AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Men ingenting i barnehagen. Ingen feber. Leker og er fin allmenntilstand. Spiser dårlig (men dette er veldig vanlig barnet). Men drikker normalt. Sender dere i barnehagen eller ikke? Anonymkode: c4200...ae8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Min hoster også litt, han er i bhg. De ringer om han må hentes. Har ingen feber og er i god form ellers. Anonymkode: b2d50...e86 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Snørr og hoste har vært standard den siste 1,5 måneden hos oss. Så lenge hun er i fin form ellers, og ikke har feber, så har vi sendt i barnehagen. I barnehagen er hun omringet av en haug av andre, snørrete barn som også hoster, så det er vel en normalsituasjon om dagen😊 Anonymkode: e327e...53f 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Så lenge allmenntilstand er bra og ingen feber, så kan han i barnehagen. Vår småhoster og snørrer av og på hele vinteren gjennom, og hadde aldri kommet seg i barnehagen hvis vi skulle holdt hjemme for det. Anonymkode: 4ca29...ea7 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Sender så lenge formen er fin og de er feberfrie. Har rett og slett ikke sjans til å holde hjemme hver gang de er forkjøla. Anonymkode: e9838...582
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Jeg passer på barna som sover i en barnehageavdeling. Jeg tror samtlige hoster, og de er tette i nesa også. Så lenge allmenntilstanden er god, så kan de fint være i barnehagen. Anonymkode: ab348...abb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå