Tussilussi86 Skrevet 8. desember 2022 #1 Del Skrevet 8. desember 2022 Er i dag 13 dpo og fikk positiv test 11 dpo. I går slo clearblue ukesindikator ut som positiv. Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om økningen. Ser dere noen økning fra 12-13? Øverste er 11 dpo og nederst er 13 dpo. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Del Skrevet 8. desember 2022 Tussilussi86 skrev (2 timer siden): Er i dag 13 dpo og fikk positiv test 11 dpo. I går slo clearblue ukesindikator ut som positiv. Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om økningen. Ser dere noen økning fra 12-13? Øverste er 11 dpo og nederst er 13 dpo. Hva tenker dere? Ser økning. Men om det er bra npk vet jeg ikke legger ved mine på dpo 12. Det endte i kjemisk. Dine er sterkere enn de så 🤞🤞 Anonymkode: 23521...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilussi86 Skrevet 8. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser økning. Men om det er bra npk vet jeg ikke legger ved mine på dpo 12. Det endte i kjemisk. Dine er sterkere enn de så 🤞🤞 Anonymkode: 23521...0c0 Takk for svar! ❤️ Tok det lang tid fra positiv test til kjemisk? Og hvs var symptomene på det? Endret 8. desember 2022 av Tussilussi86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Del Skrevet 8. desember 2022 Tussilussi86 skrev (7 minutter siden): Takk for svar! ❤️ Tok det lang tid fra positiv test til kjemisk? Og hvs var symptomene på det? Fikk positiv fra dpo 11. Positiv digital fra dpo 12 tilogmed 15-16. Meen de strimmeltestene ble ikke sterke.. så antok da det ble kjemisk. Begynte å blø dpo 17. Har hatt 3 stk.. ingen annet 'symptom' enn svake tester. Synes faktisk gravidsymptomene er sterkere ved kjemisk enn de som ikke ble kjemisk.. har 3 gutter fra før. Anonymkode: 23521...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Del Skrevet 8. desember 2022 Og vet du sikkert når eggløsninga var? Kan jo være kortete enn dpo 13 🤩🤞 Anonymkode: 23521...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå