Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 😀 Jeg drar så og si aldri til frisøren, og ønsker å freshe opp håret skikkelig før jul. Nå er det langt, flatt og samme nyanse hele veien. Jeg har sett på hvilke behandlinger de tilbyr, og tror jeg vil ta balayage siden det virker lett å vedlikeholde. Men det er så mange alternativer at jeg blir usikker, og tenker at de kan ta frihet til å gjøre det de tror passer meg.

Er det veldig sært om jeg sender de en mail med bilde av håret mitt og skriver at jeg er interessert i balayage, men at de står fritt til å gjøre litt som de vil? Så kan de ta en kjapp vurdering før jeg sitter i stolen. 

Anonymkode: bf9e1...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gjøre en så stor sak ut av det på forhånd? 
Ring og bestill time og forklar hva du i utgangspunktet ønsker å gjøre med håret fitt. 
Du og frisøren blir enige underveis  på salongen  

Anonymkode: 93fba...0b8

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke de kommer til å studere håret ditt før du kommer. Holder nok å forklare hva du ønsker i salongen. De bruker jo også tid på å planlegge balayagen mens de blander farge og mens de påfører, så de har nok av tid til å vurdere :D Det blir sikkert veldig fint!

Skrevet

Det blir ekstraarbeid for de og de kommer ikke til å svare noe annet enn at frisøren skal vurdere hva når du kommer i stolen. Så heller bare bestill time og si når du møter opp at frisøren får frie tøyler :)

Anonymkode: 65193...8e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...