hensyn til meg og at jeg fint kunne klare å konsentrere meg om arbeidet mitt, og så kommer dette her med togturen til Sverige på toppen av det hele. Ts Anonymkode: 21c06...be8 Høres ut som en 3 åring i trassalderen. Er han normalt intelligent elles? Anonymkode: 060f3...c40 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #62 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg er en empatisk person som har stor medfølelse for folk rundt meg og som fint kan åpne hjemmet mitt for fremmede som jeg ikke kjenner, derfor er terskelen for å tenke at andre kanskje gjør det ganske lav hos meg. Venninnen jeg ringte var en veldig god og nær venninne da Jeg studerte i Sverige, og jeg så på henne som en søster men jeg har ikke sett henne på 8 år. Vi har utvekslet julekort, tekstmeldinger og Facebook oppdateringer så hun er jo ikke en fremmed person. Ts Anonymkode: 21c06...be8 Spiller ingen rolle, dette er helt uhørt (av deg!). Jeg fatter ikke at du lar han få deg til å fremstå sånn? For du sitter og tenker at det er han som fremstår frekk og med liten evne til å planlegge, men det er jo DU som fremstår slik, for det var du som sendte "problemet" videre til venninnen din. Hvordan mener du hun skulle sagt nei om hun ikke hadde lyst? Hadde du i det minste sendt en melding slik at hun kunne fått tenkt seg om. Anonymkode: d95fc...804 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #63 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Broren hans er litt samme ulla, og kan invitere til middag for så å ikke ha handlet inn mat eller sier at gjestene får lage sin egen mat, men han er flinkere på å planlegge reiser og lign. Den andre broren er mer normal men også veldig spontan, og kan invitere til bursdagsfeiring på én til to dagers varsel og forventer at vi skal komme og blir skuffet hvis vi melder avbud. Jeg tror ikke han tenker på at folk kan være opptatt, men at folk bare skal komme når de ønsker gjester. Kjæresten min irritere seg ofte over søskene sine og trekker frem eksempler som dette, men han forstår ikke at han er likedan og kanskje enda verre selv. Jeg har en kompis som som selv holder på å utredes for adhd i voksen alder, så jeg tror jeg skal snakke med han. Ts Anonymkode: 21c06...be8 Igjen: medavhengighet. Kan også være medavhengig til en med psykiske lidelser, eller ADHD. Slutt å "pass på han", slutt å være moren hans. Slutt å få han til utredning. Forvent det samme av han som av andre voksne mennesker. Ber han ikke om råd, så ikke gi det. Forteller han om dårlig planlegging, hold kjeft og la han ta konsekvensen selv. Ikke ordne opp for han. Funker det ikke, finn deg en voksen mann. IHVERTFALL ikke gå i fella der du sender han til utredning og diller og daller og ordner opp. (Gjort akkurat det samme selv her. Jeg sitter her flere år etter og HATER valgene jeg da tok.) Anonymkode: d95fc...804 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #64 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spiller ingen rolle, dette er helt uhørt (av deg!). Jeg fatter ikke at du lar han få deg til å fremstå sånn? For du sitter og tenker at det er han som fremstår frekk og med liten evne til å planlegge, men det er jo DU som fremstår slik, for det var du som sendte "problemet" videre til venninnen din. Hvordan mener du hun skulle sagt nei om hun ikke hadde lyst? Hadde du i det minste sendt en melding slik at hun kunne fått tenkt seg om. Anonymkode: d95fc...804 Helt enig med deg her!! Det som er flaut er at TS ringte venninnen og tenker at dette er hennes problem istedenfor å si «jaja, du sa du skulle ordne det så da får du det, nå er det for seint» Anonymkode: 6f358...747 9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #65 Skrevet 8. desember 2022 Spiren skrev (15 minutter siden): Jeg vil tippe tidlig demens. Ang planlegging og konsekvenser så er dere jo litt like. Han planla dårlig, du visste/regnet med at utfallet ville bli dårlig. Og den reelle konsekvensen av hele smørjen tok venninnen til TS seg av - fordi TS ikke ville ha ubehaget med konflikt med sin partner... Slik ser jeg det. Så dere fraskriver ansvar begge to. Jeg visste ikke at utfallet ville bli at han skulle be meg om å skaffe han overnatting, fordi han var så bestemt på at stasjonen helt sikkert var åpen da han kom frem, og siden jeg ikke fikk lov til å sjekke nettsiden så visste jeg ikke om stasjonen var stengt eller lukket. Jeg tenkte faktisk han fikk ordne seg selv, så jeg ble overrasket når han tok kontakt og ønsket at jeg skulle spørre venninnen min. Hvordan er symptomene på tidlig demens? Ts Anonymkode: 21c06...be8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #66 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg visste ikke at utfallet ville bli at han skulle be meg om å skaffe han overnatting, fordi han var så bestemt på at stasjonen helt sikkert var åpen da han kom frem, og siden jeg ikke fikk lov til å sjekke nettsiden så visste jeg ikke om stasjonen var stengt eller Ts Anonymkode: 21c06...be8 Fikk ikke LOV til å sjekke en nettside? 😅 Det er ikke normalt. Hvorfor godtar du det? Anonymkode: 35701...6b3 9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #67 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spiller ingen rolle, dette er helt uhørt (av deg!). Jeg fatter ikke at du lar han få deg til å fremstå sånn? For du sitter og tenker at det er han som fremstår frekk og med liten evne til å planlegge, men det er jo DU som fremstår slik, for det var du som sendte "problemet" videre til venninnen din. Hvordan mener du hun skulle sagt nei om hun ikke hadde lyst? Hadde du i det minste sendt en melding slik at hun kunne fått tenkt seg om. Anonymkode: d95fc...804 Jeg sendte selvfølgelig først en melding til henne og sa at hun ikke måtte føle at hun måtte si ja, og at hun ikke hadde noe ansvar for han siden han selv hadde rotet det til. Fikk svar i løpet av ett minutt at han var velkommen til å sove der, og at hun ønsket at han skulle ringe henne da bussen kom til frem. Jeg ringte da til henne og forklarte situasjonen bedre angående han og hun sa det gikk fint. I dag har jeg sendt sen melding der jeg beklager at jeg pushet på henne en overnattingsgjest som sikkert gjorde at hun fikk mindre søvn, men hun svarte at de hadde rukket å prate litt før de gikk til sengs og at de hadde drukket kaffe sammen i dag tidlig. Hun skrev han var en grei kar og at han/vi var velkommen til å overnatte ved en senere anledning. Uansett synes jeg det var litt ubehagelig dette her, så jeg har sendt henne blomster på døren i dag som en liten førjuls presang🎅 Ts Anonymkode: 21c06...be8 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #68 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk ikke LOV til å sjekke en nettside? 😅 Det er ikke normalt. Hvorfor godtar du det? Anonymkode: 35701...6b3 Han sa jeg skulle drite i å sjekke nettsiden til stasjonen fordi jeg skulle han gjøre, derfor gjorde jeg det ikke. Ts Anonymkode: 21c06...be8
Spiren Skrevet 8. desember 2022 #69 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg visste ikke at utfallet ville bli at han skulle be meg om å skaffe han overnatting, fordi han var så bestemt på at stasjonen helt sikkert var åpen da han kom frem, og siden jeg ikke fikk lov til å sjekke nettsiden så visste jeg ikke om stasjonen var stengt eller lukket. Jeg tenkte faktisk han fikk ordne seg selv, så jeg ble overrasket når han tok kontakt og ønsket at jeg skulle spørre venninnen min. Hvordan er symptomene på tidlig demens? Ts Anonymkode: 21c06...be8 Poenget mitt var at han skapte et problem, som du løste ved å flytte det videre. Han hadde valget om å planlegge, du hadde valget med å la han ta konsekvensen. Jeg kan virke litt krass og det er virkelig ikke meningen 😊 Jeg prøver bare å påpeke din rolle, så du ikke avskriver problemet som hans alene (du gjør han jo bjørnetjenester) Jeg hadde en likedan eks. Som jeg ringte fra min jobb, hver dag for å vekke så han kom seg opp på jobb. Jeg måtte gjerne ringe 5 ganger gjennom morgenen. Og forsov han seg, var det min feil. Jeg klandret han på den tiden for å ødelegge mitt humør med dette. Idiotien var min egen. Jeg lot meg selv holde på. Til slutt gav jeg faen, han forsov seg, fikk omsider sparken og ble sint. Jeg brydde meg ikke. Jeg hadde kontroll på det eneste jeg kunne ha kontroll på og ansvar for. Meg selv. Ang demens tror jeg det er lett for å bli sur og stresset når en selv merker sin utilstrekkelighet. Som gjerne er mer kamuflert ved hjelp av andre (deg). Han burde få legevurdering. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #70 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han dro avgårde og 4 timer før han kom frem fikk jeg en melding fra han om at han hadde funnet ut at stasjonen var stengt, ingen leide ut Airbnb rom og han lurte på om jeg kunne kontakte min gamle studievenninne slik at han fikk overnatte. Jeg har ikke snakket med denne studievenninnen på mange år, men jeg ringte henne og forklarte at min kjæreste var på vei og at han trengte et sted å sove for en natt, og beklaget at dette kom brått på og jeg måtte faktisk ta en hvit løgn og si at han ikke var helt frisk i hodet for tiden. Hun ble veldig overrasket men sa høflig ja, men jeg tenkte at dette betydde jo at hun ikke kunne legge seg men måtte vente til han kom litt over midnatt. Jeg synes dette var veldig uhøflig og idiotisk gjort av han, og han forstår ikke at jeg må redde han for dette er ikke første gangen alt skal skje i siste sekund uten planlegging. Han er så opptatt av han skal klare alt selv uten andre folk sin innblanding. Jeg begynner å lure på om han har adhd eller noe, men jeg vet ikke helt hvordan slike diagnoser utarter seg, men dette begynner å bli slitsomt altså. Har noen erfaringer å dele? Anonymkode: 21c06...be8 Du skulle jo ha svart: - Du ønska å fikse selv uten at jeg skulle blande meg, så da får du gjøre det. Ha en fin tur. Anonymkode: a3260...eac 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #71 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja han oppfatter det nok sånn når jeg kommer med flere løsninger, siden det han presenterer for meg er helt feil eller veldig tungvint. Igår når han fortalte meg sin reiserute, begynte han faktisk å kverulere og hisse seg opp og mente at han hadde rett mtp på hva som var den enkleste ruten, og da sa jeg at jeg har bodd der i 4 år og reiste frem og tilbake hundrevis av ganger og kjenner veien veldig godt, ville han likevel ikke gi seg😑 Ts Anonymkode: 21c06...be8 Så han respekterer deg ikke i tillegg. Anonymkode: a3260...eac 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #72 Skrevet 8. desember 2022 Min mann hadde tendenser til dette tidligere, og jeg stresset med å ordne opp for ham. Det har jeg helt sluttet med, så anbefaler deg virkelig å bare si "Ok, da skal ikke jeg legge meg opp i dette. Du har kontroll." istedenfor å bruke energi på dette. Det er VIKTIG at slike går på en smell noen ganger for å lære og bli klokere. Jeg fikser nå absolutt ingenting for min kjære, og gir ingen råd, med mindre han ber om det. Jeg stresser overhodet ikke med hans planer og meninger, selv når jeg kan se at dette trolig går galt. Han er en voksen mann, og måtte/må lære seg å planlegge bedre selv. Problemet er tilnærmet utslettet nå. Han har mistet fly, sovet på flyplass, sovet på benk i en by, mistet hotellrom på grunn av at han ikke leste reglene, med mer, men han har også lært mye av at han selv måtte møte konsekvenser og rydde opp i det. Anonymkode: 37dd7...525 6 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #73 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har blitt bedre men akkurat nå i høst har han kommet inn i en fase der han skal gjøre alt selv, skal aldri ha noen innspill og så roter han det til. Han glemmer at hans oppførsel får konsekvenser for folk rundt han. Et annet eksempel er at jeg forrige uke holdt på med innspurten på min hjemmeeksamen. Jeg leste og skrev døgnet rundt og var stresset. Da hadde han sagt ja til at hans fetter med barn på 4 år kunne komme å bo hos oss i 5 dager. Dette gjorde han uten at han forhørte seg med meg om det. Jeg trodde de bare skulle komme fra lørdag til søndag, og tenkte først at det passet dårlig, men da hadde han allerede invitert de på besøk siden de var i nærområdet, så jeg tenkte at det gikk fint. Men så hadde han sagt til de at de kunne være en hel uke hvis de ønsket det, og siden jeg er altfor bløthjertet så fikk jeg meg ikke til å si at de måtte reise hjem, så jeg hadde besøk av to personer som lagde lyd i leiligheten og som gjorde at jeg ikke fikk konsentrere meg. Kjæresten hadde fortalt de at jeg holdt på med eksamen og at de måtte tilpasse seg meg, men jeg hørte jo at det var mye mer lyder og snakk i leiligheten enn vanligvis når jeg satt inne på kontoret mitt. Til slutt måtte jeg bare skjære gjennom og si til hans fetter at de måtte reise, fordi jeg måtte ha fred og ro. Samboer ble litt snurt og mente at de tok veldig mye hensyn til meg og at jeg fint kunne klare å konsentrere meg om arbeidet mitt, og så kommer dette her med togturen til Sverige på toppen av det hele. Ts Anonymkode: 21c06...be8 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han mener at jeg ikke skal involvere meg i hans planer som gjelder kun for han, men så ender det ofte at jeg må trå til og hjelpe han. Han sier nå at han skjønner at de innspillene jeg har gitt han de årene vi har vært sammen og som har irritert vettet av han der og da er fornuftige råd som han burde ha fulgt. Det begynner å demre litt for han hvor sta og sær han har vært, men det går opp og ned i perioder. ts Anonymkode: 21c06...be8 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ser ikke på han som et barn og tenker heller ikke at han er et barn når jeg må trå til for å hjelpe. Jeg tenker han er et voksent menneske med dårlig impulskontroll, og dårlig evne til å planlegge livet sitt. Tenker han sliter med noe som burde utredes. Han forventer ikke at jeg behandler han som et barn Ts Anonymkode: 21c06...be8 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Broren hans er litt samme ulla, og kan invitere til middag for så å ikke ha handlet inn mat eller sier at gjestene får lage sin egen mat, men han er flinkere på å planlegge reiser og lign. Den andre broren er mer normal men også veldig spontan, og kan invitere til bursdagsfeiring på én til to dagers varsel og forventer at vi skal komme og blir skuffet hvis vi melder avbud. Jeg tror ikke han tenker på at folk kan være opptatt, men at folk bare skal komme når de ønsker gjester. Kjæresten min irritere seg ofte over søskene sine og trekker frem eksempler som dette, men han forstår ikke at han er likedan og kanskje enda verre selv. Jeg har en kompis som som selv holder på å utredes for adhd i voksen alder, så jeg tror jeg skal snakke med han. Ts Anonymkode: 21c06...be8 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg visste ikke at utfallet ville bli at han skulle be meg om å skaffe han overnatting, fordi han var så bestemt på at stasjonen helt sikkert var åpen da han kom frem, og siden jeg ikke fikk lov til å sjekke nettsiden så visste jeg ikke om stasjonen var stengt eller lukket. Jeg tenkte faktisk han fikk ordne seg selv, så jeg ble overrasket når han tok kontakt og ønsket at jeg skulle spørre venninnen min. Hvordan er symptomene på tidlig demens? Ts Anonymkode: 21c06...be8 Dette er jo ikke tidlig demens, når han har hatt problemer og reagert annerledes siden han var barn. Ikke er det en typisk ‘bortskjemt mann’ som har fått puter under armene av mor og forventer kjæresten skal fortsette å skjemme ham bort. Han vil jo aller helst fikse selv, blir irritert over innblanding. Men han klarer ikke huske informasjon, organisere ting eller sette i gang planlegging og gjøre avtaler. Han er impulsiv og tenker ikke over konsekvenser. TS, har du hørt begrepet ‘executive dysfunction’? For det er det du beskriver her, hvordan det utspiller seg i praksis. Det må ikke ha med ADHD å gjøre, også andre hjerteproblemer kan ha det. Men det er veldig typisk ved ADHD. Tilfeldig link: https://psychcentral.com/adhd/adhd-executive-dysfunction#what-it-is Anonymkode: 53aa5...194 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #74 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er jo ikke tidlig demens, når han har hatt problemer og reagert annerledes siden han var barn. Ikke er det en typisk ‘bortskjemt mann’ som har fått puter under armene av mor og forventer kjæresten skal fortsette å skjemme ham bort. Han vil jo aller helst fikse selv, blir irritert over innblanding. Men han klarer ikke huske informasjon, organisere ting eller sette i gang planlegging og gjøre avtaler. Han er impulsiv og tenker ikke over konsekvenser. TS, har du hørt begrepet ‘executive dysfunction’? For det er det du beskriver her, hvordan det utspiller seg i praksis. Det må ikke ha med ADHD å gjøre, også andre hjerteproblemer kan ha det. Men det er veldig typisk ved ADHD. Tilfeldig link: https://psychcentral.com/adhd/adhd-executive-dysfunction#what-it-is Anonymkode: 53aa5...194 *hjerteproblem = hjerteproblem Anonymkode: 53aa5...194
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #75 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har ADHD, og jeg ville aldri funnet på å drite meg ut sånn. Fyren er bare dum. Slipp taket, la ham drite seg ut alene. Det her blir ikke bedre, du kommer til å måtte redde en sinna mannebebi ut av alle mulige situasjoner. Anonymkode: 3f379...e79 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #76 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du skulle ikke ringt den fjerne bekjente for å reddet han. Når han sa at stasjonen var stengt og alt det der så skulle du sagt «Ja, det visste vi jo. Jeg ringer ikke henne, det er forseint. Det sa jeg jo og du skulle absolutt fikse det selv så da gjør du vel det.» Anonymkode: 89142...c9e Dette. Han lærer ikke av at du hjelper han ts, da tenker han jo at alt ordner seg uansett likevel.. Har en samboer med adhd som er helt lik. Jeg var på samme måte som deg før. Gikk inn i en slags morsrolle. Det har jeg sluttet med og nå må han selv ta ansvar for sin egen stahet. Jeg kan bli så forbanna oppgitt, men vet at han må lære på egen hånd. Anonymkode: 49ff8...5d5 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #77 Skrevet 8. desember 2022 Uavhengig av diagnoser er han jo bare et rævholl. Hvorfor gidder du bukke og skrape for han? At du gadd å hjelpe en så sta og dritt fyr. Han ville jo ikke ha hjelp. Hadde bare latt han være stranda, så kanskje han kunne lært noe. Forøvrig hørtes det nesten ut som han ikke ville ha hjelp fordi han hadde "hemmelige planer" først. 😳 Inntil det med å mangle soveplass, da. Neste gang får han finne ut av alt selv, tenker vi ikke det? Anonymkode: 5f3f6...a05 5
Anim92 Skrevet 8. desember 2022 #78 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han har autisme. Anonymkode: 89142...c9e Med autisme er det vel ofte mer typisk å ønske å ha alt planlagt og under kontroll. Slutt å kaste rundt diagnoser 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #79 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg klarer ikke å se på at han tar den tyngste veien, og ønsker jo det beste for han og heller ikke at han skal gå ute en hel natt midt på vinteren. Jeg synes det er flaut at han er sånn og forstår ikke hvorfor, og hadde ikke jeg nevnt for han at jeg hadde en gammel venninne han muligens kunne overnatte hos, så hadde han vel gått ute på gaten i -6 grader. Han forstår ikke at hans tankemønster er helt på trynet. Jeg er fremdeles flau over at min gamle studievenninne som jeg ikke har snakket med på 8 år, fikk lite søvn i natt på grunn av min idiotiske kjæreste som ikke kunne planlegge bedre. Han er en voksen mann på 45 år. 😒 Ts Anonymkode: 21c06...be8 Du ser ikke deg selv i dette og det er synd. At du ikke lar en mann på 45 år ta konsekvensene av sine egne valg er utrolig irriterende å lese. At du ringte din studievenninne er 100% din egen feil og flauheten ligger derfor på deg. At du i tillegg lyger? Jeg blir helt matt. Hadde jeg vært den venninnen har jeg følt meg utnyttet av deg. Bare innledningen din med alle kontrollspørsmålene før han skulle reise. Skjønner godt at han droppet råd fra deg til slutt. Du stopper jo aldri med å legge deg bort i andres ansvar. -6C på vandring en hel natt hadde kanskje vært dråpen for ham for motivasjon til endring. I stedet går han nå og irriterer seg over maset ditt uten å ta selvkritikk. Og den tekstingen hans viser at han er en mannebaby. Men du skal ikke oppdra ham. Anonymkode: 0ff6a...e61 3
Ananas. Skrevet 8. desember 2022 #80 Skrevet 8. desember 2022 Jeg synes at det er litt spesielt at du synes det er flaut om han skal sove på en benk e.l. Hvorfor det? Hvorfor er hans tabber flaue for deg? For det kan hende at en nøkkel _for deg_ ligger i å finne ut av det. Jeg tenker ikke at du må svare på det her, men tenk over det selv. Hvorfor er det flauere for deg at han gjør noe flaut på egenhånd, enn det er at du må ringe en venninne for å ordne opp i det i siste liten? Det siste hadde jeg syntes var ufattelig flaut, og nektet å gjøre. Det første hadde ikke vært flaut for meg, for det er hans tabbe, hans valg, ikke noe jeg måtte vært vitne til og ikke noe noen andre kan forbinde med meg heller. Hvorfor skulle det vært flaut å la ham ordne opp selv? 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå