AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Eller for meg er hun en festvenn, som nesten alltid møter på byen, hjemmefester osv. Først og fremt, jeg vet dette er galt. Likevel klarer jeg ikke å stoppe. Jeg har alltid vært veldig imot utroskap, og nå er jeg med i dette selv. Jeg føler ikke for å slutte med dette før han vil det. Likevel får jeg dårlig samvittighet når jeg møter hun. Hva synes dere om det? Er ingen som vet noe som helst om dette. Anonymkode: 8565c...0e3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #2 Skrevet 14. desember 2022 Bare slutt med det… utro mennesker har jeg ikke sansen for Anonymkode: e8448...118
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2022 #3 Skrevet 14. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 9.57): Eller for meg er hun en festvenn, som nesten alltid møter på byen, hjemmefester osv. Først og fremt, jeg vet dette er galt. Likevel klarer jeg ikke å stoppe. Jeg har alltid vært veldig imot utroskap, og nå er jeg med i dette selv. Jeg føler ikke for å slutte med dette før han vil det. Likevel får jeg dårlig samvittighet når jeg møter hun. Hva synes dere om det? Er ingen som vet noe som helst om dette. Anonymkode: 8565c...0e3 Det er kanskje ikke greit, men veldig menneskelig å gjøre en feil eller to. Å gjøre feil hele tiden er et mønster og noe som du velger frivillig. En dum handling er nå så, å være dum hele tiden er ikke greit. Anonymkode: aae2f...3d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå